Dat betekent dus dat je het niet kan.
ooit kon ik portugees.
In 6 niet alles goed
mijn stem is mijn instrument ![]()
Kan je het nog steeds met een drankje op? Sorry als ik overkom als de forum alcoholist maar als ik flink drink ben ik echt een taalkundig wonder
Deed ik later pas hoor. Dus niks aan het handje
Ik hou nog steeds van schaakmat.
De liefde is niet wederzijds, want ik speel graag hard to get
Ik zal hier rekening mee houden en je overspoelen met liefde die niet wederzijds is.
Maar dit is trouwens denk ik echt zo, een vriendin van mij kan echt supergoed duits als ze gedronken heeft. En een ander spaans. Maar ik klap eerder dicht denk ik.
Teamuitje:
- Moet op een werkdag
- Kan prima in het weekend
0 stemmers
(even ervan uitgaande dat je normaal vrij bent in het weekend)
Heb jij een bijzondere nies?
- Ja, altijd een bepaald aantal keer
- Ja, zeer luid
- Ja, āschattigā
- Ja, op een andere manier bijzonder
- Nee, niets bijzonders aan
0 stemmers
Ik houd mān neus altijd dicht met niezen. Ik heb wat allergieĆ«n en dus actieve slijmvliezen en als ik mān neus niet dichthoud vliegt er snot alle kanten op.
Iedereen zegt altijd dat ik zo stil nies. Maar volgens mij niet perse āschattigā
Ohh huh lukt je dat, zonder dat je het gevoel krijgt dat je ogen eruit poppen?
oja @Dazed dat kan natuurlijk ook
Toen ik nog op een lab werkte heeft een collega gezegd āals je hoort dat er iemand binnenkomt en diegene drie keer niest, is het Tesselā. Je zag elkaar niet binnenkomen dus je wist nooit wie er binnenkwam.
Hahah ja ogen nooit last van gehad. Mān moeder was altijd bang dat mān trommelvliezen zouden knallen maar dat is ook nog niet gebeurd
Gebruik jij de woorden āpaā en āmaā?
- Ja
- Nee
0 stemmers
https://vm.tiktok.com/ZMLn5v9o5/
Kijk dit filmpje voordat je mijn vraag leest en beantwoord daarna de poll
Samenvatting
Verwachtte jij ook een volwassen man in een tuigje of leren pak met een riem aan die naar haar toe zou kruipen?
- Jup same
- Nee
0 stemmers
Nee want de thumbnail liet al een hond zien
En gebruiken of gebruikten jouw ouders het woord pa of ma? Maakt niet uit als het maar 1 ouder was die dat deed bijv.
- Ja
- Nee
0 stemmers