Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering. Maar in corona tijd checkte ik wel even de geactualiseerde voorwaarden :grimacing:. Bij airbnb check ik wel altijd wat de voorwaarden zijn voor annulering.

3 likes

En een shitload aan inbussleutels van Ikea :joy:

11 likes

@Rozevarken en @Bunnyslippers :tired_face: maar waarschijnlijk door jullie avatars roze dieren

1 like

haha herkenbaar :see_no_evil:

1 like

Ja, ik heb dit allemaal in huis, maar ik kan de helft niet van elkaar onderscheiden en ben helemaal niet handig (en mijn man van wie de meeste items zijn ook niet) dus van successful adulting is hier niet echt sprake :smile:

1 like

vind jij dat horecazaken mensen mogen weigeren als iemand vraagt of ze de wc kunnen gebruiken?

• ja
  • ja, onder speciale voorwaarden:
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik heb op mijn vorige werk een keer op mijn kop gekregen toen ik na sluitingstijd (waren aan het opruimen/schoonmaken) een zwangere vrouw naar de wc liet gaan die super nodig moest. Verderop zitten openbare toiletten en meestal verwijzen we niet-klanten daarheen, maar die waren al dicht. En zo iemand stuur je dan toch niet weg :sob:

6 likes

Dit (Damiano van Maneskin) is:

• Vind ik vies om te zien
  • Vind ik geil om te zien
  • Vind ik neutraal om te zien

0 stemmers

2 likes

Ieuw nee ik vind dit echt niks whyyy

6 likes

Haha heerlijke poll op de dinsdag zo direct na kantoor. De werkdag is voorbij!

8 likes

Yes spuug me in mn bek pls

6 likes

no-no-no

2 likes

Nou oké jij dan niet flauw hoor

4 likes

De enige kwijlende kerel die ik tolereer is deze

24 likes

Dat dacht ik ook :smiling_face_with_tear:
We zijn 5 jaar samen :laughing:

3 likes

Misselijkmakend

2 likes

Als je voor (niet directe) buren een pakket aan neemt en dat blijkt een doos met fruit te zijn, een beterschapswens vanuit diegenen werk, maar die persoon komt het pakket niet ophalen en ook als je langs gaat wordt er niet open gedaan, na hoeveel dagen zou je het dan zelf op eten of weggooien?

• Na 2-3 dagen alles weggooien
  • Na 2-3 dagen fruit dat lijkt te gaan rotten zelf op eten
  • Na 4-5 dagen alles weggooien
  • Na 4-5 dagen fruit dat lijkt te gaan rotten zelf op eten
  • Na een week alles weggooien
  • Ik zou nooit meer zo’n pakket voor iemand aannemen

0 stemmers

4 likes

Ik zou een briefje door de brievenbus doen dat ze het moeten komen ophalen (want waarschijnlijk weten ze niet eens dat er een pakketje onderweg was) en als het fruit dan bijna begint te rotten zelf eten, beter dan weggooien

8 likes

Ik zou het na een paar dagen voor de deur zetten

17 likes

Op een of andere manier (Facebook messenger) contact ermee opnemen of aan hun directe buren ernaast vragen hoe ik er contact mee opneem (en eventueel bij hun dumpen)

1 like