Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb nog een chocolade moelleux in de diepvries liggen en vreet ik zo op. Want dat wil ik.

Overigens eet ik geen toetje na het avondeten. Ik zit dan vol genoeg en ik slaap niet lekker als ik propvol zit.

Snack jij ‘s avonds na het eten?

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Ik eet dan vooral zoetigheden
  • Ik eet dan vooral hartige/zoute dingen

0 stemmers

2 likes

Sorry hoor ik was gewoon benieuwd :joy:

18 likes

In de zwangerschap veel vanillevla (tegen misselijkheid) en soms koop ik het nu ook gewoon. Meestal dan zo’n klein pakje want na 1 kommetje ben ik al verzadigd.

1 like

Vroegâh als kind at ik het veel. Nu alleen als ik erg ziek ben en alleen crackers, rijst en vla binnenhoud.

1 like

Haha sorry dit klinkt echt schattig en kneuterig. Twee volwassenen dagelijks met hun danoontje.

28 likes

Wat een apart reactie op deze poll. Het is een vraag uit interesse met een gedachte er achter die niet bij die van jou hoeft te passen maar om er zo vol op in te gaan dat het ouderwets is en dat ontbijten met yoghurt en toetje verband met elkaar houden totaaaal iets anders is… Het is toch niet zo’n hele gekke gedachte. Ik vind het een schattige vraag.

@Hippe_kikker ik drink meestal melk/karnemelk na het avondeten, bij mijn ouders nog steeds yoghurt of vla. En als ik in de ochtend heb ontbeten met yoghurt hoef ik in de avond niet nog een hele bak yoghurt.

24 likes

Valt jouw telefoon wel eens uit omdat de batterij op is?

• Nee
  • Gebeurt zeer sporadisch wel eens
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Ik heb geen telefoon

0 stemmers

1 like

Ooit eens het plan opgevat om 50 km te fietsen. Ik had dat stuk nooit eerder gefietst. Vol goede moed op weg met een telefoon met 10% batterij. 2 uur later hartstikke verdwaald, koud, moe en doorfietsen was net zo lang ald terug. Met het laatste beetje batterij, 4%o ofzo, iemand kunnen bellen om mij op te halen. Ik heb er alleen niet zo heel veel van geleerd.

6 likes

Lig je nog in bed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Zit as we speak weer op het randje

29 likes

Het is hier drie uur ‘s nachts en ben klaarwakker, maar lig nog wel in bed ja

3 likes

Ik ben op sinds 4:45 :sob:

3 likes

Nee, maar ik ben wel aan het bankhangen

3 likes

Nee ik voel mij niet aangesproken. Ik verwonder mij over je reactie en hoe je die hebt geformuleerd.

3 likes

Toen kwam ik net thuis :smiling_face_with_tear: wat ging je doen zo vroeg?

4 likes

Ik pak soms wel wat fruit na het eten wat we dan aan tafel nog eten. Tegen mijn vriend zeg ik altijd dat hij iets met vit c moet eten zodat het ijzer uit de groenten beter opgenomen wordt haha
Zelf vind ik het gewoon lekker om af te sluiten met iets zoets. Paar aardbeien of druiven ofzo.
Zuivel heb ik nooit in huis.

1 like

Wie is de baas in huis?

• Ik ben de baas
  • Mijn partner is de baas
  • Mijn ouders zijn de baas
  • Mijn kinderen zijn de baas
  • Niemand, alles gaat in overleg

0 stemmers

@Lula fuk u :rage:

Ok dit bevestigt mijn babyzijn

2 likes

De trein nemen van Parijs naar Turijn. Gisteren was ik ook al om 5u op voor een dagtripje met school :sweat_smile:

2 likes