Ik kwam de snelweg op en zag iets voor ergens in de verte in mijn linker boven ooghoek iets gebeuren, niemand stopte!
Ik ben toen voor hem gestopt naar toe gerend en die jongen lag bewusteloos tegen z’n stuur aan. 112 gebeld en z’n half gevoeld en toen pas kwamen er meer mensen helpen! Voelde me erg machteloos, ben net zo lang gebleven tot de politie zei dat ik weg mocht
Haha gekampeerd staat bovenaan, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Heb altijd het gevoel dat hier best veel kampeerliefhebbers zitten. Denk dat wij alleen maar irritaties zouden krijgen.
En als je nog nooit gekampeerd hebt met je partner, zou je dit wel willen in de toekomst?
- Ja lijkt me wel leuk
- Nee dankje
0 stemmers
Hij ging toen een keer allemaal vragen stellen, hoe kamperen er dan uitzag enzo ![]()
Je kan op elke situatie anders reageren, zegt dus niets over een volgende keer!
Alleen glamping lijkt me leuk ![]()
Ja ik zei tegen hem ik heb een keer in een tent gezeten met een vriendin op een camping. Officieel valt dat toch ook onder kamperen? Want als kamperen alleen is ergens in de wildernis en je eigen eten zoeken dan hebben denk ik weinig mensen gekampeerd lol.
Dat wordt echt oorlog. No Thanks.
Ik wil ook even een positief geluid laten horen, voordat we ons vertrouwen in de mensheid (nog meer) verliezen. Toen ik 's ochtends vroeg op de fiets werd aangereden door een auto, hebben alle mensen die het zagen gebeuren me geholpen. En ik mocht bijkomen op een nabij gelegen kantoor.
Ik zou het heel leuk vinden want met mijn ouders gingen we vroeger altijd kamperen en ik zou het leuk vinden om dat ook een keer mee te maken met mijn vriend. Maar ik denk niet dat ik m zo ver ga krijgen ooit haha
Ik had ook nog nooit gekampeerd met mn ouders, en ik dacht ik doe het gewoon (ok ik was toen 17) en ik vond het een leuke ervaring maar er zelf voor kiezen zou ik nu echt NOOIT doen. Waarom wil je vriend het niet?
Snap de meerwaarde er niet van, je wil toch een lekker bed, airco (als het snikheet is). I.p.v. op een luchtbedje in een tent, in mijn geval dan.
Ik wil het hem gewoon graag een keer laten ervaren. Misschien is mijn beeld met de jaren romantischer geworden, maar het heeft wel charme om samen zo’n tent op te zetten, te koken op zo’n gasstelletje, etc. En om in een groene omgeving te zijn. We wonen in de stad en hebben geen van beiden een rijbewijs, dus als we op vakantie gaan is dat over het algemeen naar een grote, bereikbare stad en niet naar een groene, bosrijke omgeving.
Hij wil niet omdat hij vindt dat hij dat als heel jong kind (jaar of 4) al heeft meegemaakt en het toen stom vond. Ik denk dat hij niet wil omdat hij een tikkie verwend is en graag slaapt op een “echt” matras.
Morgen, hier zo’n 17/19 graden gepland en naar kantoor. Een lange casual jurk:
- Blote benen
- Panty - geen huidskleur
0 stemmers
ik ben een keer met fietstassen vol sinterklaascadeaus door de regen (heb een bril, zag haast niks want was net ontslagen en fietste heel dramatisch huilend) op de Oude Gracht aan de overkant van de Rembrandt vol in een Heras-hekwerk gefietst. en terwijl ik op de grond lag in de regen met mijn cadeaus om me heen fietste iedereen er gewoon omheen!!!
ik weet nog heel goed dat ik toen door mn zelfmedelijden heen iets dacht van NOU JA ZEG
we werden 4 december eind van de werkdag op kantoor geroepen, ik dacht dat we een Sinterklaascadeau kregen maar er werd meegedeeld dat het project niet doorging en dat we niet terug hoefden te komen : )))
Wij hebben geen auto en inmiddels dus enige ervaring met kamperen en alles meeslepen in het OV. Prima te doen en ik vind het zo leuk.
I
kamperen ![]()
Ben wel benieuwd welke culturele verschillen hij verwacht had!
Als je eten bestelt voor 19;00 en het is er een half uur te vroeg, zeg je daar wat van?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat als je nog niet thuis bent joh je geeft niet voor niks een tijdstip aan
Oh echt wat knap. Bij mij is het ofwel lichtgewicht basic alles in een backpack (niet alsof ik dit vaak doe, ik heb het één keer gedaan who am I kidding) ofwel kamperen met de auto en dat die dan echt ramvol zit met lekkere stoelen, een tafel en een koelkast en zo.
Kan iemand dit uitleggen?
Als het bij voortduring gebeurt wel want helemaal handig is het inderdaad niet maar wat heb je er aan om er wat van te zeggen als dit eens gebeurt?