Stel je persoonlijke vraag #35

Hoefde je niet voor te betalen nee.

6 likes

Ik ken het wel maar in mijn tijd hadden ze dat niet. Werd gewoon in het zitje van het winkelwagentje gestopt.

24 likes

Wij hadden van die miniatuur winkelwagentjes voor kinderen in de super.

43 likes

Ohja die waren er ook! Die zie ik nu nergens meer.

Ik twijfel of die van hierboven er al was toen ik klein was of dat mijn moeder gewoon een volle kar nodig had.

Bij ons hebben ze die mini winkelwagentjes nog. Heel irritant, want de meeste kinderen zijn wegpiraten met die dingen

2 likes

Een rol koekjes in de supermarkt al aanbreken en op gaan eten voordat je bij de kassa bent en hem afgerekend hebt. Je gaat hem wel betalen.

• Ja kan gewoon, waarom niet
  • Beetje raar maar moet kunnen
  • Nee kan niet
  • Zou ik niet doen
  • Doe ik wel
  • Heb ik nooit gedaan maar ga ik wel doen na het zien van deze poll
  • Anders

0 stemmers

Toen ik klein was ging ik een keer met een vriendinnetje en haar moeder mee boodschappen doen en zij mocht van haar moeder een rol koekjes openmaken en alvast op gaan eten in de supermarkt? Ik durfde er niet van te eten want ik dacht ā€˜dat mag toch niet’ (ja ik was een heel braaf kind en dat is nooit echt over gegaan :pleading_face:)

3 likes

wacht gewoon 2 minuten :joy: koekjes ook echt, als t nou water is en je stikt van de dorst snap ik het nog eerder.

24 likes

Herkenbaar :person_raising_hand:t2:

4 likes

Ik zou het alleen doen als het een noodgeval was zoals wanneer ik bv diabetes zou hebben en mijn bloedsuiker onder de 3 zou dalen (al kun je dan beter drinken weet ik inmiddels), maar anders niet.

9 likes

Wat is een campingbedje voor volwassenen? Ik zie alleen zo’n opbouw ding voor kinderen voor me haha

8 likes

Een soort veldbed/stretcherachtig ding denk ik? Dat zie ik voor me althans

5 likes

Oh dan pas ik m’n stem nog aan, vind dat wel kunnen.

1 like

Heb je er weleens op gelegen? Op mijn 30e doe ik mezelf dat al niet meer aan :rofl:

15 likes

Mijn vader zou ik nog wel op een luchtbed of de bank kunnen proppen. Maar mijn moeder heeft echt rugproblemen.

Als ze bij mij zijn en blijven slapen, krijgen ze mijn bed. Dan slaap ik op de bank. Ze zijn te gast en kan ze ook niet helemaal naar huis laten rijden (ze wonen aan de andere kant van het land).

5 likes

Ik betaal met liefde een hotelkamer, no way dat een van mn ouders een week komt logeren

19 likes

Zolang mijn 65+ ouders nog voor de lol 3 weken gaan kamperen met een tentje en luchtbedden, kunnen ze bij mij ook prima op een luchtbedje slapen :joy:

30 likes

De politie staakt en doet op dit moment niks met meldingen over geluids overlast.

Kan jij op slechte bedden slapen?

• Ja hoor zelfs op de vloer
  • Ja als het maar op een bed lijkt
  • Mwah als het enige comfort heeft
  • Nee het moet op z’n minst zo’n dik luchtbed zijn
  • Nee ik kan alleen op een bed slapen
  • Nee ik kan alleen op een perfect bed slapen

0 stemmers

2 likes

Slapen kan zeker, soepel overeind komen daarna wellicht wat minder.

21 likes

Hahaha ja same sinds ik geen 12 meer ben, maar in slaap vallen kan ik echt op een halve stoel.

2 likes