Soja is juist wel lekker! Bij cruesli achtige dingen vind ik rijstmelk het lekkerst, voor koffie en drankjes soja en voor in recepten kies ik meestal een kookproduct van soja of haver of ik vervang het met blueband of water afhankelijk van het recept
Ik praat denk ik vaker tegen de dieren zelf dan dat ik benoem dat ik ze zie ofzo. Ik zeg ze altijd gedag lol
Vanuit mijn keukenraam (ik woon op de 3e verdieping) kijk ik precies op de stoep waar veel mensen met hun hond langskomen, zo leuk om naar die blije honden te kijken die langs komen hobbelen š„¹
Ohja dit doe ik wel als ik langs de alpacaās kom. Die zie ik echt als mijn vrienden
Ja leuk, vooral fazanten, hazen, roofvogels en ijsvogels. Planten en struiken benoemen in tuinen is nog leuker. Ik ben nu bezig om āonkruidā te leren herkennen. Zoveel soorten zijn daarvan die ook nog eens bloemen hebben.
Mijn oma maakte ze altijd voor ons
Vanmiddag nog toen ik een super cute lammetje zag springen
Ik zat op een katholieke basisschool maar volgens mij vertoonden alleen de gelovigen dat broodhaantjesgedrag. Ik heb zelf zoān stok nooit mogen optuigen.
Grappig, ik zat ook op een katholieke school maar ken het daar helemaal niet van. Alleen van mijn protestantse oma
Bedenk me nu dat er ook een liedje bijhoorde Palm Palm Pasen maar hoe het verder gaat weet ik niet meer
Ei koerei?
Over enen zondag dan krijgen wij een ei
Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei
Wij deden dat ook niet via school maar via de kerk. En dan alleen de communiekantjes groep.
Je kreeg dan ook een adres mee om hem naartoe te brengen.
Nu mag ieder kind meedoen en hebben we het een paar keer thuis gemaakt. En mogen we zelf weten aan wie je de stok wilt geven.
Ik vond de basisschool soms zo vaag als ongelovig kind. Mijn klas bestond veelal uit islamitische kinderen of kinderen die gedoopt waren en daar werd rekening mee gehouden. Ik had vroeger echt vaak zoiets van ā?ā omdat ik toen vrijwel niks wist van die geloven. Terwijl ik later op de uni aan gereformeerde studiegenoten weer bepaalde katholieke gebruiken kon uitleggen, alleen omdat ik mij erin verdiept had toen ik ging studeren.
Ik zat op een openbare katholieke school en had moslims Hindoestanen en ongelovigen in de klas.
Met godsdienst bespraken we dus alle geloven.
Ik vond het een mooie combi.
Mijn dochter zit nu op een openbare basisschool en heeft haar communie gedaan. De kerk vraagt dan aan de klas om de kerk te versieren dus mijn dochter had eerst een spreekbeurt gehouden alvorens alle kinderen aan het knutselen gingen
Ik vind het mooi dat, zoals bij jou, je van andere geloven dingen mee krijgt.
Knoflook allday everyday
Heb jij wel eens zelf sushi gemaakt en was dat een succes?
- Ja en het was goed gelukt
- Ja en het was wel okƩ, maar niet mega lekker
- Ja en het was een mislukking
- Nee, nooit geprobeerd
- Anders
0 stemmers
Hoeveel (door jou) ongelezen boeken staan er in je boekenkast?
- Ik heb überhaupt geen boeken
- 0
- 1-5
- 6-10
- 11-20
- 21-30
- 31 - 40
- 41 - 50
- Meer dan 50
0 stemmers
Ik vond het heel lekker maar het was me een partij lelijk
Ik deel mijn boekenkast. Er staan een aantal boeken in die ik nog niet gelezen heb, maar wel wil lezen. Maar de meeste boeken die ik zelf nog niet gelezen heb zijn ook niet van mij en hoef ik ook niet perse te lezen.
Er staan vooral bakboeken erin.