Stel je persoonlijke vraag #35

Ik vind t dus heel vies om steeds die klep aan te moeten raken dus laat m gewoon open

23 likes

Ik heb al meerdere keren gehad dat ik heeeeel nodig naar de wc moest en er dan te laat achter kwam dat de deksel er nog op zat :smiling_face_with_tear:

9 likes

Dit snap ik echt niet eigenlijk haha, je zit ook op de bril dus die raak je ook aan, je trekt ook door dus je raakt die knop ook aan, na gebruik van het toilet was je je handen, en de klep maak je net als de rest regelmatig schoon, de klep is echt niet viezer dan andere dingen die je aanraakt.

Edit: maar bij andere mensen thuis laat ik de klep precies achter zoals ik m aantrof hoor

1 like

Ik zal hem doorverwijzen naar de persoon die de tergend langzame wc klep op mn wc heeft gezet.

1 like

Haha nee snap ik ook wel maar het is denk ik meer dat het zooo dicht bij de pot zit? Mijn billen op de bril vind ik anders dan mijn handen, al hoewel je idd juist wel je handen weer wast en je bil niet :sweat_smile:

4 likes

Ik vind dit in dezelfde categorie vallen als een naamketting dragen met je eigen naam erop en foto van jezelf als telefoonachtergrond hebben

Ewl ik vind het ook heel onprettig hoor. Nog meer toen ik met 3 mannen woonde en dus wel begreep waarom de WC bril, niet eens de klep, altijd omhoog stond, ik deed dat ding met 1 vingertje misschien omlaag. ZO goor vond ik dat.

Wat is erger

• Naamketting met je eigen naam dragen
  • Naamketting met naam van iemand anders dragen (bv partner, kind, hond)
  • Ik vind het allebei leuk

0 stemmers

Optie hond is niet verzonnen trouwens, ik ken iemand die dat heeft.

Ik heb er nog eentje liggen. Gekregen op mijn 16e, omdat ik teveel SATC had gekeken.

11 likes

Nieuwe wc’s zijn randloos en blijven die blokjes niet goed hangen of ze raken het water niet als je doorspoelt.

1 like

Onze randloze wc’s hebben dus zo een klep die open kan rond de doortrekknop waar je wc blokken in kan doen zodat de blokken in de stortbak komen. Werkt echt top want je hebt niet zie een wc blok aan je wc rand hangen maar kan alsnog wel wc blokken gebruiken.

3 likes

Omg ja die lijken er wel op! Thanks, ik ga die proberen.

@Jumpsuit ik heb een goeie luchtverfrisser van Ambi pur, ruikt niet zoals die skere ranzige zooi.

3 likes

Ik heb thuis zo’n soft close wc-bril, en omdat het zo in mijn systeem zit dat ik hem gewoon naar beneden kan doen zonder geluid doe ik dat dus overal. Ik ben er inmiddels wel achter dat niet veel mensen/openbare ruimtes een soft close wc-bril hebben :joy:

3 likes

Ik had dit echt met keukens tijdens het bezichtigen. Dat ik dan een kastje dicht gooide en dan de conclusie eruit gooide ‘deze heeft geen soft close’ :joy:. Maakte ook zo lekker veel herrie dat de verkopend makelaar me ook aankeek van hallooo

1 like

Als je iemand een bon cadeau doet, verwacht je dan een foto (of dat diegene laat weten) van wat gekocht is?

• Ja, dat is etiquette
  • Ik verwacht het niet, vind het wel leuk
  • Huh, is dit een ding

0 stemmers

4 likes

Deed dit wel bij mijn opa en oma als ik geld kreeg voor mijn verjaardag! Dan kocht ik daar heel specifiek iets voor namens hen en stuurde ik dat ook door. Maar bij een bon van een vriend(in)/collega of familielid heb ik dit verder nog nooit gehoord

5 likes

Als het niet bij deze moeders past, dan is het niet zo handig gekozen, maar op zich vind ik het echt een cool cadeau! Mijn moeder heeft ook allerlei van dat soort ‘waaghals’-dingen gedaan toen ik klein was (tandemsprong ook bijvoorbeeld), dat vond ik alleen maar tof om te horen en wat later mee te maken, en heeft ervoor gezorgd dat ik dat ook wilde doen (en deels ook al heb gedaan).

3 likes

Drop :joy:

5 likes

Mijn oom en tante zijn geëmigreerd naar Tenerife, die importeren nog steeds pakjes Knorr daar naartoe.

6 likes

Ik niet, maar een vriendin van mij doet dit wel standaard! Ze is nogal een moeilijke eter dus sleept altijd kilo’s aan nootjes, fruit, granola, pindakaas, tahin, en geroosterde kikkererwten mee.

En voor de ouders van een vriendin die tijdelijk in het buitenland woonden namen we… pakjes honig uiensoep (??) mee. Die misten dat blijkbaar daar. Maar goed, dat is anders.

1 like