Alleen maar hagelslag
hoeveel producten gebruik jij om je klaar te maken voor de dag? dus bijv. shampoo, douchegel, dagcrème, mascara etc.
- 1-3
- 4-6
- 7-9
- 10-12
- 13-15
- 16-18
- 19/20
- meer dan 20
0 stemmers
om me klaar te maken gebruik ik:
- tandpasta
- shampoo
- douchegel
- conditioner
- scheerproduct
- bodylotion/creme
- dagcrème/spf
- primer
- concealer/foundation
- eyeliner/oogpotlood/oogschaduw
- mascara
- lippenstift
- volumespray/mousse (haar)
- arganolie/andere haarolie
- haarlak/gel
- mondwater
- deodorant/antitranspirant
- parfum
- anders
0 stemmers
Je kunt maar 1 kiezen bij die laatste
ik kan helemaal niet kiezen bij de laatste.
Ik mag er maar max 19 kiezen ![]()
Top!, thanks!
Anders,…wenkbrauwpotlood.
shit ja dat gebruik ik zelf ook! scherp van je
Ik heb meestal wel een paar mueslirepen/nootjes oid in mijn tas voor als ik ineens iets wil eten (ook als ik in Nederland van huis ben trouwens), maar vaak gaan ze ongegeten weer mee terug naar huis. Vind het leuker om dingen op vakantie uit te proberen, maar ik vind het heel vervelend als je ineens een flauwte/hongeraanval krijgt en je moet dan nog iets gaan zoeken.
- Roken
- Vapen
- Nee bedankt
0 stemmers
Ja als we met de auto naar Spanje rijden wel. Maar niet als ik ga vliegen ofzo
Nee man WET VAN DE JUNGLE hou ik aan
Hoort dit niet meerkeuze te zijn?
Ja dit moet wel door de slechte planning van mijn vriend waardoor we vaak in het donker aankomen en alle winkels al dicht zijn (in het geval we kamperen). Ben helaas door schade en schande wijs geworden dus nu gaat er altijd wat blikvoer mee en koffie. En energiereepjes.
Godverdomme
Van de zomer was er even sprake van dat ik na 2 weken al naar huis moest, terwijl mn vriend graag 3 weken op vakantie wilde (1e week vakantie hadden we covid). Toen heeft hij voorgesteld dat hij mij wel na twee weken op de trein kon zetten en hij zelf de auto met alle kampeerspullen erin nog een week langer meenam. Dat vond ik toch een beetje treurig eigenlijk ![]()
Hoef er nu gelukkig minder op te letten, maar heb wel eens een pot pindakaas meegenomen om goedkoop te kunnen ontbijten ![]()
@unglaublich facewash onder de douche naast douchegel en shampoo (en af en toe conditioner), serum, toner onder de dagcrème, wenkbrauwgel, highlighter
Ik ging vroeger altijd uit de stad als eerste alleen naar huis als ik geen zin meer had. Hoefden m’n vriendinnen écht niet met mij mee. En ben ook wel eens met anderen eerder ergens weggegaan als zij het niet prettig vonden alleen te lopen/fietsen (bijv. tijdens een weekend weg met een groep).
Ik pas me op dat vlak relatief makkelijk aan zolang ik maar niet afhankelijk ben van iemand anders voor vervoer (HEKEL) omdat ik zelf wil kunnen gaan wanneer ik wil.
Vooral met uitgaansdingen ben ik echt abrupt. Als ik geen zin meer heb wil ik ook echt acuut naar huis. Daarom kom ik nooit ergens
.
Als je wel afhankelijk bent van anderen kan ik ook echt als zo’n chagrijnige octo ergens op de grond gaan zitten met oordoppen in tot ik kan gaan 🫠 wetende dat je nog 2 uur moet uitzingen
Ik ga over paar weken naar pinkpop incl. camping (kill me please) en het is dat ik met iemand ga die op hetzelfde chaggi level zit als ik maar anders voorzag ik echt mega issues. Want als ik naar de tent wil om te maffen houdt niemand me tegen!!!