Stel je persoonlijke vraag #35

Sorry het was een slechte grap aangezien ik brusjes een lelijk woord vind en deze hele discussie erover wat saai. Dus was een beetje aan het trollen maar daar ben ik nog niet goed genoeg in zo blijkt.

Maar je hebt helemaal gelijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

Hahaha ok you had me

2 likes

En ouder-deler voor het geval dat er een geadopteerd is. Maar mijn broer boeit het nul komma nul. Dus als hij liever brus of zoer of iets anders wordt genoemd, vind ik dat prima en doe ik dat. Maar tot dan is hij broer of engnek.

Edit: of zaadgenoot als het gaat om een halfbroer/zus aan vaderschap

2 likes

Als je het dan wil afkorten moet je er brozu of zubro van maken :disguised_face:

1 like

Ik heb eigenoten of zijn dat gewoon baarmoedergenoten?

3 likes

Ben je van een drieling :open_mouth:

2 likes

Haha nee broer/zus met een andere vader

1 like

Haha ik Google net even en zie dat een eeneiige drieling echt superzeldzaam is :smile:

2 likes

Kan denk ik allebei. Maar bij eigenoten klinkt het net alsof je een kuiken bent :thinking:

7 likes

Wat ik echt onzinnig vind is als iemand (een volwassene) iets vertelt blabla mijn zus blabla, en dat de ander diegene dan gaat verbeteren ā€œje zusje bedoel je, ze is jongerā€

Ja nou ennnnnnnnnnnn

En ken ook mensen die al hun zussen ā€œmijn zusjesā€ noemen ook de oudere zussen, dat vind ik heel lief.

10 likes

Pfff ja dit gezeik. Ik zeg gewoon waar ik zin in heb. Als ik mijn broertje stom vind doen is hij mijn grote, gemene broer en als ik hem die dag lief vind is het mijn kleine broertjuuuuh

3 likes

Ga je iets bijzonders doen met Moederdag?

• Ja
  • Ik geef een cadeautje en verder kijken we gewoon tv/zitten we in de zon/iets simpels als dit
  • Nee

0 stemmers

Voel je je een volwassene?

• Ja
  • Heel af en toe
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Jaa ik had dit laatst ook. Vertelde dat ik broers heb, oh ben je de jongste? Nee de oudste maar om mijn broers die allemaal een kop groter dan ik zijn en 18+ zijn nog steeds mijn broertjes te noemen vind ik echt weird

3 likes

Of een zara kinder keuken? :joy:

7 likes

Mijn broertje is 20cm groter dan ik, en in de twintig, maar hij blijft altijd mijn kleine broertje

6 likes

Maar als m’n vader iets heel schattigs of knulligs doet vind ik hem mijn vadertje 🄹

4 likes

Mijne is papsje :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

HĆ© wij hebben ook op de basisschool meegewerkt aan het monument. Denk wel meerdere scholen in de omgeving dan, of we zaten op dezelfde basisschool.

2 likes

Ik ga wel wat doen, maar niet met mijn eigen moeder maar met mijn schoonmoeder. Mijn eigen moeder geeft er echt niks om en ze is nu ook op vakantie, maar mijn schoonmoeder vindt het altijd erg belangrijk en verwacht ook van alles. Weinig zin in maar goed

Beetje ongenuanceerde poll maar…
Heb jij vertrouwen dat het nog goed kan komen met het klimaat?

• Ja en ik heb kinderen
  • Ja en ik heb geen kinderen
  • Nee en ik heb kinderen
  • Nee en ik heb geen kinderen

0 stemmers

Speelt het klimaat en de toekomst die daarbij hoort een rol bij jouw evt kinderwens?

• Ja
  • Nee

0 stemmers