Stel je persoonlijke vraag #35

Ik heb er ooit een paar gekocht omdat het me wel leuke plantenpotjes leken. Dus ze staan in mijn vensterbank met stekjes erin.

13 likes

Ik heb deze van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag, ik wist niet dat dit een ding bleek te zijn.

1 like

Geen idee. Ik snap wel dat ze populair zijn overigens, maar vermoed dat een groot deel straks ook weer en masse afgedankt gaat worden. Een beetje zoals een jaar of 10 geleden gebeurde met Blond Amsterdam (wat ik persoonlijk echt nooit begrepen heb).

Edit: Zie nu pas hoe goed mijn vraag past bij m’n profielfoto, maar dat is precies ook wat ik mis bij deze: ik wil een kopje met een oor bij hete dranken. Liefst ook nog een schotel.

5 likes

Haha ja ik zie ook vaak collega’s met HK living kopjes op de zoom. Ben zelf ook fan. Zou er meer van willen als het niet zo duur was

2 likes

Ijs

• Ja graag
  • Geef mij maar wat anders

0 stemmers

Wat vind je stommer

• Bellen in het openbaar
  • Videobellen in het openbaar

0 stemmers

1 like

Het is toch ook de raarste topictitel ooit ofnie. Echt zoiets wat snel even bedacht is en dan zo blijft.

5 likes

Is het niet een idee er gewoon het polltopic van te maken?

5 likes

Haha ja sorryyyyy mensen ik werd gewoon gek van alle polls die geen dilemma’s waren in het je-moet-kiezen topic en dit was het beste dat ik zo snel kon bedenken :sob:

7 likes

Maar ik erger me er niet aan hoor, ik zie dit gewoon als een stukje forumgeschiedenis.

Maar ben wel benieuwd:

• Ik erger me er aan dat de topictitel niet overeenkomt met de inhoud. Pas dit aan aub!
  • Ik erger me er aan dat de topictitel niet overeenkomt met de inhoud, maar laat het nu maar zo.
  • Het boeit me niet
  • Ik vind het juist leuk als de topictitel niet overeenkomt met de inhoud

0 stemmers

1 like

Ik was in het begin gewoon verward tussen ‘durf te vragen’ en ‘stel je persoonlijke vraag’

7 likes

Ik kwam er pas heeeeel laat achter hoe leuk dit topic is omdat ik niet wist dat het polls waren en dacht dat het gewoon loze persoonlijke vragen achter elkaar waren. Nu is het een van mijn lievelingstopics.

34 likes

Aioli

• Lekkerste ooit
  • Wel okĂ©
  • Smerig
  • Nooit op
  • Eet het alleen bij gebrek aan beter

0 stemmers

Kaaskroketje met aioli :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

6 likes

De meesten vind ik goor (vies vettig en vieze nasmaak en ik houd van vet), maar had laatst eentje die een stuk frisser was en die was echt heerlijk.

8 likes

Normale mayonaise is m’n alles

1 like

Alleen zelfgemaakt, geen supermarkt meuk.

4 likes

Truffelmayo is superieur

3 likes

Het gaat over aioli. Niet over welk fucking sausje je lekkerder vindt

22 likes

Weet jij goed waar letters in het alfabet zitten of moet je altijd een stukje van het liedje zingen?

• Ja ik heb dat liedje nodig
  • Nee ik weet dat gewoon

0 stemmers

3 likes