Stel je persoonlijke vraag #35

Ik vind wel dat het geluid wat een blokfuit produceert wel een beetje is van je houdt er van of niet. Beetje zoals saxofoon ook wel heeft. Eigenlijk elk instrument, haha.

2 likes

De schoonmaker heeft een sleutel

3 likes

Duffe hobby is vissen, dus met zo’n stoeltje langs het water met een haak vissen uit het water hengelen. Ik kan me niet voorstellen dat ik een man leuk kan vinden die dat als hobby heeft.

3 likes

Ook niet als hij met jouw hulp betere schoenkeuzes maakt?

1 like

Ik kan al met moeite op iemand anders zn pot kakken. Laat staan op diegene zn kussen

7 likes

De majoretten spelen geen instrumenten toch. Maar allebei een afknapper idd

1 like

Bezit jij een product van Swiffer

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja fanfare en majoretten gaan bijna altijd hand in hand, de fanfare bespeelt de instrumenten en de majoretten lopen voor de fanfare uit en doen een soort showdans op de muziek van de fanfare met een twirlend stokje in hun hand

2 likes

Van dit soort net niet sneakers.

15 likes

Ik zou deze zo dragen, is dit nou echt typisch rgk?

5 likes

Nou ik heb blijkbaar officieel geen verstand van fashion want die onderste passen voor mij precies in het rijtje hysterische sneakers die je zelf regelmatig post en die bovenste zou ik zo zelf dragen :sweat_smile:

4 likes

Dit vind ik RGKarig

16 likes

Wat betekent RGK? :see_no_evil:

4 likes

Haha klik erop

1 like
4 likes

Ik vind dit heel erg een RG vrouwenschoen:

image

6 likes

11 likes

Ja op zich is t mijn smaak niet, maar wat is hier dan net-niet aan en andere sneakers juist-wel? (@anon91169173?)

Valt dit er ook onder? Ik zag laatst hier iemand mee lopen en ze is jonger dan ik. Er zaten ook nog glitters op. Deze is van Gerrie Weber dat is ook zo’n rgk merk voor mijn gevoel.

9 likes

Nee dit shirt is gewoon een powermove

10 likes