Kermis = kroeg. Dus ja ik ga wel naar de kermis, maar niet in de attracties
Ik ga alleen oliebollen halen op de kermis en weer weg.
In augustus is weer mn lievelingskermis en vooral veel zuipen, en bij die munten automaat mn mega lievelings. En kamelenrace!!! “Ballen vast ballen vast rollen maarrrrr”
Deed ik, ging mis bij het invoegen van de poll en te lui om te veranderen
Haha ok maar dit beschrijft voor mij wel kermis het meest. Feesttent waar iedereen is. Die tent zit aan een kroeg vastgeplakt of staat op een centraal plein ofzo tussen verschillende kroegen in. Super slechte dj en lauw waterig bier. En op een gegeven moment regent het in die tent een mix van bier en zweet door de hitte. Attracties zijn niet belangrijk maar soms ga je aangeschoten in de poliep of botsauto’s. En er zijn ook domme spelletjes waarbij men valt in sloten oid.
Het is geweldig
Ja precies, dit is echt HET perfecte nummer om de kermis te omschrijven.
Vroeger ging ik naar alle kermissen in de buurt, hoe minder attracties (soms stond er alleen een schiettent en snackkraam naast de kroeg) hoe leuker de kermis. Tegenwoordig ga ik alleen nog naar mn hometown (als vriendinnen nog willen) en waar ik nu woon
Kamelenrace !
Ik kom uit DE kermisstad van Nederland, kan me bijna niet voorstellen dat er mensen (uit de stad) zijn die niet van de kermis houden haha, maar die zullen er vast zijn. Ik sla trouwens ook nooit die funhouse dingen (hoe heet dat?) over. Dat is echt mijn lievelingsattractie. En het vreten natuurlijk.
Tijdens depressieve periodes domme dingen gedaan. Daarom in de schulden gekomen. Kan er een boek over schrijven. Gelukkig door middel van een lening zijn mijn schulden op een hoop gekomen en daar ben ik bijna vanaf.
Afgelopen jaar ben ik trouwens wel in funhouse geweest en heb ik kamelenrace gedaan. Bij gebrek aan echt feest
Oh ok, ik dacht een bewuste keuze, omdat ik het vaker heb gezien.
Blaricum
Nee niet onder de rivieren haha in de kop van Noord Holland! Volendam, Hoorn en alle dorpen in West Friesland
In de dorpen is vaak ook nog de 1e deun. Dan word je op maandagochtend al om 8u in de kroeg verwacht. In sommige dorpen gaan ze dan in thema verkleed, maar niet overal
Wat verdrietig om te horen en tegelijk zo knap dat je er bijna uit bent! Respect
Weet ik niet eigenlijk. Wel schagen volgens mij
Leukkk! Laat weten als je eegens geweest bent wat je ervan vond
Om alvast in de mood te komen.
Ik heb jarenlang 14 dagen per jaar op de grootste kermis van NL gewoond. Niks is meer heftig voor mij.
En als je gaat niet vergeten oude en/of goedkope schoenen aantrekken. Smerige bende is het haha