Heb jij een vast moment waarop je je huis schoonmaakt?
- Ja
- Met vlagen
- Nee het is vooral totaal random
- Ik maak mijn huis niet zelf schoon
0 stemmers
Heb jij een vast moment waarop je je huis schoonmaakt?
0 stemmers
Volgens mij heeft 75% van de Nederlandse bevolking tegenwoordig een âgrote stalen vakkenkastâ met als âaccessoiresâ een verzameling beeldjes, plantenpotjes en hoogstens 5 decoratieve boeken. Maar smaken verschillen gewoon! Ik vind een grote volle boekenkast gewoon het fijnst.
Ik vind een boekenkast juist het leukste deel van de inrichting! Het geeft kleur aan je kamer en het zegt wat over degene die er woont. Een huis zonder boekenkast vind ik echt kaal juist
Ook dat vind ik troep. Ik wil geen frutsels in huis.
Al vind ik een mega volle boekenkast bij anderen dan wel weer heel erg mooi. Het staat wel heel gezellig.
Over boekenkasten gesproken, is het tegenwoordig een trend om boeken met de rug naar achteren neer te zetten?? âOmdat het zo rustiger oogtâ
WĂĄt is dat nou weer
Tell me dat je nooit een fysiek boek pakt without telling me dat je nooit een fysiek boek pakt.
Ja en het staat echt dom. Wordt trouwens vooral veel gedaan met sprayed/stencilled edges, daar snap ik het nog enigszins bij (maar doe ik zelf niet).
Lees jij boeken meer dan één keer?
0 stemmers
Als ik moet wachten op een vervolgdeel, lees ik vaak vlak voor release voorgaande boeken. Mijn geheugen is een zeef en soms ben ik de helft al weer vergeten.
Altijd jammer als er geen uitgebreide recap online staat en ik eigenlijk geen zin heb om iets te herlezen.
Ik herlees ook boeken die ik jaren geleden heb gelezen en die ik gewoon volledig glad vergeten ben, dus of ik ze dan goed vond of niet weet ik niet eens meer. Het voelt alsof ik een nieuw boek lees. En soms weet ik ook gewoon niet meer of ik iets nu wel of niet al heb gelezen.
Wat doe je liever?
0 stemmers
En jaaaa het hangt af van allerlei omstandigheden, dat is meestal zo. Kies toch maar.
Ik lees graag nieuwe boeken maar als ik moet kiezen tussen alleen nog maar nieuwe boeken of alleen maar herlezen, kies ik toch voor herlezen. Het idee dat ik sommige boeken nooit meer zou kunnen herlezen is vreselijk.
Omg
Afschuwelijk, ik zou nooit met zo iemand kunnen samenwonen
Echt dit, iellll blijf van mân boeken af!
Nee wat erg! Ik dacht dat de pastelkleurige kinderspeelgoed al doorgeslagen was, maar dit is nog een tikje meer next level. Alle boeken lijken dan ook nog eens op elkaar. Hoe kan je dan snel een vinden?
En het vangt ook nog eens veel stof ik verkoop/doneer bijna alles wat ik heb gelezen meteen
In mijn stad staan veel minibiebs, vind het heel leuk om daar de boeken om te wisselen want daar vind je echt pareltjes.
staart naar stoflaag op boekenkasten
Still worth it though
Haha ja ik vind het er dus wel hartstikke mooi uitzien dus blijf vooral fotoâs delen
Na het stoffen zal ik dat wel een keer doen
De allerlelijkste trend vind ik nog steeds je boeken op kleur sorteren.