Voor mijn gevoel komt alles daar regelrecht van de groothandel en warmen ze het alleen even op. Niet echt bijzonder
Dit is gewoon de yankee doodle onder de tapasrestaurants. Lekker opwarmen vanuit grote kant en klaar bakken. Goor.
Hahaha dit dus
Mijn roodkapje jas (middelbare school) en rode met stippen jurk. Beide ebaseerd op kleding de jaren vijftig. Basisschool een rok en shirt met een oosterse print en stof en felgroene puntige schoenen. Die laatste gewoon omdat ik graag van de lelijkheid wil genieten.
@crazyplantlady die heb ik nog! Nog steeds net zo grappig als vroeger maar het zit voor geen meter, vieze stof.
Haha okee hoorde al slechte verhalen, vond sommige dingen wel lekker klinken maar een big no dus
Ik vind dit echt zo’n restaurant voor tatta’s die eigenlijk niets lusten maar toch eens lekker ‘exotisch’ willen doen. Op zich wel satisfying eten door de hoeveelheid vet en zout, op een manier zoals McDonalds ook satisfying is.
Ik vond het wel lekker, maar alles leek uit de frituur te komen, zo vet en zout allemaal. Dus verwacht geen authentieke Spaanse tapas ofzo haha
Het is zeg maar fastfopd achtig lekker en de cocktails zijn chill
Ik was bij een viering in het park, waar ik woon wordt het groot gevierd. We waren daar overigens vooral voor het springkussen (kind vindt dat fantastisch). In Nederland deed ik er nooit iets mee.
Hoofdzakelijk thuis nog. Maar ga wel weer af en toe naar kantoor maar daarin is nog geen regelmaat te herkennen
Ik heb een week bij La Cubanita gewerkt en sinds ik weet hoe ranzig alles daar word klaargemaakt eet ik er nooit meer
Als jij naar een arts moet, trek je dan bewust net ondergoed aan?
- Ja, tuurlijk!
- Nee, wat een onzin
- Ik heb alleen maar net ondergoed
- Anders
0 stemmers
Ik moest vroeger altijd (dus ook buiten reguliere ziekenhuisbezoeken) net ondergoed aan van mijn ouder omdat je nooit wist wat er kon gebeuren (nu heb ik ook wel een aandoening waarbij de kans groter is dat ik plots naar het ziekenhuis moet).
Ik vind het opzich wel leuk en het is makkelijk als je met een groep bent met moeilijke eters, vega’s en mensen die persé vlees willen. Maar uiteindelijk valt het altijd tegen. Niemand krijgt tegelijk eten, je zit de hele tijd te bedenken wat je nog gaat eten en alles zit op een broodje/wrap/is gefrituurd.
Hahaha ik ook, je weet nooit of je aangereden wordt was dan de opmerking
Nu ben ik wel benieuwd
Ik moest laatst naar de dermatoloog voor een bultje in mijn gezicht en toen moest ik me ineens helemaal uitkleden op mijn ondergoed na. Ze wilde graag al mijn moedervlekken checken. Dit was standaard als mensen voor het eerst een consult bij hen hadden. Ik wist dan alleen niet dus had uiteraard net lelijk, oud ondergoed aan. Voortaan ga ik ga ik hier wel echt op letten
Nope, trek gewoon mijn oude oma tent aan
Dat noem ik net ondergoed
Ow ik dacht juist dat mensen dan een ‘nette’ string aantrekken of hipster dingen. Misschien heb ik een vertekend beeld van ‘net’ ondergoed hahahahah
Mijn oma zei wel altijd dat je schoon ondergoed aan moest hebben, die was altijd bang om met remsporen op de spoedeisende hulp te liggen.