Stel je persoonlijke vraag #35

Heel verstandig haha. De tv zag er zo uit:

Je ziet het niet zo goed maar dat zwartige “vlekje” was de schade en het beeld knipperde om de paar seconden. Ik moest foto’s maken en toen kreeg ik het volledige aankoopbedrag op m’n rekening gestort.

3 likes

Behalve bij @Hippe_kikker
Zij is gewoon een genetisch gemodificeerde kikker van bijna 2 meter die kan praten en typen

2 likes

ik ga stuk om die pijl, is die bedoeld om de tv aan te wijzen voor het geval daar verwarring over zou ontstaan?

edit oh nee nu zie ik het pas! het gaat om die beschadiging natuurlijk duh

11 likes

Om de een of andere reden wel benieuwd naar @grace en @Zemraluani . Al zie ik bij Grace gewoon haar avatar voor me.

4 likes

Haha dit vind ik echt heel ouderwets klinken :joy: Zeg je dit met een zeker sarcasme of niet eens?

1 like

Ahh dat vind ik echt een knusse grap dan haha, cute

4 likes

Mijn moeder zegt dat ze geen kado voor moederdag wilt

• Sowieso wilt ze er wel 1 anders gaat ze de hele dag zeuren dat ze niet gewaardeerd wordt
  • Ze vindt het leuk als je er 1 koopt, maar hoeft niet
  • Snap het nou! Ze wilt niets!

0 stemmers

1 like

ik zeg ook vaak aan de telefoon “hé moederrrr” en “hallo padro” :joy: m’n moeder zegt dat ook tegen haar ouders, gewoon zo casual haha

6 likes

Mijn moeder zei dit ook altijd en ik dacht dat dat betekende dat het haar allemaal niet zoveel uitmaakte dus we deden eigenlijk nooit iets. Totdat we haar wel een keertje iets gaven, iets heel kleins maar daar was ze toen zo absurd blij mee dat ik me heel schuldig voelde dat we al die moederdagen daarvoor niks gegeven hebben.

Dus mijn advies is altijd iets geven haha

11 likes

Word jij naarmate je ouder wordt avontuurlijker/minder bang?

• Nee juist minder avontuurlijk en banger
  • Wel avontuurlijker, maar niet minder bang
  • Niet avontuurlijker, wel minder bang
  • Ja
  • Dit kan ik niet beantwoorden in een poll, het zit namelijk zo…

0 stemmers

1 like

Vroeger durfde ik alles. Nu durf ik niet eens meer in de lift :joy::exploding_head:

Nou echt haha, iets teveel op liveleak gezeten vroeger :cry:

4 likes

Als je mee zou doen aan The Circle, zou je dan als jezelf gaan of catfish?

• Mezelf
  • Catfish
  • Geen idee ken dit programma niet

0 stemmers

3 likes

Van welke gebeurtenissen weet jij nog steeds waar je op dat moment exact was toen je (hoorde/zag) dat het gebeurde?

• Moord op Pim Fortuyn
  • Vuurwerkramp Enschede
  • Schietpartij Alphen aan de Rijn
  • Terroristische aanslag Utrecht
  • Aanslag op Koninginnedag 2009
  • Aanslag op Peter R. de Vries
  • 9/11
  • Rusland valt Oekraïne binnen
  • Trump wint Amerikaanse verkiezingen
  • Overwinning Duncan Laurence Songfestival
  • Nederland haalt finale WK vrouwenvotbal 2019
  • Britney verlost van conservatorschap
  • De val van de Berlijnse muur
  • Watersnoodramp 2021 Limburg, Duitsland & België
  • Jamai wint seizoen #1 van Idols
  • Eerste Big Brother finale
  • Eerste corona-besmettingen
  • Niks van dit alles

0 stemmers

2 likes
  • De dood van Michael Jackson

0 stemmers

Echt zo’n onzinding dat ik dat nog weet

1 like

Veel aangevinkt maar ik ben een ouwe doos.
De Bijlmerramp weet ik ook nog, was op een zondagavond dat de tv aanging en dat was uitzonderlijk want in mijn gezin werd op zondag geen tv gekeken.

13 likes

Heb jij ook zo’n last van vliegjes en beestjes tijdens het fietsen?

• Ja, en ik fiets vooral in de stad
  • Ja, en ik fiets vooral buiten de stad
  • Nee, en ik fiets vooral in de stad
  • Nee, en ik fiets vooral buiten de stad
  • Lekker toch
  • Ik fiets nooit

0 stemmers

Eigenlijk ben ik vooral benieuwd of er in mijn (groene) omgeving meer beestjes zijn dan in hartje Amsterdam ofzo.

2 likes

Bijlmerramp weet ik ook nog ja. Wij waren aan t steengrillen bij mijn oom en tante (kan me niet herinneren dat we dat ooit nog een andere keer gedaan hebben)

6 likes

Ik ben geloof ik nog erger, met val van de muur. Maar was nog wel redelijk jong, vooral het idee dat er 2 ‘Duitslanden’ waren maakte indruk op mij. En dat ik het in bed bij mijn ouders op tv mocht zien terwijl mijn vader alles uitlegde wat eraan de hand was.

6 likes

Daar kan ik me flarden van herinneren, maar dat zijn vooral beelden van er na en niet van het moment zelf. Toen was ik 7. Er is zeker naar gekeken want mijn oudere broer weet het nog wel goed.

1 like