Stel je persoonlijke vraag #35

En waarschijnlijk heet hij Kevin

4 likes

Je bent dus toch niet dezelfde persoon.

Wat zou jij met een Jeroen doen?

• In een verhitte discussie raken over penetratiekaarsgate als hij de kant van Derksen kiest
  • Helemaal niks
  • Alles maar dan ook écht alles (van anaal tot beter)

0 stemmers

1 like

Bij ons rijd er al sinds ik me kan herinneren een ijscoboer. In mijn jeugd was dat echt een happening, we gingen als het bijna zo ver was met alle kinderen naar het eind van de straat, klommen op een elektrischiteitskast om hem op te wachten, sloegen met takken op de lantaarnpaal om het geluid na te bootsen van de wagen en zodra hij arriveerde rende we hard schreeuwend ‘ting ting ting ting ting’ achter de wagen aan om zo op tijd ons ijsje te kunnen halen. Helaas was er bij ons geen keus uit smaken het was altijd een ijsco met verschillende kleuren met spikkeltjes en slagroom. Nog steeds kan ik er met een straatgenoot die altijd mijn (beste) vriendin is gebleven smakelijk om lachen als wij die tijd terug halen.

4 likes

Ik ken er ook :joy:

Ken jij mensen die Le Petit Prince verzamelen? In meerdere talen of uitgaves bijvoorbeeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat heb jij (gehad)?

• Ikea bankstel
  • Playmobil kasteel
  • Durex condooms
  • Chanel parfum
  • Hello Fresh abonnement
  • Teensokken
  • Jeugdlid bij WNF/WWF
  • Batiste Droogshampoo
  • Verknipt haar door Brainwash
  • Vlinder haarklipjes
  • Eeltsokken van de Action
  • Avocado die maar niet rijp werd
  • Overnachting Eftellinghotel
  • Volledige boekenset van Harry Potter
  • Zuigzoen
  • Avondvierdaagse medaille
  • Fiets met van die kraaltjes in de spaken en/of oranje vlaggetje
  • Hamster die na max 1,5 jaar al was overleden
  • Niks

0 stemmers

@LaPetiteRobeNoire 2 mensen die een taalstudie hebben gedaan deden dat.

Teensokken lijkt me dus zo naar zitten he, ik heb bijvoorbeeld mn tweede teen langer dan mn dikke teen, en mn ene laatste teen is al helemaal raar die ligt gewoon andersom. Maar nu ben ik wel benieuwd hoe het voelt zitten eigenlijk.

Echt super dom, maar ik durf geen andere condooms dan Durex haha. Echt onzin want vaste relatie en ook gewoon aan de pil maargoed.

I feel attacked :joy: :sweat_smile:

4 likes

Echt heel vervelend zitten ze! Ik bleef die stof maar voelen tussen mijn tenen :joy:

2 likes

Ik werkte in een boekwinkel waar we ze in meerdere talen verkochten omdat er veel verzamelaars zijn, vond het altijd wel leuk!

2 likes

Haha ik zeg toch niet dat het stom is om dat te doen? :sweat_smile:
Alleen dat het blijkbaar nogal vaak voorkomt.

Het is volgens mij ook een van de vaakst vertaalde boeken, met in elke taal ook verschillende versies van vertalingen.

Nu ben ik wel benieuwd welke haha!

3 likes

Ik klikte net per ongeluk op het boekentopic op een poll en was helemaal in shock dat 81% een kwartier had gelezen.

Dacht echt ken niemand die elke dag leest haha. Maar dat was dus niet het hele forum, wat ik dacht, maar een groep forummers die een Challenge deden haha.

Maar dus, heb je een kwartier gelezen vandaag, een boek dus

• Een kwartier? Misschien als je het hele jaar meetelt heb ik dat helezen
  • Toevallig niet
  • Toevallig wel ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

ik heb ja gestemd maar technisch gezien nog niet, doe ik voor slapen

3 likes

ik sta al met een been in mn bed

3 likes

Haha, ik dacht dat de emoji’s wel duidelijk maakten dat ik het niet serieus meende?

Ik lees iedere dag voor ik ga slapen en dat is meestal wel een kwartier. Maar vandaag heb ik toevallig ook dat kwartiertje al te pakken omdat ik vanmiddag ff m’n boek uit wilde krijgen

2 likes

Wat een treffende poll: mijn ex heet Jeroen en toevallig heb ik afgelopen week ergens op het forum geplaatst dat ik in het verleden verhitte Derksendiscussies heb gehad met hem :sob:

2 likes

Bij medeklinkers hoor je twee letters als je ze uitspreekt (de k zeg je eigenlijk kaa dus je hoort k+ a en die zijn samen), bij klinkers alleen de letter zelf (dus aa). Zo onthou ik t meestal haha

11 likes

Goede tip! Die ga ik onthouden

2 likes