Stel je persoonlijke vraag #35

Ik woon net een beetje te ver van de stad om dat spontaan te doen, meestal als ik de stad in ga is dat nu met een reden of om met iemand af te spreken.

Maar toen ik regelmatig in het centrum was ivm met mijn studie deed ik dat op koude dagen en ging ik tekenen.

2 likes

Ik doe het wel in een andere stad of op vakantie en dan vind ik het heel chill, maar thuis vind ik het op een of andere manier ongemakkelijk. Ik wil dan niemand tegenkomen die ik vaag ken, omdat ik het dan wat sneu vind dat ik daar alleen ben en geen vrienden heb?? Echt onnozel nu ik het zo opschrijf, moet ik me maar eens overzetten
Overdag een koffietje gaan drinken of op een terras zitten, alleen naar een concert etc doe ik wel vaker, maar savonds op café voelt toch anders.

3 likes

Als jij 7 dagen op vakantie gaat, hoeveel onderbroeken/strings/whatever neem je dan mee?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20+

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

5 likes

Ik vond die met die poppen het engste geloof ik
En op video had die aflevering van het kerkhof

8 likes

Ik vond die met die buikspreekpop die tot leven kwam zo eng!

14 likes

Ik ken alleen die met die vader en zijn planten. Zo creepy!
Echt zo knap dat die man 2 keer per jaar die verhalen uitbracht. Genius!

4 likes

De ‘eet ik op’ stemmers worden uit mijn leven verbanne. Hoe kunnen jullie dit?! :nauseated_face:

5 likes

In je mond douwen en doorslikken

3 likes

Ik heb wel heeel veeel boeken hiervan gelezen, de serie ken ik niet. Ik keek wel Are you afraid of the dark, voor kleine Hetty was dat echt nachtmerrie materiaal.

4 likes

Die boeken waren ook heel leuk!! Ik vond koppensnellers altijd heel eng

3 likes

Is dit nav tiktok filmpjes waarbij vrouwen voor weekend weg 10 ondergoedjes meenemen?

2 likes

Title of your sextape

9 likes

Nee ik was mn eigen koffer aan het inpakken haha

4 likes

Oh hahaha ja ik heb de laatste tijd veel van die filmpjes gezien! En aantal dagen weg x 3 voor ondergoed is best tiktok-normaal. Wel Amerikanen.

1 like

Ik snap dit echt niet. In het ergste geval koop je toch snel even nieuw ondergoed. Al weet ik nog steeds niet wanneer je zoveel ondergoed nodig hebt, ik pak er misschien twee meer als ik ongesteld ben.

1 like

Ik pak ondergoed in alsof ik vanplan ben me 6x per dag onder te schijten.
Maar ik neem soieso altijd vage dingen mee onder het mom je weet maar nooit he.

35 likes

Scheelt dan ook wel dat ondergoed niet veel ruimte in neemt dus 2/3 extra neem ik altijd wel mee

2 likes

Ik vind het echt onzinnig om alles maar extra te kopen omdat dat beter uitkomt, terwijl je er al genoeg van hebt. Zeker met fast fashion (of fast underwear in dit geval :stuck_out_tongue:)

12 likes

Ik bedoelde het meer als een theoretische mogelijkheid (ik weet dat ik nooit 20x aan ondergoed nodig heb), om mezelf rustig te stellen met reizen. Ik stress altijd dat ik mijn tandapasta of iets vergeet (vergeet ik ook nooit) maar als ik dan zeg in het ergste geval loop ik een winkel kan ik rustig reizen zonder mij druk te maken.

5 likes

Ik neem tijdens lange reizen ook kleerhangers mee, je krijgt er maar drie of zo op hotel maar ik hang mijn kleren liever op dan dat ik ze vouw.

3 likes