Stel je persoonlijke vraag #35

Nee hij zat niet in pittige tijden. Daar hadden ze geen toverballen

Dit is jordy van loon toch?

5 likes

Hahaha ja en sorry maar ik had direct de associatie met dat nummer. Pittige tijden vond ik wel echt superleuk

1 like

Het klinkt inderdaad heel vies maar ik vind deze echt lekker!! Er zit ook maar 2 procent koffie ofzo in, het is een heel fris drankje.

2 likes

Je zou die mensen bijna een anti schrokbak ipv een bord geven.

3 likes

Voor de mensen die regelmatig met de NS trein reizen (min. 1x pw), word je nog weleens gecontroleerd?

• Ja regelmatig
  • Ja heel af en toe
  • Nee nooit / ik kan me de laatste keer in ieder geval niet meer herinneren

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk niet voor mij want ga bijna nooit met de trein, maar afgelopen week toevallig 2 keer en beide keren gecontroleerd

1 like

Welk van deze gereedschapitems heb je allemaal in huis?

• Schroevendraaier (kruis)
  • Schroevendraaier (plat)
  • Waterpomptang
  • Combinatietang
  • Steeksleutel
  • Moersleutel
  • Knijptang
  • Hamer
  • Boormachine
  • Zaag
  • Joh, ik heb gewoon een hele gereedschapkist in huis :slight_smile:

0 stemmers

Lees: mijn vriend heeft een tas vol gereedschap. Ik had zelf alleen wat schroevendraaiers en een hamer voor hij bij me kwam wonen

1 like

Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering. Maar in corona tijd checkte ik wel even de geactualiseerde voorwaarden :grimacing:. Bij airbnb check ik wel altijd wat de voorwaarden zijn voor annulering.

3 likes

En een shitload aan inbussleutels van Ikea :joy:

11 likes

@Rozevarken en @Bunnyslippers :tired_face: maar waarschijnlijk door jullie avatars roze dieren

1 like

haha herkenbaar :see_no_evil:

1 like

Ja, ik heb dit allemaal in huis, maar ik kan de helft niet van elkaar onderscheiden en ben helemaal niet handig (en mijn man van wie de meeste items zijn ook niet) dus van successful adulting is hier niet echt sprake :smile:

1 like

vind jij dat horecazaken mensen mogen weigeren als iemand vraagt of ze de wc kunnen gebruiken?

• ja
  • ja, onder speciale voorwaarden:
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik heb op mijn vorige werk een keer op mijn kop gekregen toen ik na sluitingstijd (waren aan het opruimen/schoonmaken) een zwangere vrouw naar de wc liet gaan die super nodig moest. Verderop zitten openbare toiletten en meestal verwijzen we niet-klanten daarheen, maar die waren al dicht. En zo iemand stuur je dan toch niet weg :sob:

6 likes

Dit (Damiano van Maneskin) is:

• Vind ik vies om te zien
  • Vind ik geil om te zien
  • Vind ik neutraal om te zien

0 stemmers

2 likes

Ieuw nee ik vind dit echt niks whyyy

6 likes

Haha heerlijke poll op de dinsdag zo direct na kantoor. De werkdag is voorbij!

8 likes

Yes spuug me in mn bek pls

6 likes

no-no-no

2 likes