Stel je persoonlijke vraag #35

Kunnen ze niet de volgende keer de macarena spelen? Is wel wat gezelliger.

3 likes

Ook dat is vrijheid

1 like

Goh ik liep net ergens en er was een grote groep mensen en een trompet geluid. Ik vroeg waar is t feestje maar toen deden ze zo gemeen. Echt de mensheid tegenwoordig

4 likes

Dit is eigenlijk ook al zo nu toch? Zo vat ik de inleiding van vanavond in ieder geval wel op.

2 likes

Het enige nadeel van dit is dat opeens al die betweterige kinderen voor de camera gezet worden

6 likes

Van die kinderen voor kinderen kinderen

10 likes

Oorlog
Nooit meer
Vrede voor iedereen
Keer op keer

2 likes

Wilhelmus?

• Mooi volkslied
  • Mwa, we doen ‘t er maar mee
  • Een ander land heeft een beter volkslied
  • Luister liever naar de Macarena

0 stemmers

99-jarige :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face: ik word hier altijd zo verdrietig van dat dit steeds minder waarschijnlijk wordt :cry:

19 likes

Deprimerend janklied

Ah die vrouw :pleading_face::heartbeat::heartbeat::heartbeat::heartbeat::heartbeat:

11 likes

Het ding is als je het nu nog aanpast krijg je iets als het koningslied. Dan het Wilhelmus maar accepteren.

5 likes

Nouuuu haha oke fair enough, ik weet echt wel iets hoor :thinking:

Was net bezig met troosten van de baby die wil niet slapen, ik dacht ga toch maar even naar beneden, 2 min non stop krijssen en vriendin belde me ook om 20:01, (niet opgenomen) plus een appje van schoonzus zag ik zojuist.
Ik heb er alsnog bij stil gestaan, maar ik vind t ook niet gek dat t vorige jaren wat aan me voorbij is gegaan.

2 likes

Koningslied is iconic
En makkelijker te zingen

Wtf, doos

14 likes

Nu komt er ook heel droog goede tijden slechte tijden achteraan😅

4 likes

Ik verbaas me elk jaar weer hoe Willem-Alexander met z’n mond deze smiley exact nadoet: :frowning_face:.

24 likes

Dus geen ‘W van stamppot eten’ zingen tijdens voetbalwedstrijden?

4 likes

Ik vind ons volkslied leuk omdat het zo dramatisch is. We worden gezien als nuchter en direct volk en dan hebben we zon dramatisch nummer

15 likes

Willem was natuurlijk ook een echte Hollander

2 likes