Stel je persoonlijke vraag #35

Sproud en Wunda vind ik los als enige in de buurt van koemelk komen. Maar het is nooit exact hetzelfde.

2 likes

Ja ik zoek dus vooral iets voor mijn cappuccino, verder gebruik ik geen melk.

Wat ik nog het lekkerste vind maar totaal niet lijkt op melk, is kokosmelk. Al die erwtenmelk enzo ook geprobeerd maar werd er niet enthousiast van helaas.

2 likes

sws kokosmelk, juist in koude dingen zoals cruesli, overnight oats, ijskoffie/cold brew. Iedereen die havermelk lekker vindt liegt, smaakt gewoon naar karton

5 likes

Nou kokosmelk smaakt naar kokos, dat is nog veel erger!

11 likes

Lief jullie adviezen, dankjewel! Ik ga ze gewoon allemaal maar eens af (behalve soja, dat lijkt me echt niks), probeer te wennen en maak dan een keuze.

En als je erwtenmelk wil proberen, de ah verkoopt dat ook van eigen merk!

3 likes

Heb op fb bij mijn relatiestatus gewoon niks ingevuld :see_no_evil:

1 like

Heb jij wel eens zo’n Palm Pasen stok gemaakt?

• Ja, met school
  • Ja, in een kerk
  • Ja, gewoon thuis
  • Nee, ken het wel
  • Nee, ken dit ook niet

0 stemmers

1 like

Een ei is geen ei
Twee ei is een half ei
Drie ei is een paasei :egg:

Ik zat op een katholieke basisschool dus naast godsdienst hadden we ook vaak dit soort vieringen. Liepen we in een optocht met een Palmpasen stok :smiling_face_with_tear:

18 likes

same en daarna van die chocolademandarijnen en ander goor ingeblikt fruit naar de oudjes in het bejaardentehuis brengen

3 likes

Ken het alleen hiervan, nooit in het echt gezien of gedaan

52 likes

Het wordt nog steeds gedaan op scholen, inclusief optocht. Mijn kinderen kregen er afgelopen week een touwtje aan met chips ipv zo’n droge broodhaan, echt Palmpasen 2.0 daar.

7 likes

Wij moesten dit met school ook doen, geen idee waar het vandaan komt. Maar iig wilde m’n moeder geen slingers maken van echt snoep dus moest er altijd van die vieze pandadrop van de geitenwollensokkenwinkel aan.

4 likes

Dit maakten we altijd bij mijn oma, met zo’n broodhaantje erop :heart_eyes:

1 like

Ik zat op een rooms katholieke basisschool en ken het ook niet

2 likes

Hahahah had gestemd op dat ik dit op school had gemaakt, want kon me heel vaag iets herinneren, maar volgens mij was het gewoon de kaft van dit boek :sweat_smile:

2 likes

Als je bijvoorbeeld buiten wandelt, en je ziet een dier, zeg je dan ‘kijk daar is een X’ of ‘oh een X’

• Nee boeiend
  • Ja leuk om dieren te spotten
  • Soms
  • Alleen als het een heel bijzonder dier is zoals een giraffe of een dodo

0 stemmers

4 likes

Ik ben dat irritante mens dat het zelfs bij elke hond en kat zegt.

27 likes

Same, ik zeg soms ook hoi tegen ze tot een baasje me dan raar aankijkt

16 likes

Haha ja ik ook, ik liep laatst met een vriendin die niet zoveel met dieren heeft en toen besefte ik ineens dat ik dat deed of zo? Omdat zij reageerde van …ja

3 likes