Ik kan alleen in mijn eigen bed slapen. Ik slaap sowieso beroerd ergens anders. Maakt niet uit wat voor soort bed het dan is.
In korea meerdere nachten traditioneel geslapen op een deken op de vloer(wel vloerverwarming!)
Niks wordt slechter dan dat
Ik heb laatst in de supermarkt al een hapje van de croissant die ik gepakt had genomen omdat ik echt bang was dat ik flauw zou vallen, maar echt een verpakking openmaken zou niet doen denk ik.
Ik heb trouwens het idee dat ik dit in het buitenland vaker zie? Dat mensen bij de kassa aan het eten zijn of open verpakkingen op de band leggen. Maar misschien valt het me daar gewoon meer op omdat ik hier eigenlijk altijd de zelfscankassa gebruik
Ja ik ben sinds maart terug in Nederland en ga ook niet meer terug! Is allemaal heel snel en onverwachts gebeurd eigenlijk maar voel me er supergoed bij
Mijn ouders hebben allemaal fotoâs van mij als kind die op de grond slaapt. Ik denk dat ze dat als bewijs maakten voor het geval ze over me struikelden en hun nek braken.
Ik zet net mijn stofzuiger weg, dus 9u op zondag. Doordeweeks een uurtje eerder, en je haar doen vind ik bij leefgeluiden passen dus dat mag altijd. Dit was mijn uitspraak, hier moet u het mee doen.
Ik ga in hoger beroep
Ik ben echt een rot buurvrouw misschien, maar ik doe dat soort dingen als ik er zin in heb en hou totaal geen rekening met mijn buren daarmee. Moet er wel bij zeggen dat ik mijn buren ook nooit hoor stofzuigen of föhnen dus ik ga er dan van uit dat zij mij ook niet horen.
Vind het soms al een hele prestatie om mijn huis te zuigen, dus hoe laat ik dat ga doen maakt me echt niets uit.
Ik zou het nu zelf niet doen, maar vroeger op vakantie in Frankrijk mocht ik altijd alvast een stukje stokbrood. Ik was daar altijd zo blij mee en zo hield ik het boodschappen doen wel vol, denk ik. Gewoon in Nederland werd ik trouwens altijd gedropt bij een kinderhoek met tv in de AH, bedenk ik me nu. Dat zie ik nu nergens meer eigenlijk
Stofzuigen hou ik wel enigszins rekening met de buren, dus niet te vroeg in het weekend. Maar föhnen heb ik echt nog nooit over nagedacht, zo gehorig is het ook niet waar we wonen. Geloof niet dat ze dat kunnen horen (heb het wel eens aan de onderbuurvrouw gevraagd maar ze zei toen dat ze heel soms ons kind horen rennen/dansen oid maar verder niks)
Ik zou zelf niet eens voor 09:00 willen stofzuigen haha, komt echt niet in me op om dat zo vroeg te doen. Haar föhnen is een ander verhaal natuurlijk.
Ja ik vind föhnen ook wel echt wat anders dan stofzuigen. Je moet gewoon op een bepaalde tijd de deur uit in de ochtend en dan wil je je haar geföhnd hebben. Stofzuigen kan je best op een ander moment plannen dan âs ochtends vroeg. Sowieso heb ik het idee dat je buren van föhnen geen of minder last hebben. Je hoort dan alleen het geloei van die föhn en bij de stofzuiger heb je daarnaast ook nog het geluid van schuivende meubels, tegen dingen aan botsen etc. Heb daar meer âlastâ van als de buren stofzuigen dan van het geluid van de stofzuiger zelf.
Ja maar dat heb je dus altijd met gehorige huizen, heel erg balen maar je moet toch je haar föhnen 's ochtendsâŠ
Ik woonde ergens waar ik de buurvrouw kon horen plassen, echt niet fijn als je dat kunt horen als je in bed ligt maar ja, kon haar moeilijk vragen het in te houden
Mijn moeder sliep nog wel eens op mijn slaapbank als ze hier was, ondanks dat ik altijd mijn bed aanbood. Mijn vader sowieso altijd in mijn bed en ik dan dus op de bank. Als ze met hun partner kwamen was het sowieso altijd hotel/airbnb, daar is mijn huis echt te klein voor. En nu ik samenwoon (in datzelfde kleine appartementje) moeten ze sws naar een hotel/airbnb. Vind ik ergens wel jammer, vind dat samen opstarten 's ochtends altijd wel gezellig, maar kan ook moeilijk mijn vriend een weekend zijn huis uitschoppen omdat mijn ouder op bezoek komt
Ze kwamen/komen overigens sowieso nooit een week, een (lang) weekend is wel genoeg
Je bent op een verjaardag maar er is ook voetbal (belangrijke wedstrijd!)
- Ik ga dan alsnog de tv aandoen om de wedstrijd te volgen (met geluid)
- Ik ga dan alsnog de tv aandoen (zonder geluid)
- Ik zou de tv aandoen na overleg met gastheer/vrouw
- Ik zou de tv aandoen na overleg met andere gasten
- Ik zou de wedstrijd op mijn telefoon kijken
- Ik zou pas nadat de wedstrijd is gespeeld langs komen
- Ik lees de uitslag wel mee op mân telefoon
- Voetbal interesseert me niet en ik zou hier dan ook niets mee doen
0 stemmers
Ik was gisteren op een huisfeestje en ik zat op de bank te kletsen gaat een of andere meid opeens de tv aandoen om voetbal te kijken??? Vond dat echt super asociaal je bent op een verjaardag als je voetbal wil kijken doe je dat maar lekker in een café niet in andermans huis waar verder niemand daar behoefte aan heeft.
Ik zei dat ik het echt aso vond en toen deed ze het uit maar toen vond men mij bitchy lol
Ik heb er niks mee, maar als het dan zo belangrijk voor je is, dan overleg je toch met de gastvrouw/-heer of kom je gewoon pas na de wedstrijd. Ik zou echt net zoals jij gereageerd hebben, is ook helemaal niet bitchy, zij was idd asociaal
Bij mijn vrienden worden verjaardagen om een wedstrijd gepland of gaat inderdaad de tv aan. Of we komen allemaal na de wedstrijd. Maar niet zo aso dat je zelf maar de tv aan doet
Ik hou wel van voetbal, maar ik zou echt nooit tijdens een feestje bij iemand anders de tv aanzetten om te kijken
Wauw