Als ik thuiswerk en verder niet echt de deur uitga niet, maar als ik naar kantoor ga of iets ga doen (anders dan boodschappen) eigenlijk altijd wel. Doe dan mn wenkbrauwen en mascara, meer meestal ook niet
Alleen concealer en BB cream. Ook op thuiswerkdagen want meestal heb ik dan wel videocalls.
Haha ik heb het juist andersom. Ben ook vrij jong, maar wordt zonder leeftijd te noemen 16-17 geschat. En wordt dus door het noemen van m’n leeftijd ineens serieus genomen.
Stom. Maarja
Oh wow bedankt nu wil ik dit en aan mijn vriend geven
Ff op etsy zoeken
Als ik een luier om doe denken mensen dat ik 22 weken ben
Ik hou echt totaal niet bij wie me al dan niet feliciteert en ik vier m’n verjaardag meestal ook niet, dus ik heb geen idee.
Dit ook echt, een stilzwijgend begrip dat t ook allemaal ingewikkeld is
Ja meerdere mensen vergeten mijn verjaardag altijd, maar het is met kerst dus ik begrijp het wel.
Wel theaterfestivals haha, ik weet niet of dat ook telt?
Oh zo vaak, door goede en minder goede vriendinnen. Kan ik niet echt mee zitten, zegt niks over hoe ze over me denken. Een vriendin doet het al sinds de middelbare school en dan hebben we het dus over bijna 30 jaar verjaardagen vergeten. Ze is nog steeds een goede vriendin.
Ik ben trouwens zelf geen vergeter, maar ik snap best dat sommigen er gewoon niet goed in zijn
En dan ook nog die kut aap
Kan jij dit soort ondergoed comfortabel dragen? Dus met een zoom in het midden en/of kanten ondergoed.
- Ja heerlijk comfortabel
- Ja is gwn prima
- Geen idee koop ik nooit
- Nope nachtmerrie auw
0 stemmers
Echt als ik alleen al naar die bovenste kijk krijg ik pijn
Jaaa ik kan me nog goed herinneren dat ik bang was en super erg geschrokken!
Nou pijn niet, nogal groot woord voor het ongemak. Want het zit wel retevervelend en ik zou niet weten waarom ik dat (mezelf) aan zou doen.
Ik vond het eerst kut maar toen kwam ik er achter dat ik gewoon altijd 2 maten te klein kocht
Ander ondergoed dat dit heb ik zelfs niet haha (behalve bh’s dan)
Ik ben vandaag te gast bij een evenement waarvan de dresscode ‘zakelijk’ is. Maar het wordt ook 27 graden. Kan ik het dan maken om een luchtige maxi jurk aan te doen?
- Ja, dat kan
- Nee
0 stemmers
Wijde pantalon met een linnen blouse zou ik doen.
Airco staat daar vast ook te loeien dus je zal niet veel merken van die 27 graden gok ik
@Flippie thanks voor het meedenken! Ik ga voor een pantalon, wit hooggesloten hemdje en een beige jasje (kan ik die lekker uittrekken in de auto)