Ik draag een bril in de auto! En soms in een theater/bioscoop als ik ver weg zit.
Naar welke winkel ga je (meestal) voor jouw meubels?
- Ikea
- Leen Bakker
- Kwantum
- Karwei
- JYSK
- Pronto Wonen
- Plaatselijke Winkel
- Anders Namelijk…
0 stemmers
Ik heb Ikea gestemd omdat als je alle meubels in huis zou optellen het grootste deel wel van Ikea komt, maar ik koop mijn spullen wel overal. Denk dat Ikea maybe 35% is en andere winkels samen meer, maar los van elkaar minder
Kringloop / tweedehands
Ja, maar draag hem alleen thuis. Wil niet dat de buitenwereld me met bril ziet en denkt dat ik slim ben
Nee joh, vond juist dat mensen me dommer behandelden met bril
Marktplaats
Hoeveel kaarsen heb je in huis?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
ja mijn moeder, en het is idd gekmakend.
Gelukkig heb jij er niet te veel last van! kan me voorstellen dat als je je er op focust dat je dan echt gek kan worden.
Een vriendin van mij was heel verbaasd dat mijn bank geen slaapbank was omdat ze dacht dat alle banken tegenwoordig slaapbanken waren.
Heb jij een slaapbank?
- Ja!
- Alleen in een aparte ruimte die omgetoverd kan worden tot logeerkamer
- Nope
- Ik ken meer mensen met dan zonder slaapbank
- Ik ken meer mensen zonder dan met slaapbank
0 stemmers
Mijn bed is een slaapbank aangezien ik in een kleine studio woon haha
Wat een bijzondere gedachte van jouw vriendin.
Ze dacht dat ik ook een slaapbank had, mijn bank is nog geen 50 cm dik dus ik heb géén idee hoe ze dat voor zich zag.
Eten jullie een toetje na het avondeten?
- Bij mijn ouders vroeger wel
- Als ik zelf kook niet
- Ja
- Nee
- Ik eet op een ander moment iets van zuivel
0 stemmers
Vanwaar de focus op zuivel, er hoeft toch helemaal geen zuivel in een toetje (of ander eten) te zitten?
Ik wil juist altijd iets hartigs in plaats van iets zoets. Chips, nootjes, meer die kant op
Nou ja, ik ben daar wel mee opgevoed. Vandaar ook de optie ‘bij ouders vroeger wel’. En omdat veel mensen nu met smoothies/yoghurt/iets plantaardigs ontbijten vroeg ik me af of dat dan ter vervanging is, dus dat je geen toetje eet omdat je het 's ochtend al op hebt bijvoorbeeld.
Maar dan alleen in het weekend.
Lekkere toetjes of pudding of ijsjes
Ik doe niet de weekendboodschappen dus altijd en verassing wat ze hebben bedacht.
Ik woon nog thuis en mijn ouders eten elke avond na het eten een danoontje. Soms eet ik die ook, maar soms heb ik er geen zin in en eet ik niks.
Soms
Als ik savonds na het eten later nog yoghurt met fruit eet dan noem ik dat trouwens geen toetje. Een toetje is echt iets lekkers in mijn ogen, yoghurt met fruit is gewoon mwah