Stel je persoonlijke vraag #35

O blokfluit is voor mij ook een big no. Instrument van de duivel.

8 likes

Politieke voorkeur, fan van Johan Derksen.

9 likes

Helaas wel. Zijn 2 nieuwe straatmuzikanten bijgekomen die mij het leven zuur maken. Welke route ik ook wandel staat die lul er. Dacht een keer veilig te zijn, kom ik de hoek om, had hij net z’n fluit uitgepakt en blaast PRECIES als ik langskom. Gelijk omgekeerd.

5 likes

Zou een groot glas sojamelk voor jou anders zijn?

1 like

Wel een red flag dat hij misschien bij Farmers Defence Force zit dus zou er zeker op doorvragen.

23 likes

Nee dat is een teken dat je in zijn kelder eindigt I said what I said

5 likes

Ik kan bij de gedachte echt alleen maar lachen. Zit je daar met je thee ofzo en een glas koeienmelk. Maarja niet erg.

Heeft iemand wel eens een glas koeienmelk besteld in een restaurant waar je mee aan tafel zat? Dus geen onbekende

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

4 likes

Nee maar wel karnemelk hahaha en toen hadden ze het niet en toen zei die “oh doe dan maar een colaatje” alsof dat ook maar een beetje op elkaar lijkt

27 likes

Hahahahaha

Bij 0:32 zoiets zie ik dan voor me

3 likes

Wat zeg/schrijf jij?

  • Koeienmelk
  • Koemelk
  • Allebei
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Mijn oma bestelt regelmatig een glas melk als we ergens gaan eten haha. Dat drinkt ze thuis altijd bij haar avondeten dus wil ze dan ook graag. Maar altijd bij een pannenkoekenrestaurant of vd Valk ofzo, niet bij een luxe restaurant

5 likes

Je kunt dit aan het conservatorium gewoon studeren en het kan echt prachtig zijn. Zoek Lucie Horsch maar eens op :pleading_face: (maar zonder talent is het om van te kotsen uiteraard)

4 likes

Never forget dat mijn oma nooit ging uit eten en “een boterham met kaas en een glas melk graag” besteld :sob:

14 likes

Omg realiseer me nu pas waar ik dit wantrouwen vandaan had, dit was mijn formatieve tienerfilm

3 likes

ja ikzelf
zelfs wel eens karnemelk

3 likes

Fanfare

3 likes

Pannenkoeken met melk is wel echt :ok_hand:t3:

17 likes

Ja dat imago is echt zielig voor de blokfluit. Het is gewoon een serieus instrument, je kunt op hoog niveau blokfluiten.

4 likes

Als hij The Godfather de beste film ooit vindt ben ik weg

3 likes

Larpen of heel veel gamen en LAN party’s en toernooien enzo vind ik echt suf

@Salinger zoiets vind ik echt rgs voor een vrouw:

23 likes