Stel je persoonlijke vraag #35

Bij mij is de dodenherdenking echt door m’n ouders erin gestampt. We gingen elk jaar op de fiets naar het gemeentehuis waar dan kransen werden gelegd.

Ook nu ga ik het liefst nog naar de officiële herdenking in mijn stad, vind dat altijd zo’n bijzonder en mooi moment.

7 likes

Mijn vriend heeft een call met Amerikanen precies op dat moment. Ik hoop dat ie toch ff gaat zeggen dat hij er een paar minuten tussenuit gaat.

1 like

waar wordt dit uitgezonden?

1 like

Op RTL ofzo geloof ik, kun je online wel vinden.

2 likes

Ik heb me uitgeschreven en me voor een andere les aangemeld die om 19u30 klaar is. Dan ben ik ruim voor 20u weer thuis. Ik lees er ook niets over op de app v/d sportschool dus ik gok het er niet op dat er bewust bij stil wordt gestaan + ik vind het ook een beetje gek om midden in een sportles dan even te stoppen en dan nog weer even 10 minuten door te knallen. Ik heb een abonnement op het filmhuis en vanuit hen kreeg ik een mail dat ze alle films pauzeren vanavond om iets voor 20u, dat vond ik ook mooi om te lezen! :slight_smile:

Edit: sportschool deelt net op instagram dat ze 2 min stilte houden tijdens de les die tijdens 20u bezig is. Nou ja prima nu heb ik m al verplaatst dus laat hem lekker zo staan zodat ik thuis kan herdenken :slight_smile:

2 likes

Zelf en van een ander. Nu nodigden wij alleen opa’s/oma’s/vrienden en schoonfamilie met zelf baby’s uit. Dus meer dan de helft had toch al dat zondag standaard rond 6u wel begonnen was. Kon alles na de verjaardag weer op bed.

1 like

Morgen is het bevrijdingsdag, ben je vrij?

• Ja, ik heb morgen een extra vrije dag
  • Nee, ik werk gewoon
  • Ik werk sowieso niet (op donderdag)

0 stemmers

1 like

Op NPO en op RTL wordt de Dam uitgezonden

2 likes

Ohja het is andersom!

1 like

meivakantie dus sowieso vrij

7 likes

Ik moet nu weer denken aan dat ik een aantal jaar geleden in de supermarkt stond tijdens de 2 minuten stilte. Dat werd omgeroepen, en de meeste mensen gingen maar stilstaan. Toen heb ik 2 minuten naar zo’n vitrine gestaard.

3 likes

Niet om 10:00 maar bij mijn familie beginnen allerlei dingen zoals verjaardagen vaak op zondag om 11:00. Dan eerst koffie en om 12:00 aan de wijn.

8 likes

Welke van deze dingen heb jij nog nooit gedaan met je huidige partner (of meest recente expartner als je nu single bent)

• Ik heb nog nooit een partner gehad dus kan niet meedoen
  • Naar de bioscoop gaan
  • Uit eten geweest
  • Een hotel gepakt
  • Gekampeerd
  • Op vakantie geweest
  • Een museum bezocht
  • Samen gesport
  • Gepicknickt
  • Een bordspel gedaan
  • Samen een serie begonnen en uitgekeken
  • Samen gekookt
  • Samen een concert of festival bezocht
  • Samen gezwommen
  • Samen naar de (prive) sauna/spa geweest

0 stemmers

2 likes

@Calypso Het is nog nooit gedaan eh?

2 likes

En ik die dacht: tiens die doet wel heel weinig met haar partner haha

1 like

Ik werk in Wageningen, dat is morgen niet echt (echt niet) te bereiken dus mijn bedrijf is dicht.

4 likes

Ja zeker (wordt gecommuniceerd), heb een keer in een restaurant gezeten en toen moest een andere gast precies rondom het moment dat iedereen stil was kotsen

9 likes

In hoeverre weet jij wie de Damschreeuwer is?

• Precies
  • Ongeveer
  • Niet

0 stemmers

1 like

Nou bij mij op werk (restaurant) was dat echt geen ding hoor, had vaak geen enkel idee en merkte het verder ook niet aan de gasten ofzo, wij werkten gewoon door. Maar om eerlijk te zijn wist ik ook niet dat het nog zo’n ding is, in mijn omgeving iig niet heb ik het idee.

1 like

Ik dacht dat hij het voor shits and giggles het deed. Was dat in hetzelfde jaar als die waxinelicht gooier?