Ik heb van die tenten van Zeeman, maar de helft is gescheurd bij het elastiek. Dus dan vooral een hele onderbroek uitzoeken
Ik doe meestal wel een bh of bralette aan (draag ik meestal niet) voor het geval dat maar verder hangt het er vanaf waarvoor ik ga, als ik met een gekneusde pols aankom denk ik niet na over welke onderbroek ik aantrek.
Net ondergoed vind ik gewoon schoon, niet uitgelubberd, niet kapot of verwassen ondergoed.
Haha ik doe vooral niet een doorzichtige bh aan ofzo als ik weet dat ik me uit moet kleden
Ik let er wel op. Maar bijvoorbeeld ook naar de fysio. Dan zit ik daar liever niet in mijn string maar trek ik iets aan wat meer bedekt.
Tell us!!
Naar de HA doe ik vaak wel een boxer of hipster aan ipv een string waar soms alles uitfloept. Mijn broer doet dan zelfs geen boxer met print aan, want stel je voor dat de dokter je watermeloenenboxer ziet, maar zo erg ben ik ook weer niet.
We zijn ook wel erg getraumatiseerd door mijn oma dr verhalen.
Mijn oma was vroeger zo arm als maar zijn kan, maar ze had altijd net ondergoed in huis, want je weet niet wanneer je aangereden word.
Ze vertelde ons heel vaak dat ik dat ook moest hebben, want haar vader had ooit een buurjongen naar de EHBO gebracht die gaten in zijn onderbroek had en dat kon eeeeecht niet.
Ik doe juist de grootste onderbroek aan die ik heb haha, voel me niet relaxed in een string bij de dokter.
Mijn moeder vond dit vroeger altijd gĂȘnant en daardoor heb ik ook lange tijd gedacht dat het raar was om hetzelfde te bestellen. Echt waarom ook? Ze heeft wel eens half verontschuldigend naar de serveerster gelachen van haha sorry we bestellen hetzelfdeâŠ
En ik maar afvragen waar mijn sociale angst vandaan komt
Mijn moeder heeft erin geprent dat mijn ondergoed moet matchen met mijn sokken want idd, je weet nooit wanneer je aangereden wordt. Maar sinds ik mân eigen ondergoed en sokken koop doe ik dit niet meer haha
Dit is dan wel next level
Waar ben je weleens geweest?
- Concert
- Opera
- Musical
- Balletvoorstelling
- Theater
- Stand-up comedy voorstelling
- Cabaret
- Dansvoorstelling (anders dan ballet)
- Niks van bovenstaande
0 stemmers
Ben jij eerder een sloom persoon of een snel persoon
- Sloom
- Snel
0 stemmers
En luid of stil
- Luid
- Stil
0 stemmers
En negatief of positief
- Negatief
- Positief
0 stemmers
Je hebt van die mensen die alles zo tergend sloom doen dat je denkt âhup hup, hap even doorâ maar nee ze doen alles op het tempo van een slak terwijl ze allang weg moeten oid.
Voor eigen intrepetatie, al realiseer ik me nu dat sloom een negatief woord is en snel niet per se, had beter langzaam kunnen doen.
Maar goed wat ik zelf in mn hoofd had is dat je mensen hebt die heel snel zijn in beslissingen/het roer omgooien/als er iets moet gebeuren daar meteen aan beginnen en mensen die dat niet zo hebben
Zo lastig
Ik loop en praat heel snel
Maar ik vind mezelf verder wel een slome
Oh en doe er 38 jaar over als ik moet kiezen van een menu
Die mensen moeten dood.
Langzame eters zijn de ergsten
Ik heb sloom gestemd, omdat ik vooral altijd sta te rommelen met sleutels en spulletjes omdat ik alles op orde en geregeld en op de goede plek wil hebben voor ik vertrek of verder loop (bijv. nadat ik mân fiets geparkeerd heb). Maar ik neem ook altijd ruim de tijd van tevoren zodat ik niet hoef te haasten. En ik zorg er uiteraard voor dat ik niet in de weg of in de loop sta tijdens mân getreuzel. Heb zoân hekel aan haasten of iets sneller moeten doen dan je wilt en de stress die je ervan krijgt, dat hoef ik gewoon niet meer in mân leven en dat bevalt heel goed.
Heb jij forummers die je standaard door elkaar haalt?
- Ja
- Nee
0 stemmers