Stel je persoonlijke vraag #35

Ik vind dat tegenwoordig ook niet nodig. Je kan het terugkijken.
Voor een belangrijke wedstrijd maak ik nog een uitzondering, maar bij Ajax tegen FC Flutteveen blijft de tv uit

1 like

Was het een ruim huis? Bedoel meer van vind het zelf best gezellig als er verschillende plekjes ontstaan waarbij de ene groep in een diep gesprek zit, anderen staan beetje slap te lullen.
En de sportfanaten volgen dan iets op tv. Als het een goed feestje is, blijft iedereen daarna ook nog hangen.
Ben zelf geen sportfan hoor maar vind het ook niet heel raar als mensen dat wel doen

3 likes

Mijn vader heeft ooit op mijn verjaardag, waar hij en mijn moeder de enige gasten waren (het was op een doordeweekse avond), een hele voetbalwedstrijd gekeken. Het heeft een paar dagen geduurd voordat de ruzie die daaruit volgde was bijgelegd.

Mijn vader heeft dit een keer op mijn verjaardag gedaan met een tenniswedstrijd, en toen heeft hij ook nog tijdens die wedstrijd de zak drop die ik van hem en mijn moeder voor mijn verjaardag had gekregen, opgegeten. Vond ik toen ook niet zo leuk.

1 like

Welke van deze dingen bezit jij?

• Hoofdlamp
  • Wok
  • Theepot
  • Wereldbol
  • Waterschoenen
  • OV abonnement
  • Badjas
  • Fiets
  • Zakspiegeltje
  • Reisbestek
  • Rijstkoker
  • Koffiezetapparaat
  • Kookwekker
  • Wekker
  • Rugzak
  • Paspoorthoesje
  • Föhn
  • Schetsboek
  • Stofzuiger

0 stemmers

2 likes

Draag jij Crocs?

• Ja, Crocs zijn m’n leven!
  • Ja, omdat ze weer hip zijn en ik het nu durf
  • Ja, maar ik heb een excuus en zou ze noooooit vrijwillig dragen
  • Gewoon ja
  • Nee, maar ik wil ze wel
  • Nee, waar zie je me voor aan?
  • Gewoon nee

0 stemmers

2 likes

Ik doe aan veel zoomer trends mee maar met crocs ben ik gewoon een zure millenial. Tyf op met je lelijke plastic tuinschoenen.

16 likes

Ik heb al Birkenstocks, dat is erg genoeg

5 likes

Ik heb zwarte crocs swiftwater “sandalen” en die lopen meeega lekker. Gaan elke vakantie mee voor bij het zwembad (of binnen zwembad) en strand etc. Ideale camping slipper ook.

Al denk ik eigenlijk dat je met “crocs” niet het merk maar de clog bedoelt.

11 likes

Zebra crocs gekregen als huisslippers.

2 likes

No shame in je Birkenstockgame

3 likes

Mijn sloffen zijn van crocs met zachte binnenkant, echt heerlie

3 likes

Ik ben op zoek naar een plantaardige vervanger voor koemelk. Ik drink het redelijk vaak ‘los’ en gebruik het ook voor cruesli e.d. dus het is niet voor in koffie ofzo. Maar vind het eigenlijk zielig dus

Lekkerste melk?

• Koemelk
  • Havermelk
  • Sojamelk
  • Amandelmelk
  • Andere melk
  • Geen melk

0 stemmers

2 likes

Mijn favoriet is rijstmelk

7 likes

Sproud!

4 likes

Ik hoor van veel mensen dat deze erg naar echte melk smaakt:
image

Maar ik heb het zelf niet geprobeerd.
Als je nog gewone melk drinkt denk ik dat het wel moeilijk is om een vervanger te vinden, zeker als je niet helemaal stopt met gewone melk drinken, want het zal denk ik nooit echt hetzelfde smaken. Als je niet meer weet hoe het dierlijke product smaakt vergelijk je natuurlijk niet steeds.

4 likes

Ik vind deze idd echt heel lekker, MAAR ik gebruik dus al heel lang plantaardige melk voor mijn havermout en cornflakes etc. Dus je zal hoe dan ook echt even moeten wennen.

Ik vind het nu oprecht lekker, kokosmelk, amandelmelk etc. Vind wel vaak veel verschil zitten qua merk.

4 likes

Ik probeer havermelk echt al zo lang maar ik blijf het vies vinden. Iedereen lijkt het lekker te vinden maar ik blijf vooral drop proeven, heel gek

Ik vind ze allemaal lekker maar ik gebruik havermelk het meeste. Ik heb ook wel eens macadamia melk op, was ook wel lekker romig.

En ze hebben bij mij in de supermarkt een “melk” die een blend is van soja, haver en kokos en dat is ook echt lekker. Er is ook ijs van en het is heel romig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb hetzelfde. Door de havermout (warm) vind ik het te doen maar op mijn cappuchino vind ik alles verpesten. Dus ook nog geen alternatief gevonden.

2 likes