Ja maar uit handigheid, we vertrokken in de middag met het vliegtuig en zouden aankomen als de winkels al dichtwaren op de plaats van bestemming, en moesten dan nog 3 uur rijden (vlucht was omgeboekt naar een ander vliegveld ![]()
). Dus toen wel wat eten meegenomen als avondeten en ontbijt de volgende dag.
Helemaal een wtf momentje bij dit artikel/
Dus: was jij rauwe kip?
- Ja
- Nee
- Afhankelijk van wat ik maak
- Afhankelijk voor wie ik kook
0 stemmers
Ja van die ontbijtrepen omdat ik soms hangry ben als het zoeken naar een ontbijtplek te lang duurt of alvast cola meenemen voor m’n kater
Kak het is een anonieme poll ![]()
Haha Nederlanders be like:
Rijst wassen: ![]()
Kip wassen: ![]()
Ja, kruiden om mee te koken op de camping, maar telt dat als eten? En snacks voor onderweg in de auto die niet op raken en daar dus verder gesnackt worden.
Pindakaas en hagelslag voor m’n kind, en ook wel dingen als peper en zout enzo voor kampeervakanties
Kipfilet niet, maar kip met bot wel of een hele kip. Is volgens mij heel normaal met azijn en citroen.
Vooral snacks voor onderweg en als ik ga kamperen wat basisdingen om mee te koken, peper en zout en olie enzo. Oh en als ik lang naar Spanje of Portugal ga sambal en kruiden om een keer Indonesisch te koken ofzo want ik krijg op een gegeven moment cravings naar pittig eten en dat lukt daar meestal niet zo goed
Wat was je daar mee weg dan?
Ik stemde nee, maar heb op meerdaagse festivals in het buitenland wel instant noodles/ instant pasta/ knakworsten meegenomen.
Maar dat is meer omdat we geen puf hadden om met een dronken kop een uur in de rij te staan voor ontbijtje.
Alleen maar hagelslag
hoeveel producten gebruik jij om je klaar te maken voor de dag? dus bijv. shampoo, douchegel, dagcrème, mascara etc.
- 1-3
- 4-6
- 7-9
- 10-12
- 13-15
- 16-18
- 19/20
- meer dan 20
0 stemmers
om me klaar te maken gebruik ik:
- tandpasta
- shampoo
- douchegel
- conditioner
- scheerproduct
- bodylotion/creme
- dagcrème/spf
- primer
- concealer/foundation
- eyeliner/oogpotlood/oogschaduw
- mascara
- lippenstift
- volumespray/mousse (haar)
- arganolie/andere haarolie
- haarlak/gel
- mondwater
- deodorant/antitranspirant
- parfum
- anders
0 stemmers
Je kunt maar 1 kiezen bij die laatste
ik kan helemaal niet kiezen bij de laatste.
Ik mag er maar max 19 kiezen ![]()
Top!, thanks!
Anders,…wenkbrauwpotlood.
shit ja dat gebruik ik zelf ook! scherp van je
Ik heb meestal wel een paar mueslirepen/nootjes oid in mijn tas voor als ik ineens iets wil eten (ook als ik in Nederland van huis ben trouwens), maar vaak gaan ze ongegeten weer mee terug naar huis. Vind het leuker om dingen op vakantie uit te proberen, maar ik vind het heel vervelend als je ineens een flauwte/hongeraanval krijgt en je moet dan nog iets gaan zoeken.