Stel je persoonlijke vraag #35

Ik krijg hier spontaan hoofdpijn vanšŸ˜…

1 like

Dank je wel :blush:

2 likes

jawel joh, ik ken het van de paardenmarkt in Heenvliet bijvoorbeeld, en er zijn wel meer van die dorpjes (rondom Roffa iig) die zoiets hebben.

Ik ken dit met zo’n feesttent verder vooral vanuit BelgiĆ«. Daar heb je van die minidorpjes die in de zomer allemaal in een ander weekend ā€˜kermis’ hebben, wat helemaal niks met attracties te maken heeft. Is letterlijk alleen zo’n feesttent waar iedereen vooral bier zuipt en als er bepaalde liedjes voorbijkomen ineens allemaal hetzelfde dansje staat te doen. Interessante ervaring om mee te maken als Hollander uit de stad :joy:

3 likes

Nu ik dit zo lees besef ik dat ik de dorpjes rond Rotterdam, Den Haag en Amsterdam echt niet tot de randstad reken hahaha. Ook al is het officieel geloof ik wel zo. Als ik randstad zeg/hoor/lees denk ik echt alleen aan die grote steden, niet ook een of ander dorpje dat er in de buurt ligt

3 likes

Maar de kermis is ook zo sneu hier

2 likes

Een fietslening (met hele lage rentevoet, gaat over €25 rente op 2j tijd) voor de aanschaf van een elektrische fiets. Betaal ik op 24 maanden terug, vond ik een pak voordeliger dan bv. fietsleasing.

2 likes

Oh god amerikanen hadden die sound gebruikt voor een tiktok trend. En toen ging een amerikaan uitleggen waar dat fragment vandaan kwam. Nou pure cringe hoe zij man bijt hond uitlegde bahaha.

2 likes

@kali
afbeelding

17 likes

Sojasaus bij sushi

• Doe ik niet
  • Dip ik heel kort/doe ik een druppeltje op
  • Dip ik normaal
  • Ik gooi m’n sushi in het sojabalkje, draai hem nog eens om en na afloop eet ik de zoute rijstkorrels die in de sojasaus hebben liggen weken op

0 stemmers

Deze poll is geĆÆnspireerd door een bepaalde vlogger.

1 like

Incoming comments die uitleggen hoe je eigenlijk je sushi moet eten want in Japan doen ze het ook zo

18 likes

Als ik echt hele lekkere sushi heb, heb ik genoeg aan een heel klein beetje. Als ik gewoon alleen basic sushi heb, verdrink ik ze ook wel een beetje in sojasaus.

7 likes

Haha sowieso. I don’t care maar ik zat net Beautygloss te kijken en mijn bek vertrekt gewoon van het kijken naar hoe zij sushi verdrinkt. Terwijl ik dol ben op zout.

1 like

Want ik hou niet van sushi dus dan maar zo. Het allerliefst ruil ik het in voor pizza ofzo

2 likes

Nou eigenlijk mag alleen de vis de sojasaus raken en de rijst niet!!1!

maar ik eet alleen nepsushi zonder vis :thumbsup:

3 likes

Zo kort mogelijk dippen want ik vind het anders te zout. Maar bij mijn lievelingssushi zit een ander soort saus en het liefst zou ik de sushi daarin verdrinken :sweat_smile:

1 like

Rozijnen in broodjes/taartjes/deegwaren

• :thumbsup:
  • :thumbsdown:

0 stemmers

1 like

Rozijnen zijn m’n levennnnn

7 likes

Grootste deceptie is als een koekje chocolade chunks lijkt te hebben en het rozijntjes zijn. :broken_heart:

31 likes

Vind dat altijd echt een vieze verrassing als er opeens rozijnen ergens doorheen zitten. Net zoals zo’n laag jam in een koekje opeens, gatver.

6 likes

Je kan het altijd vragen

7 likes