Weet jij in een keer hoeveel letters er in het alfabet zitten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
26
Weet jij in een keer hoeveel letters er in het alfabet zitten?
0 stemmers
26
Ik ben nu 31. Klopt het zijn Montessori letters. Ik zat even te kijken, maar ik kan zo niet vinden welke leesmethode ik vroeger heb gehad.
23 want de klm is weggevlogen
Deuntje?
Omg al mān juridische adviezen !!!
Leeftijd hangt een beetje van de setting af. Over het algemeen noem ik het in een werk setting niet, ik ben vrij jong voor mijn functie en ik wil niet dat mensen me daardoor minder serieus nemen. Maar laatst had ik een meerdaagse bakcursus en daar noemde ik het wel.
Nee mooi woord juist! En goed voor zoān memory unlocked.
Volgens mij kan dit ook, ik geloof dat we het ook wel eens zo deden?
Stel je partner zit een paar maanden in het buitenland. Hoe vaak zou je dan contact willen?
0 stemmers
Waar koop je namaak/die erop lijken?
Ik vind ze leuk maar overpriced.
Xenos in elk geval. In het Action-topic werd het hier ook gedeeld.
Ik ken hem ook alleen met die xxxxx yyyyy zzzzz, zonder de rest
Zag laatst op tiktok dat ze de melodie/het ritme waarin de letters worden genoemd hebben veranderd in de Amerikaanse versie
Dat ik ooit samen met mān vader 2 voor 12 heb gewonnen. Maar ik hoef me eigenlijk nooit met een āleuk weetjeā voor te stellen. Scheelt wel.
Hahaha iets heel stoms maar het leidt tot nu toe als ik het benoem tot veel gespreksstof dus: mijn ellebogen kunnen elkaar aanraken. En dan niet op de āmakkelijkeā manier (onderarmen tegen elkaar), maar andersom zeg maar
Ik ken ook alleen de āiks iiij zettā versie haha. En dan eindigen met āen dat was het hele alfabet, netjes achter elkaar op een rijtje gezetā.
Ik zag deze op Reddit verschijnen en toen bedacht ik me dat ik al een tijd niet door Microsoft gebeld ben.
Zijn jullie dit jaar al gebeld door een scammer (Microsoft, energieleverancier etc.)?
0 stemmers
Vinden jullie het leuk om deze mensen aan de praat te houden?
0 stemmers
Ben je zelf ooit door een beller opgelicht?
0 stemmers
Heel herkenbaar. Vooral vrouwen doen dit. Mijn mannelijke collegaās met kinderen benoemen zelden dat ze kinderen hebben (tijdens een voorstelronde).