Die zieke details vind ik misschien het ergste. Ik droomde laatst dat ik een soort steentjes tussen mn borstkas had en dat moest eruit worden gehaald, daardoor ging mn dna kapot en in mn droom leek ik zelfs fysieke pijn te voelen. Het was zo grafisch en goor in mn droom dat het me dagenlang achtervolgde in vlagen. Gatverdamme man. Daarom ben ik blij dat doorgaans je je meeste dromen heel snel vergeten bent.
En inpakken! Mijn vriend vraagt dan altijd of ik er dan ook een strikje omheen doe
. Wel benieuwd waar de mensen vandaan komen die in- en uitpakken zeggen.
Hahaha vind het zo lief klinken! Ik hoorde het vandaag in een podcast voor het eerst, volgens mij komt zij uit Twente
Ik zeg uitpakken en kom idd uit Twente hahaha
Het noorden! Ik zeg ook inpakken.
Toen ik nog een ssri gebruikte waren mijn dromen nog bizarder en levensecht. Het kutte vond ik dan altijd dat het in principe nachtmerries waren waar ik maar niet uit wakker werd.
Nu ik gestopt ben zijn droom ik ook een stuk minder heftig. Van de week een droom gehad waar ik de dag er na een beetje door van de leg was maar dat was omdat ik in die droom bedrogen werd door twee bekenden. ![]()
Ik zeg het ook, maar ik kom niet uit Twenteā¦mijn ouders dan weer wel
Tijdens de Zwangerschap had ik ook heel veel levende dromen en zelfs paar nachten slaapverlamming. Dat wat zo zo zo eng! Lag bij mij ook aan stress.
Huh wacht inpakken wordt niet overal gebruikt??
ik kom zelf uit de achterhoek haha
Foto van een instagrammer met openbaar profiel, dus denk/hoop dat dit mag, maar wat denken jullie?
Is deze foto gephotoshopt alsin, ze zijn erin geplakt en liggen niet met zān drietjes en cadeautjes in bed?
-aangepast door moderator. Kinderen herkenbaar in beeld-
- Ja obviously
- Neehoor, denk t niet
- Weet niet, lastig te zien
0 stemmers
Ze draagt een zonnebril for Gods sake
Ja ze gooien nogal veel op stress.
Als ik slaapverlamming heb, want echt bij mij soms lijkt alsof ik word vastgebonden, getrokken, en alles heeeel levendig om me heen, dan roep ik in mijn droom nog steeds om engelen en ik schreeuw en roep alle namen die ik dan ken om hulp. Waarschijnlijk uit wanhoop. Geen idee of het helpt, maar die zieke slaapverlamming kom ik dan wel weer uit.
en dat gaat niet makkelijk. Mijn hele lichaam voelt daarna onder een soort rare zenuwpijn/stroom.
Heb jij wel eens last van slaapverlamming?
- Nee
- Ja regelmatig
- Zelden
0 stemmers
Oh dat is heel kut, maar dan weet je wel waardoor het komt iig?
3 neurologen zijn er mee bezig geweest want ze vonden het blijkbaar ook kut (en interessant want ik had/heb ook sleep terror disorder) voor mij wel, maar als ze iets tegen die slaap paralyze kunnen doen. En veel mensen vinden dat doodeng (logisch!) Ik heb een keer bijna 2 nachten overgeslagen als kind omdat ik weigerde te slapen.
Hoe lang zit jij het liefste aan tafel met avondeten?
- Onder de 10 minuten
- 15 minuten
- 20 minuten
- 25 minuten
- 30 minuten
- 45 minuten
- 60 minuten
- Langer dan 60 minuten
0 stemmers
Zie jij avondeten als een āgezinsmomentā? (samenstelling maakt niet uit)
- Ja
- Nee
- Mwah beetje
0 stemmers
Moest jij vroeger perse samen met de rest van het gezin ontbijten?
- Ja altijd ook als ik uit kon slapen
- Ja behalve als ik het 3de of later mocht beginnen
- Nee nooit
0 stemmers
Alleen in het weekend.
Ja hetzelfde @Jumpsuit. Als ik op mijn rug slaap en heel slecht slaap of moe ben, heb ik er veel last van. Ik slaap daardoor vaak op mijn buik, dan heb ik het nooit!
Alleen eigenlijk met feestdagen of op vakantie gingen we samen ontbijten. Ik denk dat 9 van de 10 gezinnen ook op verschillende tijdstippen de deur uit moeten dus elke ochtend samen ontbijten lijkt me vaak onmogelijk in veel gevallen. Mn vader ging altijd het eerst de deur uit en hij maakte mn ontbijt die ik dan vliegensvlug op at.
Ik ga bijna corona 2020 missen nu, elke ochtend samen ontbijten. En ik maakte het altijd, en dat vond ik helemaal leuk om te doen. We hadden een koelkast, waterkoker en tostiapparaat in de slaapkamer gezet (was een enorme slaapkamer dat scheelde).
Gebruik jij wc blokken?
- Ja altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Ik vind het altijd kaal staan als ik bij iemand thuis ben die geen wc blok heeft haha
Waarom?
Er zijn wel hele gore ja
. Ik vind die witte reus het fijnst.
Ik wil die rare jelly dingen die ze in America hebben waarbij je zoān figuurtje in de wcpot kan plakken, maar volgens mij bestaan die hier niet ![]()
WC eend fresh discs?