Ik zou sowieso geen geboortekaartje versturen. Zie het nut er niet van in. Degene die moeten weten dat ik een kind heb gekregen weten het wel. Snap absoluut wel dat mensen dit doen hoor.
Het was een typische jaren 90 kaart met antropomorfische beren. Nu zou je dat niet zo snel ontwerpen. Maar voor die tijd is het prima.
Edit: een beetje deze stijl
Mijn zus had m gekozen, dus nee niet mijn smaak maar leuke gedachte erbij
Mijn geboortekaartje is geillustreerd door mijn vader. Staat een zwarte inkttekening op van een baby en onze toenmalige (hele lieve
) kat.
Edit: ik reageer op @Jumpsuit maar wilde reageren op @online_friend haha
Mijn baby wordt hopelijk deze week geboren maar het geboortekaartje dat ik heb uitgezocht is suuuper mooi ![]()
Mijn eigen geboortekaartje was zo’n standaard jaren 90 ding, wit en roze, met mijn naam op een ballon. Maar die van mijn broertje is echt leuk! Door mijn vader gemaakt, foto van een silhouet van mij als peuter, met mijn knuffel en speen.
Het was gelukkig een klassiek en tijdloos geboortekaartje. Heb wel medelijden met mijn broertje. Die heeft een kaartje in die stijl, maar dan van een meisje met een baby dus die kaart gaat nog steeds over mij.
Ik heb ook echt medelijden met die kinderen die nu geboren worden en zo’n schreeuwend panterprint Kaartje2Go geboortekaartje hebben. Tegenwoordig weet ik gewoon dat als er een kind geboren wordt ik zo’n afschuwelijk ding weer een halfjaar moet tentoonstellen, want je weet nooit wanneer de ouders langskomen.
Hiervoor bewaar ik geboortekaartjes hahah
2 nachtjes prima, maar geen nacht langer haha
Ik heb gewoon de adressen bij de contacten in mijn telefoon staan. Ook makkelijk als ik er met de auto heen moet, hoef ik alleen diegenes naam in maps in te typen.
Op welk level kan jij tonen (muziek) herkennen?
- Toondoof
- Minder dan gemiddeld
- Gemiddeld
- Meer dan gemiddeld
- Absoluut gehoor
0 stemmers
Tot en met welke stage kom jij?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
Mijn pianolessen hebben toch nut gehad
Ik kan absoluut geen tonen herkennen (dat bleek hier ook wel weer) maar ik kan vrij makkelijk dingen correct nazingen, dus ik weet niet waar op het spectrum ik dan thuishoor (een ongeschoold gehoor denk ik).
Flashback naar muziekles waar je melodieën moest noteren en intervallen herkennen. Was beter in het herkennen van muziekinstrumenten. Ik vind mijzelf meer dan gemiddeld omdat ik vrij makkelijk een tweede zang kan uitvogelen, maar vraag mij niet welke noten ik dan zing.
@Geranium volgens madam Wikipedia heb je dan juist een Actief absoluut gehoor
Awesome!
Ik begrijp er niks van dat mensen 6 kunnen ![]()
Die hebben een vorm van muziektheorie gehad of spelen een instrument ![]()
Haha ja echt, al tevaak naar een adres moeten vragen omdat je het zoveelste kaartje weer heb weggeflikkerd. Voelt ook wat ondankbaar. Dat ik erg attent werd genoemd snap ik dan ook nog steeds niet.
20 jaar muziekles zorgt daar wel voor haha
Oh wow wat lang. Ik ben wel benieuwd of dit vrijwillig was. Hoef je uiteraard niet antwoord op te geven. Maar mjin neven, waaronder 1 specifiek moest altijd zo’n half optreden houden voor de familie. Vond ik zo ontzettend kut en stom (voor hem, ik hoop dat hij het leuk vond). Moest mn oppaskind ook elke keer weer stimuleren om maar weer op die piano te gaan. Nou, nee.