Ik ben hier nog niet woke genoeg voor. Nee maar ik vind het echt chill als ik een fijne heb.
Luchtverfrissers vind ik nooit lekker ruiken dat is alleen mijn reden om het niet te kopen.
Heb jij een luchtverfrisser in je wc staan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben hier nog niet woke genoeg voor. Nee maar ik vind het echt chill als ik een fijne heb.
Luchtverfrissers vind ik nooit lekker ruiken dat is alleen mijn reden om het niet te kopen.
Heb jij een luchtverfrisser in je wc staan?
0 stemmers
Maar jij hebt wel een bidet waarschijnlijk, daar ben ik dan wel jaloers op ![]()
Zo grappig ik volg een meisje die in Italie is geboren en getogen, en nu in canada woont. (Rosie maio) Ze vond het heel raar dat ze geen bidet hadden daar en ze zei iets van ‘with your poopy assholes’ hahahaha. Maar dat zij dus elke keer maar gaat douchen nadat ze heeft gekakt.
Bij heel veel nieuwe wc’s kun je geen wc blokken meer ophangen. Echt irritant
Waarom niet?
Ik heb dus 1 wc waar zo’n hele langzame dempende klep omlaag gaat. Doe sowieso nooit de klep naar beneden.
Doe jij de wc klep naar beneden als je klaar bent?
0 stemmers
Waarom heeft een toilet een klep als ie niet voor gebruik bedoeld is dan
Ja ik wil zeggen dat ik denk dat de meerderheid toch echt zelden gebruik maakt van die klep, maar wie weet vergis ik me.
wel met doortrekken in de badkamer omdat daar allemaal tandenborstels staan, en je met doortrekken schijnbaar allemaal bacteriën etc verspreid
zou dat beneden ook moeten doen maar daar boeit het me minder om de een of andere reden
Ik had ooit het idee om de klep te gaan gebruiken tot ik snachts slaapdronken met m’n blote poenie op de ijskoude deksel ging zitten. Gauw klaar mee.
Ik vind t dus heel vies om steeds die klep aan te moeten raken dus laat m gewoon open
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik heeeeel nodig naar de wc moest en er dan te laat achter kwam dat de deksel er nog op zat ![]()
Dit snap ik echt niet eigenlijk haha, je zit ook op de bril dus die raak je ook aan, je trekt ook door dus je raakt die knop ook aan, na gebruik van het toilet was je je handen, en de klep maak je net als de rest regelmatig schoon, de klep is echt niet viezer dan andere dingen die je aanraakt.
Edit: maar bij andere mensen thuis laat ik de klep precies achter zoals ik m aantrof hoor
Ik zal hem doorverwijzen naar de persoon die de tergend langzame wc klep op mn wc heeft gezet.
Haha nee snap ik ook wel maar het is denk ik meer dat het zooo dicht bij de pot zit? Mijn billen op de bril vind ik anders dan mijn handen, al hoewel je idd juist wel je handen weer wast en je bil niet ![]()
Ik vind dit in dezelfde categorie vallen als een naamketting dragen met je eigen naam erop en foto van jezelf als telefoonachtergrond hebben
Ewl ik vind het ook heel onprettig hoor. Nog meer toen ik met 3 mannen woonde en dus wel begreep waarom de WC bril, niet eens de klep, altijd omhoog stond, ik deed dat ding met 1 vingertje misschien omlaag. ZO goor vond ik dat.
Wat is erger
0 stemmers
Optie hond is niet verzonnen trouwens, ik ken iemand die dat heeft.
Ik heb er nog eentje liggen. Gekregen op mijn 16e, omdat ik teveel SATC had gekeken.
Nieuwe wc’s zijn randloos en blijven die blokjes niet goed hangen of ze raken het water niet als je doorspoelt.
Onze randloze wc’s hebben dus zo een klep die open kan rond de doortrekknop waar je wc blokken in kan doen zodat de blokken in de stortbak komen. Werkt echt top want je hebt niet zie een wc blok aan je wc rand hangen maar kan alsnog wel wc blokken gebruiken.