Waar ben je weleens geweest?
- Concert
- Opera
- Musical
- Balletvoorstelling
- Theater
- Stand-up comedy voorstelling
- Cabaret
- Dansvoorstelling (anders dan ballet)
- Niks van bovenstaande
0 stemmers
Waar ben je weleens geweest?
0 stemmers
Ben jij eerder een sloom persoon of een snel persoon
0 stemmers
En luid of stil
0 stemmers
En negatief of positief
0 stemmers
Je hebt van die mensen die alles zo tergend sloom doen dat je denkt ‘hup hup, hap even door’ maar nee ze doen alles op het tempo van een slak terwijl ze allang weg moeten oid.
Voor eigen intrepetatie, al realiseer ik me nu dat sloom een negatief woord is en snel niet per se, had beter langzaam kunnen doen.
Maar goed wat ik zelf in mn hoofd had is dat je mensen hebt die heel snel zijn in beslissingen/het roer omgooien/als er iets moet gebeuren daar meteen aan beginnen en mensen die dat niet zo hebben
Zo lastig
Ik loop en praat heel snel
Maar ik vind mezelf verder wel een slome
Oh en doe er 38 jaar over als ik moet kiezen van een menu
Die mensen moeten dood.
Langzame eters zijn de ergsten
Ik heb sloom gestemd, omdat ik vooral altijd sta te rommelen met sleutels en spulletjes omdat ik alles op orde en geregeld en op de goede plek wil hebben voor ik vertrek of verder loop (bijv. nadat ik m’n fiets geparkeerd heb). Maar ik neem ook altijd ruim de tijd van tevoren zodat ik niet hoef te haasten. En ik zorg er uiteraard voor dat ik niet in de weg of in de loop sta tijdens m’n getreuzel. Heb zo’n hekel aan haasten of iets sneller moeten doen dan je wilt en de stress die je ervan krijgt, dat hoef ik gewoon niet meer in m’n leven en dat bevalt heel goed.
Heb jij forummers die je standaard door elkaar haalt?
0 stemmers
Dit precies. Ik praat op 3x de afspeelsnelheid en ben net The Road Runner als ik loop. Maar keuzes maken, nope. Loop ik helemaal vast.
Zou alleen nog maar konijn eten dan
Ik heb sloom gestemd ik vindt mezelf best snel maar hoor van anderen bijv. M’n zus dat ik nogal langzaam ben. Ligt er misschien ook aan wat je gewend bent.
ik heb luid gestemd, ik ben voor m’n gevoel best rustig maar kan als ik enthousiast ben of je geïrriteerd erg luid doen.
Ik ben (meestal) positief.
Ik heb vandaag bij mijn moeder mijn kamer van vroeger deels opgeruimd. Ik heb denk ik wel 70 boeken klaarstaan voor de kringloop, maar ik moet wel echt een drempel hiervoor over. Zóveel boeken met ‘emotionele waarde’ haha. Gelukkig werk ik in het onderwijs dus mag van mezelf ook eea bewaren.
Heb jij nog boeken van je kindertijd (t/m 18 jaar)
0 stemmers
Ik heb alle HOI boeken bewaard haha, dat kon ik echt niet over m’n hart verkrijgen
Mijn moeder vond het zo jammer dat haar moeder veel van haar boeken van vroeger weg had gedaan, dus ze heeft mij heel erg gestimuleerd om alles te bewaren haha.
Volgens mij heb ik uiteindelijk niet alles meer, maar staat er nog wel een volle doos bij mijn ouders.
Geen.
Als wij nog 1x samen koken kun je echt de scheidingspapieren gaan klaarleggen. Is een grote strijd van hoe je beter zou moeten doen haha
Welke iPhones heb je (gehad)?
0 stemmers
Ik heb nog gesigneerde Hoe Overleef Ik boeken in mijn kast staan. Die zou ik niet zo snel wegdoen
Heb alles nog met dezelfde reden. Deel staat op school om uit voor te lezen