Hoezo is klussen overlast?
Ik gooi wel rozijnen in de appeltaart, wanneer ik dat bak. Maar ik wel die krengen wel eerst in rum. Maar verder moet je optyfen met die rozijnen.
Het klinkt mij als gewoon klusgeluiden ipv echt overlast. Wanneer moet iemand dan schuren ofzo? Overdag zou het gewoon moeten kunnen. Ze doen het toch ook niet weken?
Nou ik heb precies ja gestemd omdat in een appeltaart rozijnen super lekker zijn. Maar rozijnenkoekje of iets dergelijks nee dank je.
Nee het heet “spicy creamy sauce” geen idee wat het is maar het is
Vervelend ja zeker en even overleggen hoe lang het duurt ja zou ik ook doen maar politie? Zoals jij dat zei? Nee never haha
All You Need Is Love
- Ik steek m’n ogen er nog liever uit
- Helemaal leuk
0 stemmers
Zou dit soort dingen echt alleen doen als je er zeker van bent dat jouw buren nooit last van jou hebben en dat gewoon even slikken
(Zou het zelf namelijk nogal overdreven vinden)
Als het echt de hele dag is zou ik het rond die tijd ook wel een keer mooi geweest vinden, ook zonder baby. Als m’n buren dat zouden vragen zou ik ook gewoon stoppen, morgen weer een dag
Ik weet niet of het nog wekelijks(?) op tv is, dan kijk ik niet. Maar zonder Robert ten Brink ga ik geen Kerst vieren.
mocht jij vroeger in zo’n winkelwagentje?
- nee, nooit
- soms
- alleen bij één ouder
- vaak
- ik ken deze dingen niet
0 stemmers
kan iemand mij vertellen of je hier extra voor moest betalen of waren mijn ouders gewoon heel zuur
Hoefde je niet voor te betalen nee.
Ik ken het wel maar in mijn tijd hadden ze dat niet. Werd gewoon in het zitje van het winkelwagentje gestopt.
Ohja die waren er ook! Die zie ik nu nergens meer.
Ik twijfel of die van hierboven er al was toen ik klein was of dat mijn moeder gewoon een volle kar nodig had.
Bij ons hebben ze die mini winkelwagentjes nog. Heel irritant, want de meeste kinderen zijn wegpiraten met die dingen
Een rol koekjes in de supermarkt al aanbreken en op gaan eten voordat je bij de kassa bent en hem afgerekend hebt. Je gaat hem wel betalen.
- Ja kan gewoon, waarom niet
- Beetje raar maar moet kunnen
- Nee kan niet
- Zou ik niet doen
- Doe ik wel
- Heb ik nooit gedaan maar ga ik wel doen na het zien van deze poll
- Anders
0 stemmers
Toen ik klein was ging ik een keer met een vriendinnetje en haar moeder mee boodschappen doen en zij mocht van haar moeder een rol koekjes openmaken en alvast op gaan eten in de supermarkt? Ik durfde er niet van te eten want ik dacht ‘dat mag toch niet’ (ja ik was een heel braaf kind en dat is nooit echt over gegaan )
wacht gewoon 2 minuten koekjes ook echt, als t nou water is en je stikt van de dorst snap ik het nog eerder.