Ik heb meerdere keren mensen bedreigd met een mes omdat ze te dicht in de buurt stonden terwijl ik stond te koken. Kom gewoon niet in de keuken als ik bezig ben.
en @Teigetje gewoon letterlijk alles van de groothandel, niets daar is vers. Gehaktballetjes ff opwarmen in de magnetron en het wordt voorgeschoteld, lekker alles diep en dubbel frituren, maar ook gewoon vieze hygiëne standaarden vond ik, dingen half open in de koelkast, dingen die er naast vallen (op de grond) en dan gewoon weer terug in je tapasbakje… miss was het die specifieke locatie hoor maar ik zou er nu nooit meer vrijwillig heen gaan haha
Mijn broers en ik kregen altijd een boek cadeau met kerst. Vanaf mijn geboorte tot mijn vaders overlijden heb ik elk jaar een boek gekregen, 32 in totaal. Die boeken gaan zeker nooit weg (al is dat dus niet allemaal jeugd) en staan mooi naast elkaar op mijn ‘kerstplank’ in de boekenkast.
Vrienden van mij hebben een aantal jaar een locatie gehad en daar waren ze wel echt hygiënefreaks, maar wel inderdaad mega veel van de groothandel. Ze moeten zich aan de landelijke recepten houden, maar ze mogen wel zelf kiezen waar de ingrediënten vandaan komen, op een aantal gestandaardiseerde dingen na die kant en klaar geleverd worden. Sommige locaties bestellen veel ingrediënten lokaal en preppen nog wel redelijk wat, maar een hoop bestellen gewoon alles bij de Sligro.
Van mij mag je sloom eten, maar niet je ijs half laten smelten voor je het opeet.
oh interessant, wist ik niet! Zal idd wel veel verschil zitten tussen locaties
Wat las je als eerst?
- Speciaal voor een lekkere stort
- Speciaal voor een lekkere start
- Anders
0 stemmers
En ernaast staat een drankje genaamd ‘vettig moment’? Lekker hoor
Hahaha wie bedenkt dit???
Het lijkt me leuk om af en toe samen te koken, maar mijn vriend wordt al nijdig als ik iets uit een keukenkastje haal of de kraan gebruik als hij kookt
Ik lees het woord pittag nu voor altijd met de stem van BZV-Janine in m’n hoofd.
Wat een ranzig drankje trouwens zeg, gatver.
Ik vind pittig echt een Carlo en Irene term.
GADVERDAMME. Die hoofdletters gingen perongeluk. Maar koffie met een soort van gember shot gemixt… nein danke
Haha ik vind super snelle eters juist irritant, rustig aan stofzuiger.
Oh droog, dit moest een reactie zijn op iemand
Ik koop tegenwoordig alles opnieuw Ooit weggegooid en heb er nu spijt van.
@Schaakmat Psttig momentje
Pittige tijden
Het leven is een zure bom