Stel je persoonlijke vraag #35

Geen Microsoft scammer maar op mijn werk ben ik een keer door iemand gebeld die vroeg of we ons abonnement bij hun wilde uitbreiden. Nee gezegd, toen moest ik bevestigen dat ik het wilde houden zoals het was. Bleek later dat we daar helemaal geen abonnement hadden maar dat ze mijn bevestiging als een overeenkomst zagen dus toen kregen we opeens allemaal facturen. Niet betaald en uiteindelijk is dat weer gestopt.
Maar ik ben er dus wel ingetrapt. Was ook een keurige vrouw aan de telefoon dus ging geen seconde door me heen dat het niet legit was.

3 likes

Huh ik kan me hier niks bij voorstellen, hoe dan?

2 likes

Ik had vorige week een cursus waar de leraar wel steeds over zijn gezin begon en wij, de cursisten, dit echt heel irritant vonden

1 like

Ik zat ooit in een online voorstelrondje met oudere mensen (dan ik) en daar begonnen ze ook allemaal over hun partner en gezin. Zij kenden elkaar al wel en mij nog niet en uit paniek zei ik toen iets over mijn kat, maar dat pakte uiteindelijk wel leuk uit want de mensen na mij noemden hun kinderen niet meer maar wel hun huisdieren :+1:

55 likes

Haha, in coronatijd toen mijn vriend veel thuiswerkte hoorde ik ook telkens zijn voorstelrondje. I am…Work x years blablabla, married to blabla been together x years of iets anders liefs over mij en we don’t have kids so working from home is great (:joy:).

Toen hadden we tijdens de pandemie katten geadopteerd werd het: I have 2 cats called … O, and I also have a wife.

Nu is de volgorde weer hersteld, maar vond het echt hilarisch.

45 likes

Ik had laatst voor het eerst weer een voorstelrondje met de specifieke vraag ā€˜vertel over je gezin’ en iedereen voor me vertelde over hun kinderen en ik was even vergeten dat ik er ook 1 heb, dus dat werd een ongemakkelijke zin met veel te lange pauze:
ā€œMijn gezin bestaat uit mn man en mij en Charlie, onze hond die alweer 12 is en een beetje grijs wordt.
…
…
Oh en een baby. Meisje. 9 maanden. Ja, die ook.ā€

66 likes

Ik ben getrouwd met twee kinderen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ha ja: Ik ben 38 jaar, woon in Almere met mijn vrouw en kinderen van 6 en 8. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om thuis te ontspannen of om iets leuks met mijn kinderen te doen.

Ok top?

Ik heb ook een collega, van tegen de pensioenleeftijd, die bij voorstelrondjes altijd eerst een feitje over zijn woonplaats opnoem, vervolgens zijn volledige werkhistorie opsomt en afsluit over waar zijn volwassen kinderen inmiddels wonen. Duurt altijd zolang met die man.

12 likes

Buitenkant handen in de zij en ellebogen naar voren zodat ze elkaar aanraken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Huh maar dat is toch illegaal :innocent:

29 likes

Op whatsapp kan je dus sinds een tijdje reageren op berichten met o.a. een :heart: of :joy:. Maak jij hier gebruik van?

• Nee nooit
  • Regelmatig
  • Soms
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens kauwgom in je haren gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Oh man wat een gedoe om het eruit te krijgen. Ik had het in mn voorste plukken, anders had ik het eruit geknipt. Ik had dit een aantal dagen geleden en liet het aan mn vader zien en die zei 'oh ja maar dat kan je er toch uit knippen?" Ja een dikke 20 cm er vanaf ineens, goed idee :face_with_spiral_eyes:

hoe zou je dan genoemd willen worden?

7 likes

Bhahaha hoezo? Ik ben nu bijna 17 jaar samen, getrouwd en noem hem nog vaak mijn vriend hier.

6 likes

Haha ja ik vraag mij dit ook af. Je wilt dus dan dat hij je jouw vrouw noemt? Ik ben een aantal keer ā€˜his wife’ genoemd per ongeluk en ik vond dat helemaal kut haha

Maar wife als je niet getrouwd bent is ook raar haha. Ik vind het niet storend als hij mij z’n vrouw noemt, en ik noem hem ook wel mijn man in meer formele settings. Maar zo op het forum voelt het zo raar ofzo. Waarom weet ik ook niet, ligt aan mij.

7 likes

Me meissie natuurlijk :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Mijn vriend noemt me wel eens z’n vrouwtje :face_vomiting:

6 likes

Ahh dit doet een collega van mij dus wel. Man is 60+ en geloof ik 40 jaar getrouwd ofzo. En dan zitten we in teams overleg en gaat zn vrouw weg en zegt ie tegen ons ā€˜ik moet ff iemand gedag zeggen’ en dan zegt ie in plat Amsterdams tegen zn vrouw doei meissie. En ik vind dat altijd zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Bij mijn ouders ben ik wel eens naar binnen geklommen toen ik er nog woonde, waar ik nu woon heb ik alleen de onderbuurjongen naar binnen helpen klimmen. Ik had z’n reservesleutel wel maar hij had z’n eigen sleutel aan de binnenkant laten zitten dus van de buitenkant kon er geen sleutel meer in :’)

1 like