Wel heel leuk dat de vriendengroep samen aan moederdag denkt! Hebben de moeders nog een vervangend cadeau gekregen? Bijv. een dagje spa oid.
Heb jij wel eens kleding voor jezelf gemaakt en die ook echt gedragen?
Vind dat altijd leuk te zien in het wayrwt topic
- Nee
- Ja
0 stemmers
Maar mijn moeder heeft wel eens kleren voor mij gemaakt die ik heb gedragen, vooral shirtjes maar voor mijn zussen ook rokken en zo.
Ik vind dat soms zo cute, als het dan ook echt is wat diegene graag draagt.
Ik had ook een vriendin en die kreeg altijd ongevraagd gebreide topjes van haar oma. Die oma heeft me trouwens wel leren breien.
Mijn moeder werd vooral gevraagd broeken korter te maken, âwant ze kan zo goed naaienâ ja right. Je wilt je broek gewoon korter voor gratis. Ik als dochter maak hier nog wel steeds gebruik van.
Zou jij iemand die staat te liften meenemen?
- Ja
- Nee
- AndersâŠ
0 stemmers
Ligt eraan waar het is, of ik samen met iemand ben en wie het zijn.
Op basis van een stuk uit een boek dat ik nu lees. Denk jij dat, bv. bij misbruik zeggen van âjij hebt hier geen schuld aan, de dader is de enige verantwoordelijkeâ averechts kan werken doordat het hrt gevoel van controle bij die persoon ondermijnt?? Ik lees dat vaak en zeg het zelf ook wel eens, maar vind dit ook wel een interessante visie.
Poll is anoniem
- Nee denk dat het meestal wel goed is om zoiets te zeggen, maar nooit in die situatie gezeten
- Nee denk dat het meestal wel goed is om zoiets te zeggen, heb zelf in die situatie gezeten
- Ja dat denk ik wel, maar nooIt in die situatie gezeten
- Ja dat denk ik wel, heb zelf in die situatie gezeten
0 stemmers
Ja want enkele maanden geleden viel onze auto in panne en stonden we 's avonds in de kou langs de kant van een grote drukke weg (buurt van de haven dus ook niet echt openbaar vervoer in de buurt). De jongens die ons toen meenamen waren superlief en vertelden dat zij ook eens in onze positie hadden gestaan en daarom graag wouden helpen
Maar dat is puur omdat ik geen ruimte heb ![]()
Als jij aan jaartallen denkt, plaats je het dan in je hoofd vaak voor/na bepaalde gebeurtenissen in je leven?
Bijvoorbeeld: deze film is uit 2005, die heb ik gekeken voor ik verhuisde naar een andere stad. Of deze nieuwsgebeurtenis was in 2017, toen werkte ik twee jaar bij die baan.
- Ja, dit doe ik
- Nee, dit doe ik (bijna) niet maar ik kan me er wel iets bij voorstellen
- Nee en ik snap hier niets van
0 stemmers
Weet ik niet maar dat hoop ik wel voor ze! Vond het ook echt een bizar âcadeauâ, hoe kom je op dit idee.
Heb je iets op Social media gepost over moederdag of ga je dat nog doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap het stuk heel goed, maar een stuk van de verwerking is juist ook erkennen dat het niet je schuld is, en dat je slachtoffer bent. Dat voelt ontzettend eng en onveilig, maar pas als je geen controle meer hebt over die gevoelens kan naar mijn mening de verwerking beginnen.
Zeg jijâŠ
vaatwasser
- uitruimen
- uitpakken
- iets anders
0 stemmers
Of leeghalen
Ik heb 2 keer een polysomnografie gehad en ik schijn dus (te) veel in de rem slaap te zitten. Ik haat smoken maar als er een tablet was in een soort Marijuana vorm om minder te dromen zou ik het direct nemen. Zo vermoeiend man. Ben ook benieuwd of je dan verschil merkt @Era
Afwasmachine
uitladen ![]()
Kan idd doodvermoeiend zijn. Het is de laatste 5 jaar wel minder geworden. Heb het al vanaf kinds afaan en om te gaan blowen om minder te dromen wil ik niet, ik kon wel in een praatgroep voor pubers/kinderen met slaapproblemen (had ik geen behoefte aan) en medicatie maar die bijwerkingen waren iig toen niet eens de moeite waard om het te proberen. Ik heb soms wel eens 7 dromen op een nacht, gewoon achter elkaar, of ik kan tussendoor wakker worden en dan gelijk weer in de rem slaap vallen. Maar heb het maar heel cliche geaccepteerd onder het mom van âiedereen heeft wel watâ.
Vind/denk jij dat je veel droomt?
- Ik heb geen idee
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik droom heel veel als ik stress heb, en merk t nu ook tijdens zwangerschap. Geen 7 dromen zoals jij zegt maar zeker 2 of 3, en dan met allemaal zieke details
echt vermoeiend