Stel je persoonlijke vraag #35

Dit precies. Ik praat op 3x de afspeelsnelheid en ben net The Road Runner als ik loop. Maar keuzes maken, nope. Loop ik helemaal vast.

9 likes

Zou alleen nog maar konijn eten dan

6 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb sloom gestemd ik vindt mezelf best snel maar hoor van anderen bijv. M’n zus dat ik nogal langzaam ben. Ligt er misschien ook aan wat je gewend bent.

ik heb luid gestemd, ik ben voor m’n gevoel best rustig maar kan als ik enthousiast ben of je geïrriteerd erg luid doen.

Ik ben (meestal) positief.

Ik heb vandaag bij mijn moeder mijn kamer van vroeger deels opgeruimd. Ik heb denk ik wel 70 boeken klaarstaan voor de kringloop, maar ik moet wel echt een drempel hiervoor over. Zóveel boeken met ‘emotionele waarde’ haha. Gelukkig werk ik in het onderwijs dus mag van mezelf ook eea bewaren.

Heb jij nog boeken van je kindertijd (t/m 18 jaar)

• Ja, alles
  • Deels, vooral emotionele waarde
  • Deels, vooral van de basisschool
  • Deels, vooral van de middelbare school
  • Nee, alles is weg
  • Anders

0 stemmers

Ik heb alle HOI boeken bewaard haha, dat kon ik echt niet over m’n hart verkrijgen :pleading_face:

1 like

Mijn moeder vond het zo jammer dat haar moeder veel van haar boeken van vroeger weg had gedaan, dus ze heeft mij heel erg gestimuleerd om alles te bewaren haha.
Volgens mij heb ik uiteindelijk niet alles meer, maar staat er nog wel een volle doos bij mijn ouders.

2 likes

Is er een gerecht wat jij en je partner NIET samen kunnen koken? Bijv door allebei een eigen manier ervoor, teveel chaos, etc.

• Ja, namelijk…
  • Nee wij kunnen alles in harmonie
  • Ja, geen enkel gerecht, oorlog in de keuken!!!

0 stemmers

Voor ons is dat pannenkoeken. Echt al het andere kunnen we samen koken maar met pannenkoeken is het binnen 5 min haat en nijd

3 likes

Geen.

Als wij nog 1x samen koken kun je echt de scheidingspapieren gaan klaarleggen. Is een grote strijd van hoe je beter zou moeten doen haha

2 likes

Welke iPhones heb je (gehad)?

• De OG iPhone (2007)
  • 3G (2008)/3GS (2009)
  • 4 (2010)/4S (2011)
  • 5 (2012)/5S (2013)
  • 5C (2013)
  • 6/6 Plus (2014)/6S/6S Plus (2015)
  • SE (2016)/SE 2020(2020)
  • 7/7 Plus (2016)
  • 8/8 Plus (2017)
  • X (2017)/Xs/Xs Max(2018)
  • Xr (2018)
  • 11 (2019)
  • 11 Pro/11 Pro Max (2019)
  • 12 (2020)
  • 12 Pro/12 Pro Max (2020)
  • 12 Mini (2020)
  • 13 (2021)
  • 13 Pro/13 Pro Max (2021)
  • 13 Mini (2021)
  • Geen

0 stemmers

Ik heb nog gesigneerde Hoe Overleef Ik boeken in mijn kast staan. Die zou ik niet zo snel wegdoen

5 likes

Heb alles nog met dezelfde reden. Deel staat op school om uit voor te lezen :heart_eyes:

1 like

Ik heb meerdere keren mensen bedreigd met een mes omdat ze te dicht in de buurt stonden terwijl ik stond te koken. Kom gewoon niet in de keuken als ik bezig ben.

2 likes

en @Teigetje gewoon letterlijk alles van de groothandel, niets daar is vers. Gehaktballetjes ff opwarmen in de magnetron en het wordt voorgeschoteld, lekker alles diep en dubbel frituren, maar ook gewoon vieze hygiëne standaarden vond ik, dingen half open in de koelkast, dingen die er naast vallen (op de grond) en dan gewoon weer terug in je tapasbakje… miss was het die specifieke locatie hoor maar ik zou er nu nooit meer vrijwillig heen gaan haha

6 likes

Mijn broers en ik kregen altijd een boek cadeau met kerst. Vanaf mijn geboorte tot mijn vaders overlijden heb ik elk jaar een boek gekregen, 32 in totaal. Die boeken gaan zeker nooit weg (al is dat dus niet allemaal jeugd) en staan mooi naast elkaar op mijn ‘kerstplank’ in de boekenkast.

46 likes

Vrienden van mij hebben een aantal jaar een locatie gehad en daar waren ze wel echt hygiënefreaks, maar wel inderdaad mega veel van de groothandel. Ze moeten zich aan de landelijke recepten houden, maar ze mogen wel zelf kiezen waar de ingrediënten vandaan komen, op een aantal gestandaardiseerde dingen na die kant en klaar geleverd worden. Sommige locaties bestellen veel ingrediënten lokaal en preppen nog wel redelijk wat, maar een hoop bestellen gewoon alles bij de Sligro.

3 likes

Van mij mag je sloom eten, maar niet je ijs half laten smelten voor je het opeet.

2 likes

oh interessant, wist ik niet! Zal idd wel veel verschil zitten tussen locaties

2 likes

Wat las je als eerst?

• Speciaal voor een lekkere stort
  • Speciaal voor een lekkere start
  • Anders

0 stemmers

En ernaast staat een drankje genaamd ‘vettig moment’? Lekker hoor :confused:

10 likes