Stel je persoonlijke vraag #35

Het was vooral heel psychotisch :joy:

2 likes

Ik weet alleen nog dat ik aan t werk was en een klant vertelde dat ie was vermoord. Volgens mij was het op een maandag

Kapotte CV ketel door het doorboren van een kabel. CV gefrituurd.

1 like

Is er een bepaalde forummer waarvan je geen idee hebt hoe diegene er uit ziet, maar waarvan je wel heel benieuwd bent hoe diegene eruit ziet? En dan niet op een creepy manier, maar gewoon ff of het beeld wat je in je hoofd bij iemand hebt gevormd overeenkomt.

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee boeit me niet
  • Nee heb ik gewoon niet
  • Had ik, maar weet nu wel hoe diegene eruit ziet

0 stemmers

1 like

De tv, m’n kind had er met een speelgoed toverstaf tegenaan geslagen.

11 likes

Yes op zo’n soort reactie zat ik te wachten haha :see_no_evil: Reden van m’n poll was namelijk dat ik vanochtend m’n inboedelverzekering heb gewijzigd door ook m’n kind eraan toe te voegen, want ik ben precies bang voor dit soort situaties haha.

Was de tv trouwens helemaal kapot of deels en hoe kreeg je het vergoed?

1 like

Zo’n beetje iedereen die ik vaak voorbij zie komen

10 likes

Ik was 10 en weet nog heel goed dat ik door het trapgat stond te tetteren Maaaammmmm ze hebben Pim Fortuin vermoord!!! :scream: en verder herinner ik me ook veel, van de uitvaart en ook van de tijd met Mat Herben omdat ik toen regelmatig in de buurt van zijn huis was wat beveiligd werd en dat maakte veel indruk op mij als kind.

En verder ben ik er achter gekomen dat die uitvaart er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat ik heel vaak het gevoel heb dat ik moet huilen als mensen applaudiseren… het was de eerste keer dat ik mensen massaal zag klappen bij iets verdrietigs en als eerbetoon en dat heeft toen heel erg (te) veel indruk gemaakt ofzo. Sindsdien word ik altijd ff verkeerd verbonden bij applaus, wat echt onhandig is want applaus is 9/10 keer voor iets moois en leuks :grimacing: heb verder echt niks met die man en zijn idealen trouwens haha

3 likes

Meestal heb ik een beeld gevormd op basis van de forum-profielfoto. Terwijl ik ook wel weet dat iemand er niet uitziet als Wim-Lex of een konijn. Maar toch elke keer in shock wanneer iemand dan ineens bij het what are you wearing topic totaal afwijkt van z’n afbeelding

19 likes

Heel verstandig haha. De tv zag er zo uit:

Je ziet het niet zo goed maar dat zwartige ā€œvlekjeā€ was de schade en het beeld knipperde om de paar seconden. Ik moest foto’s maken en toen kreeg ik het volledige aankoopbedrag op m’n rekening gestort.

3 likes

Behalve bij @Hippe_kikker
Zij is gewoon een genetisch gemodificeerde kikker van bijna 2 meter die kan praten en typen

2 likes

ik ga stuk om die pijl, is die bedoeld om de tv aan te wijzen voor het geval daar verwarring over zou ontstaan?

edit oh nee nu zie ik het pas! het gaat om die beschadiging natuurlijk duh

11 likes

Om de een of andere reden wel benieuwd naar @grace en @Zemraluani . Al zie ik bij Grace gewoon haar avatar voor me.

4 likes

Haha dit vind ik echt heel ouderwets klinken :joy: Zeg je dit met een zeker sarcasme of niet eens?

1 like

Ahh dat vind ik echt een knusse grap dan haha, cute

4 likes

Mijn moeder zegt dat ze geen kado voor moederdag wilt

• Sowieso wilt ze er wel 1 anders gaat ze de hele dag zeuren dat ze niet gewaardeerd wordt
  • Ze vindt het leuk als je er 1 koopt, maar hoeft niet
  • Snap het nou! Ze wilt niets!

0 stemmers

1 like

ik zeg ook vaak aan de telefoon ā€œhĆ© moederrrrā€ en ā€œhallo padroā€ :joy: m’n moeder zegt dat ook tegen haar ouders, gewoon zo casual haha

6 likes

Mijn moeder zei dit ook altijd en ik dacht dat dat betekende dat het haar allemaal niet zoveel uitmaakte dus we deden eigenlijk nooit iets. Totdat we haar wel een keertje iets gaven, iets heel kleins maar daar was ze toen zo absurd blij mee dat ik me heel schuldig voelde dat we al die moederdagen daarvoor niks gegeven hebben.

Dus mijn advies is altijd iets geven haha

11 likes

Word jij naarmate je ouder wordt avontuurlijker/minder bang?

• Nee juist minder avontuurlijk en banger
  • Wel avontuurlijker, maar niet minder bang
  • Niet avontuurlijker, wel minder bang
  • Ja
  • Dit kan ik niet beantwoorden in een poll, het zit namelijk zo…

0 stemmers

1 like

Vroeger durfde ik alles. Nu durf ik niet eens meer in de lift :joy::exploding_head: