Stel je persoonlijke vraag #35

Ik begrijp er niks van dat mensen 6 kunnen :sob:

5 likes

Die hebben een vorm van muziektheorie gehad of spelen een instrument :shushing_face:

8 likes

Haha ja echt, al tevaak naar een adres moeten vragen omdat je het zoveelste kaartje weer heb weggeflikkerd. Voelt ook wat ondankbaar. Dat ik erg attent werd genoemd snap ik dan ook nog steeds niet.

1 like

20 jaar muziekles zorgt daar wel voor haha

1 like

Oh wow wat lang. Ik ben wel benieuwd of dit vrijwillig was. Hoef je uiteraard niet antwoord op te geven. Maar mjin neven, waaronder 1 specifiek moest altijd zo’n half optreden houden voor de familie. Vond ik zo ontzettend kut en stom (voor hem, ik hoop dat hij het leuk vond). Moest mn oppaskind ook elke keer weer stimuleren om maar weer op die piano te gaan. Nou, nee.

Kan jij een instrument bespelen?

Ik bedoel niet een beetje een paar liedjes kunnen pingelen op een piano of een gitaar. Dat kan iedereen met een klein beetje moeite.

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik heb niks met geboortekaartjes maar ik moet toch ff kwijt dat ik mn beste vriendin leerde kennen toen we al tieners waren en toen kwamen we erachter dat we hetzelfde geboortekaartje hadden met hetzelfde gedichtje erop en we zijn ook nog eens allebei verwekt op een camping in Spanje hahahahhahaha en ook allebei zo laat na het seizoen dat je denkt het is echt te koud om te kamperen in Spanje waarom deden jullie dat?

49 likes

En niet dezelfde vader? :scream:

9 likes

Hoe weet je dit? Hebben je ouders dit dus jou verteld? Ik kreeg alleen maar “je bent uit liefde geboren” als ik iets vroeg. Ik krijg er nog steeds hartkloppingen van.

Ik wist het, 35 procent denkt nu een instrument te kunnen bespelen. In de praktijk 5 procent of minder. Wat een overschatting.

2 likes

Ik ben het allemaal verleerd :cry:

2 likes

Dat betekent dus dat je het niet kan. :+1: ooit kon ik portugees.

1 like

In 6 niet alles goed

:sparkles: mijn stem is mijn instrument :sparkles:

3 likes

Kan je het nog steeds met een drankje op? Sorry als ik overkom als de forum alcoholist maar als ik flink drink ben ik echt een taalkundig wonder

9 likes

Deed ik later pas hoor. Dus niks aan het handje

2 likes

Ik hou nog steeds van schaakmat.

4 likes

De liefde is niet wederzijds, want ik speel graag hard to get

2 likes

Ik zal hier rekening mee houden en je overspoelen met liefde die niet wederzijds is.

1 like

8 likes