Stel je persoonlijke vraag #35

Omg ja die lijken er wel op! Thanks, ik ga die proberen.

@Jumpsuit ik heb een goeie luchtverfrisser van Ambi pur, ruikt niet zoals die skere ranzige zooi.

3 likes

Ik heb thuis zo’n soft close wc-bril, en omdat het zo in mijn systeem zit dat ik hem gewoon naar beneden kan doen zonder geluid doe ik dat dus overal. Ik ben er inmiddels wel achter dat niet veel mensen/openbare ruimtes een soft close wc-bril hebben :joy:

3 likes

Ik had dit echt met keukens tijdens het bezichtigen. Dat ik dan een kastje dicht gooide en dan de conclusie eruit gooide ‘deze heeft geen soft close’ :joy:. Maakte ook zo lekker veel herrie dat de verkopend makelaar me ook aankeek van hallooo

1 like

Als je iemand een bon cadeau doet, verwacht je dan een foto (of dat diegene laat weten) van wat gekocht is?

• Ja, dat is etiquette
  • Ik verwacht het niet, vind het wel leuk
  • Huh, is dit een ding

0 stemmers

4 likes

Deed dit wel bij mijn opa en oma als ik geld kreeg voor mijn verjaardag! Dan kocht ik daar heel specifiek iets voor namens hen en stuurde ik dat ook door. Maar bij een bon van een vriend(in)/collega of familielid heb ik dit verder nog nooit gehoord

5 likes

Als het niet bij deze moeders past, dan is het niet zo handig gekozen, maar op zich vind ik het echt een cool cadeau! Mijn moeder heeft ook allerlei van dat soort ‘waaghals’-dingen gedaan toen ik klein was (tandemsprong ook bijvoorbeeld), dat vond ik alleen maar tof om te horen en wat later mee te maken, en heeft ervoor gezorgd dat ik dat ook wilde doen (en deels ook al heb gedaan).

3 likes

Drop :joy:

5 likes

Mijn oom en tante zijn geëmigreerd naar Tenerife, die importeren nog steeds pakjes Knorr daar naartoe.

6 likes

Ik niet, maar een vriendin van mij doet dit wel standaard! Ze is nogal een moeilijke eter dus sleept altijd kilo’s aan nootjes, fruit, granola, pindakaas, tahin, en geroosterde kikkererwten mee.

En voor de ouders van een vriendin die tijdelijk in het buitenland woonden namen we… pakjes honig uiensoep (??) mee. Die misten dat blijkbaar daar. Maar goed, dat is anders.

1 like

Ja maar uit handigheid, we vertrokken in de middag met het vliegtuig en zouden aankomen als de winkels al dichtwaren op de plaats van bestemming, en moesten dan nog 3 uur rijden (vlucht was omgeboekt naar een ander vliegveld :rage::rage:). Dus toen wel wat eten meegenomen als avondeten en ontbijt de volgende dag.

Helemaal een wtf momentje bij dit artikel/

Dus: was jij rauwe kip?

• Ja
  • Nee
  • Afhankelijk van wat ik maak
  • Afhankelijk voor wie ik kook

0 stemmers

Ja van die ontbijtrepen omdat ik soms hangry ben als het zoeken naar een ontbijtplek te lang duurt of alvast cola meenemen voor m’n kater

1 like

Kak het is een anonieme poll :joy:

2 likes

Haha Nederlanders be like:
Rijst wassen: :x:
Kip wassen: :white_check_mark:

21 likes

Ja, kruiden om mee te koken op de camping, maar telt dat als eten? En snacks voor onderweg in de auto die niet op raken en daar dus verder gesnackt worden.

5 likes

Pindakaas en hagelslag voor m’n kind, en ook wel dingen als peper en zout enzo voor kampeervakanties

1 like

Kipfilet niet, maar kip met bot wel of een hele kip. Is volgens mij heel normaal met azijn en citroen.

1 like

Vooral snacks voor onderweg en als ik ga kamperen wat basisdingen om mee te koken, peper en zout en olie enzo. Oh en als ik lang naar Spanje of Portugal ga sambal en kruiden om een keer Indonesisch te koken ofzo want ik krijg op een gegeven moment cravings naar pittig eten en dat lukt daar meestal niet zo goed

2 likes

Wat was je daar mee weg dan?

2 likes

Ik stemde nee, maar heb op meerdaagse festivals in het buitenland wel instant noodles/ instant pasta/ knakworsten meegenomen.
Maar dat is meer omdat we geen puf hadden om met een dronken kop een uur in de rij te staan voor ontbijtje.

2 likes