Stel je persoonlijke vraag #35

Alleen in chocola vind ik het lekker of als ze los zijn, maar in een pudding ofzo? Omg doe gewoon niet :rofl:

2 likes

Ja echt vreselijk, ik kom ze de laatste tijd ineens weer overal in tegen. Laatst had ik ergens een stuk vegan carrotcake besteld en het bleek dus bomvol te zitten met die dingen. Niet te eten gewoon, ik heb het op 1/3 maar opgegeven.
Nu was het sowieso een gore taart maar meer dan de helft bestond uit rozijnen. Blegh.

Vind dat zo teleurstellend, als je ergens iets te eten bestelt en het vies is :face_holding_back_tears:

1 like

Ohhh wat een nachtmerrie! :tired_face: Ik vind dat ook echt zo vreselijk. Het is gewoon niet de juiste textuur voor de meeste dingen. Soms wordt echt onderschat hoe belangrijk een smooth textuur is voor het meeste voedsel :joy:

1 like

Je kunt het natuurlijk altijd vragen maar eerlijk gezegd als ik een dagje aan het klussen zou zijn dan zou ik het ook gewoon af willen maken en dan niet eerder stoppen en een andere keer weer verder moeten gaan.

4 likes

Een soort pinda/sesam sausje?

1 like

Nee wettelijk gezien missch niet maar het is wel iets wat doorgaans als een norm wordt gehanteerd. Ook niet per se 22u maar de avonduren, en dat je dan minder rekening hoeft te houden met woon-en onderhouds geluiden etc (heb tegen de woningcorporatie een rechtszaak aangespannen ivm lastgevende buren en gewonnen)

1 like

Hoezo is klussen overlast?

2 likes

:o_o:

15 likes

Ik gooi wel rozijnen in de appeltaart, wanneer ik dat bak. Maar ik wel die krengen wel eerst in rum. Maar verder moet je optyfen met die rozijnen.

2 likes

Het klinkt mij als gewoon klusgeluiden ipv echt overlast. Wanneer moet iemand dan schuren ofzo? Overdag zou het gewoon moeten kunnen. Ze doen het toch ook niet weken?

4 likes

Nou ik heb precies ja gestemd omdat in een appeltaart rozijnen super lekker zijn. Maar rozijnenkoekje of iets dergelijks nee dank je.

2 likes

Nee het heet ā€œspicy creamy sauceā€ geen idee wat het is maar het is :ok_hand:t2:

2 likes

Vervelend ja zeker en even overleggen hoe lang het duurt ja zou ik ook doen maar politie? Zoals jij dat zei? Nee never haha

@anon3219017 zei toch al dat dat puur hypothetisch was?

3 likes

All You Need Is Love

• Ik steek m’n ogen er nog liever uit
  • Helemaal leuk

0 stemmers

1 like

Zou dit soort dingen echt alleen doen als je er zeker van bent dat jouw buren nooit last van jou hebben en dat gewoon even slikken

(Zou het zelf namelijk nogal overdreven vinden)

3 likes

Als het echt de hele dag is zou ik het rond die tijd ook wel een keer mooi geweest vinden, ook zonder baby. Als m’n buren dat zouden vragen zou ik ook gewoon stoppen, morgen weer een dag

3 likes

Ik weet niet of het nog wekelijks(?) op tv is, dan kijk ik niet. Maar zonder Robert ten Brink ga ik geen Kerst vieren.
:christmas_tree::heart::airplane:

4 likes

mocht jij vroeger in zo’n winkelwagentje?
image

• nee, nooit
  • soms
  • alleen bij ƩƩn ouder
  • vaak
  • ik ken deze dingen niet

0 stemmers

3 likes

kan iemand mij vertellen of je hier extra voor moest betalen of waren mijn ouders gewoon heel zuur

6 likes