Herkenbaar
Ik zou het alleen doen als het een noodgeval was zoals wanneer ik bv diabetes zou hebben en mijn bloedsuiker onder de 3 zou dalen (al kun je dan beter drinken weet ik inmiddels), maar anders niet.
Wat is een campingbedje voor volwassenen? Ik zie alleen zo’n opbouw ding voor kinderen voor me haha
Een soort veldbed/stretcherachtig ding denk ik? Dat zie ik voor me althans
Oh dan pas ik m’n stem nog aan, vind dat wel kunnen.
Heb je er weleens op gelegen? Op mijn 30e doe ik mezelf dat al niet meer aan
Mijn vader zou ik nog wel op een luchtbed of de bank kunnen proppen. Maar mijn moeder heeft echt rugproblemen.
Als ze bij mij zijn en blijven slapen, krijgen ze mijn bed. Dan slaap ik op de bank. Ze zijn te gast en kan ze ook niet helemaal naar huis laten rijden (ze wonen aan de andere kant van het land).
Ik betaal met liefde een hotelkamer, no way dat een van mn ouders een week komt logeren
Zolang mijn 65+ ouders nog voor de lol 3 weken gaan kamperen met een tentje en luchtbedden, kunnen ze bij mij ook prima op een luchtbedje slapen
De politie staakt en doet op dit moment niks met meldingen over geluids overlast.
Kan jij op slechte bedden slapen?
- Ja hoor zelfs op de vloer
- Ja als het maar op een bed lijkt
- Mwah als het enige comfort heeft
- Nee het moet op z’n minst zo’n dik luchtbed zijn
- Nee ik kan alleen op een bed slapen
- Nee ik kan alleen op een perfect bed slapen
0 stemmers
Slapen kan zeker, soepel overeind komen daarna wellicht wat minder.
Hahaha ja same sinds ik geen 12 meer ben, maar in slaap vallen kan ik echt op een halve stoel.
Ik kan alleen in mijn eigen bed slapen. Ik slaap sowieso beroerd ergens anders. Maakt niet uit wat voor soort bed het dan is.
In korea meerdere nachten traditioneel geslapen op een deken op de vloer(wel vloerverwarming!)
Niks wordt slechter dan dat
Ik heb laatst in de supermarkt al een hapje van de croissant die ik gepakt had genomen omdat ik echt bang was dat ik flauw zou vallen, maar echt een verpakking openmaken zou niet doen denk ik.
Ik heb trouwens het idee dat ik dit in het buitenland vaker zie? Dat mensen bij de kassa aan het eten zijn of open verpakkingen op de band leggen. Maar misschien valt het me daar gewoon meer op omdat ik hier eigenlijk altijd de zelfscankassa gebruik
Ja ik ben sinds maart terug in Nederland en ga ook niet meer terug! Is allemaal heel snel en onverwachts gebeurd eigenlijk maar voel me er supergoed bij
Mijn ouders hebben allemaal foto’s van mij als kind die op de grond slaapt. Ik denk dat ze dat als bewijs maakten voor het geval ze over me struikelden en hun nek braken.
Ik zet net mijn stofzuiger weg, dus 9u op zondag. Doordeweeks een uurtje eerder, en je haar doen vind ik bij leefgeluiden passen dus dat mag altijd. Dit was mijn uitspraak, hier moet u het mee doen.
Ik ga in hoger beroep