Stel je persoonlijke vraag #35

Oh echt wat knap. Bij mij is het ofwel lichtgewicht basic alles in een backpack (niet alsof ik dit vaak doe, ik heb het één keer gedaan who am I kidding) ofwel kamperen met de auto en dat die dan echt ramvol zit met lekkere stoelen, een tafel en een koelkast en zo.

Kan iemand dit uitleggen?

1 like

Als het bij voortduring gebeurt wel want helemaal handig is het inderdaad niet maar wat heb je er aan om er wat van te zeggen als dit eens gebeurt?

2 likes

Dat het de volgende keer dat je bij ditzelfde restaurant bestelt niet gebeurt. Bestelde nu voor dit tijdstip omdat mijn vriend nog van werk moet komen maar voor hetzelfde geld waren we er allebei niet. Als je er niks van zegt, misschien gebeurt het dan volgende keer weer?

4 likes

Ok dus in feite was er geen probleem?

Dit keer niet, dus heb ook niks gezegd. Meer ter voorkoming van toekomstige problemen dat je het wel zegt.

4 likes

Maar je bent wel boos zo te zien.

2 likes

Haha nee ben niet boos, zou wat zijn. Ben gewoon thuis en heb mijn eten in ontvangst kunnen nemen. Vind het alleen onhandig en zou het wel vervelend vinden als ze dit nog een keer doen terwijl ik een specifiek tijdstip aanklik omdat ik eerder niet thuis ben.

5 likes

Geeft wel een Big brother is watching you-vibe.

1 like

Oh fijn! Heb het idee alsof ze dat eigenlijk nooit lezen, zijn wel eens verzoeken genegeerd (bv; niet aanbellen, iemand slaapt).

1 like

Laatste keer kamperen hadden wij 1 backpack met onze kleding en persoonlijke spullen, 1 backpack met alle kampeerspullen, aan de backpacks allebei een stoel en de tafel ingeklapt als ‘handtas’ en de tent in een draagtas. Wij hebben er dus wel de spullen voor: alles lichtgewicht en inklapbaar én vooral key: niet te veel mee. Voelde me alsnog een pakezel maar ik wilde eeeecht niet inleveren op s avonds gewoon chill kunnen zitten haha.

Oh ik vergeet nu de koelbox, die hadden we ook mee. Opvouwbaar met heel veel koelelementen, dus die zat gewoon in de backpack met kampeerspullen!

3 likes

Wauw jullie tent en slaapzakken en matjes en kookspullen etc passen allemaal samen in 1 backpack?! Jullie zijn echt pro’s :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik vind kamperen wel leuk, maar mijn vriend heeft heel duidelijk gemaakt dat in een tent slapen echt absoluut niets voor hem is. Daardoor zou ik het dus ook niet willen, want dan zit ik met een chagrijnige kerel die alleen maar loopt te zaniken. Ik zou ook heel graag nog eens een rondreis met een camper maken, maar dat zit er dus ook niet in, want dat lijkt hem al te spartaans :smile: Dus we houden het maar bij airbnb en hotels…

Wat betreft het helpen, ik ben wel eens doorgelopen als er al mensen bij waren die duidelijk aan het helpen waren. Maar heb ook wel eens zelf geholpen. En ben gelukkig ook geholpen toen ik keihard onderuit ging met mijn fiets, stopten zelfs auto’s om te checken of ik ok was. Soms zijn mensen niet alleen maar kut

2 likes

Ik had het laatst ook. Onderweg naar huis en alvast besteld voor een specifiek tijdstip, kwamen ze ook meer dan een halfuur te vroeg. Normaal zou ik het geen probleem vinden, maar ik was nog minstens 20 minuten onderweg naar huis. Toen heb ik de buren (waar we heel goed contact mee hebben) maar het eten laten aanpakken en in de oven laten zetten😅 Ik kreeg wel een kortingscode voor de volgende keer! Maar inderdaad voortaan nog even duidelijk extra in de beschrijving zetten dat het pas vanaf zo en zo laat bezorgd kan worden.

Spreek jij een tweede taal die je eigenlijk niet ‘nodig’ hebt?
Bijvoorbeeld Spaans terwijl je misschien 1x per jaar naar Mallorca gaat. Of Japans terwijl je nog nooit in Japan bent geweest. Verder heb je in je leven niets aan die taal.

• Ja, dat wilde ik graag leren
  • Ja, omdat ik het van mijn ouders heb geleerd
  • Ja, met een andere reden
  • Nee

0 stemmers

Nee tent was dus een losse tas maar dat is formaat kleine weekendtas (zo’n klein vierkant voetbaltasje zit hij in). De pannen hebben een opvouwbaar handvat en kan je in elkaar stapelen tot 1 klein pakket, we hebben allebei een plat bord + diep bord + bakje die je ook kan opvouwen en op elkaar leggen tot 1 plat pakket. Matjes en slaapzakken was echt een investering wel maar zijn van die trekking dingen dus licht en niet heel groot (mijne was iets groter want ik wil niet zo’n hele dunne) én (!) hoofdkussens haha. Verder zat er nog bestek en kookgerei in, wijnglazen, koffiekopjes, opvouwbare koelbox, opvouwbare afwasteil, de haringen, een tweepits gastoestel, theedoeken etc. en een bialetti.

Spaans, gewoon omdat ik dat altijd al een mooie taal vond en ik dacht op een gegeven moment waarom ook niet😅 Ik ben er misschien 3x in mijn hele leven geweest haha

1 like

Hahahaha ik ben nog steeds verbaasd dat ik het 3! Weken lang volhield op een 2 persoonsluchtbed met 17 jaar. Laat ik het zo zeggen onze lichaamsvormen waren ook totaal niet afgestemd. Haar vader zat een paar km verderop hahaha, om af en toe ons verrotte luchtbed op te pompen. En gewoon er weer mee dealen! Maar dan ben je 17!! Ik zou nou onder mn tent al direct mn graf graven. En die hitte elke ochtend joh. Je hebt geen tijd om uit te slapen als semi puber SUN IS HERE YOU NEED TO GO OUT AND DO STUFFF NOBODY GIVES A FUCK ABOUT TO SHOW TO YOUR PARENTS.

En dan ging ik haar weer ingieten met 50 liter sunscreen, gingen we naar een marktje, en al met eigenlijk top. Alleen nooit weer want oprecht dat moet een volwassen lichaam denk ik niet willen, heb nog wel een beetje respect voor onze botten.

1 like

Vind je het oké dat concerten/andere evenementen vanavond doorgaan (ivm 4 mei). Er even vanuit gaande dat ze om 20:00 wel 2 minuten stil zijn.

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik hoorde dus van iemand dat de Pathé films niet pauzeert (althans de Pathé waar zij heen gaat). Vind ik zó raar als dat zou kloppen?!