Wij hebben dus ook zoiets!! Zo fantastisch. Ik zat net thuis aan m’n saaie Nespresso en toen dacht ik echt omg, ik mis kantoorkoffie?!
Fijn is dat he! Is ook echt elke keer genieten in de ochtend. Wel jammer dat we dat thuis moeten missen ja.
Anders: we zetten vaak live locatie aan wanneer we naar huis gaan zodat we een beetje weten waar de ander is ivm het avondeten klaarmaken. Soms staat mijn vriend onverwachts in de file en dan is het chill dat ik even kan kijken waar hij ongeveer is voordat het eten klaarstaat en hij er nog lang niet is. Uiteraard gaat live locatie uit als hij thuis is, verder volg ik hem niet ofzo
Ja, we hebben locatie delen aanstaan via Google Maps. Om twee hele praktische redenen:
- Als hij in het buitenland zit vanwege werk weet ik dat hij veilig aangekomen is zonder dat hij hoeft te bellen of te appen.
- Als hij gewoon in Nederland werkt kan ik kijken wat zijn verwachte aankomsttijd is voor het avondeten
Ik haat koud eten en dat is sindsdien verleden tijd.
Mijn vriend stuurt me wel eens zijn live locatie, maar eigenlijk bekijk ik dat nooit. Vind het niet nodig om maar elke minuut te weten waar de ander uithangt.
Ik ben bezig met een verrassing te organiseren voor m’n vriend zijn verjaardag, dus dat kan zomaar ineens verpest zijn als hij een notificatie op mijn telefoon ziet. Dus heb nu ook m’n meldingen op stil als hij er is (zou ik zelf echt wantrouwend van worden hahaha). Buiten dat mag ie m’n laptop en telefoon gebruiken, maar zou het wel chill vinden als hij het even vraagt.
Ik heb alleen met mijn zus mijn locatie gedeeld, omdat ik in een ander land woon vinden we dat beide wel een fijn idee haha, dat ze kan zien wat ik aan het doen ben. Verder niemand!
@Rose_Gold n.a.v de gedeelde dingen in een relatie: Ik ben op mijn privacy gesteld, ik zal nooit in de mobiel van een ander kijken of locatie willen delen met een partner. Ik zou het ook geen fijn gevoel vinden als mijn partner in mijn mobiel zou zitten sneupen, als mijn vrienden iets kwijt willen aan mij moet dat kunnen zonder dat mijn partner het ook automatisch te weten komt.
Ik vind het een beetje net zoiets als de post van een ander open maken ofzo, voelt verkeerd!
Hoe heeft hij jou dan al die tijd geheim gehouden voor zijn vrouw? Twee telefoons ofzo.
Haha ja, maar net als dat in een pandemie de drukte opzoeken, reizen etc. een bewuste keuze is was zwanger proberen te worden bij mij ook een bewuste keuze
Als je een man ziet met een strak shirt waardoor je zijn tepels heen kan zien
- Vind ik lelijk/afknapper
- Vind ik wel mooi/aantrekkelijk
- Geen mening over
0 stemmers
Ik zie niet in wat hier vaag aan is eigenlijk
Duidelijke vraag toch
Ik heb vooral het idee dat @Nysmn dit leest als Stel je PERSOONLIJKE vraag en de rest van de forummers leest dit topic als Stel je (persoonlijke) VRAAG
Hoe specifieker hoe beter denk ik dan. De rest is allemaal al 10 keer gevraagd.
Hey wat zouden jullie doen als jullie toevallig in Turkije op vakantie waren en je een beetje ziek zwak en misselijk voelt?
Hahaha ik hou echt van polls waar het zo duidelijk is wat de poster zelf van die situatie enzo vind.
In m’n hotelbed gaan liggen
Hahaha ik voel me gelukkig goed. Maar ik bedenk dan scenarios in mijn hoofd en dan ben ik benieuwd naar hoe mensen daarmee om zouden gaan.
Ik werk op kantoor van een horecabedrijf en we hebben een goede espressomachine staan. Hiervoor heb ik als barista gewerkt, dus dat is wel een goede combinatie voor lekkere koffie
Als een direct familielid van jou of een hele goeie vriend(in) plotseling iets overkomt waardoor diegene niet meer voor zijn huisdieren kan zorgen, zou je deze dan willen overnemen? Het gaat om een hond en een kat (die goed met elkaar overweg kunnen). Als je ze niet neemt moeten de dieren naar een asiel. Je kent de dieren al jaren.
- Nee, ik zou de huisdieren niet willen/kunnen overnemen
- Ik wil de kat wel maar de hond niet
- Ik wil de hond wel maar de kat niet
- Ik wil allebei de huisdieren wel overnemen
- Anders, namelijk
0 stemmers
Heb je HK Living koffiekopjes?
- Ja, de originele, maar ik had ze al voordat het populair was.
- Ja, de originele.
- Nee, maar ik heb wel soortgelijke kopjes van een andere winkel.
- Nee, maar ik weet wel welke je bedoelt.
- Geen idee waar je het over hebt.
- Anders.
0 stemmers