Stel je persoonlijke vraag #35

Volgens mij heeft iedereen een eigen RGK perceptie

Willen jullie er wel nog even bij zetten van welke winkel/merk het is? Bedankt

2 likes

@anon43983847 die past goed bij die laarzen en bomber :100:

5 likes

Gerry Weber doet me er altijd aan denken dat ik ooit met twee huisgenoten aan het praten was en zij zeiden o ja al onze moeders hebben daar we kleding van, dat is echt iets voor vrouwen van een bepaalde leeftijd toch? En toen zei ik o mijn moeder niet. En toen zei een van ze, nou ja alle vrouwen met klasse dan in elk geval.

Had haar op dr bek moeten slaan.

9 likes

Ik leg het precies zo uit hoor :rofl:

1 like

:joy: Achteraf nog gewoon doen.

Vinden jullie dat jullie ouders of verzorgers zich goed kleden?

  • Ja
  • Nee
  • De een wel, de ander niet

0 stemmers

2 likes

Mijn moeder is heel wat graadjes meer fashionable dan ik. Ik stel haar echt altijd teleur met mijn voorkeur voor saaie basics en mijn vriendinnen bejubelen altijd haar outfits.

2 likes

Wie weet komt wat hij of zij draagt vanzelf terug in de mode. :joy:

Geen spijkerrokken met driekwart leggings graag,

1 like

Die meiden hadden zelf het karakter van een aardappel en hun moeders ook (die hielpen ons verhuizen enzo dus had ik ontmoet). Dus ook toen al dacht ik lol fuck jullie C&A moeders maar toch had ik moeten slaan denk ik

3 likes

:rofl: Ik neem dingen vaak te letterlijk op dus ik was al op zoek naar goed advies. Donkere humor moet kunnen hoor.

Mijn moeder liep er bij alsof ze een zeilboot had en mijn vader is gewoon uithangboard van de WE.

5 likes

ja verschrikkelijk

sketchers heeft dus ook allemaal modellen die duidelijk geinspireerd zijn op air max modellen en het is zo zo zo lelijk dat ik het bijna cult vind gewoon

afbeelding

afbeelding

ik ga helemaal kapot als ik dit zie

15 likes

Oh de gemiddelde sneaker is ook kutkwaliteit als er wel een groot Nike-logo op staat.

2 likes

Ik heb de zwarte en ze lopen heerlijk :joy:

8 likes

maar kijk als mijn moeder dit zou dragen zou ik het heel anders bekijken, mijn oma en ouders dragen kleding die ik nooit aan zou doen maar ik vind het oprecht heel leuk om ze te complementeren met kleding die ze aan hebben. sowieso met kleur is dat heel makkelijk, maar ook uitstraling of stofkeuze of comfort of pasvorm.
ook al vind ik iets voor mezelf spuuglelijk vind ik het wel heel leuk om blij te zijn voor mijn geliefden met wat zij prettig en mooi vinden om te dragen, en daar voor mezelf dingen in te vinden die ik waardeer en ze daar oprecht mee te kunnen complementeren.

maar subjectief gezien en gedragen door mensen die ik niet ken kan ik echt haten op kleding en van bepaalde kledingstijlen ook wel een beetje boos worden. gelukkig hebben mijn vriendinnen dat ook en kunnen we gezamenlijk haattirades houden :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Nog steeds actueel.

2 likes

Snap het niet?

Edit: oh het is een boek, sorry ik kende het niet

2 likes

Mijn schoonmoeder probeert mij deze aan te smeren want ‘sketchers lopen altijd goed en zien er lekker hip uit’ :sob:

Ik vind Airmax wel nog van goede kwaliteit maar bijvoorbeeld Adidas superstars niet meer wat het was.
@Yzile ik mis het riempje.

1 like

Heb jij in jouw leven een RGK periode gehad?

  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Of heb je er nu een

  • Ja

0 stemmers

5 likes

mis jij nog wel eens kledingstukken uit je kindertijd?

  • ja meerdere
  • ja 1
  • nee niet echt
  • ik kan me mn kleding niet echt herinneren

0 stemmers

en uit je pubertijd?

  • ja meerdere
  • ja 1
  • nee niet echt
  • ik kan me mn kleding niet echt herinneren

0 stemmers

2 likes