Ik heb één keer in een hostel geslapen omdat ik m’n sleutel vergeten was. Ik had een reservesleutel liggen op m’n werk maar het was al avond. En ik woonde nog niet zo lang in die stad dus wist niet echt iemand waar ik mezelf kon uitnodigen voor de nacht. Maar ach, op deze manier voelde het eigenlijk als een minivakantie.
H&M heeft bijvoorbeeld een heel deel dat alleen online te koop is, dat kun je niet eens in een winkel krijgen.
Voor het milieu voel ik me wel schuldig, maar voor de winkel zelf niet echt
Sambo is een goeie idd.
“Min kille” of “min tjej” vind ik vreselijk.
Haha ja ik hoor die ook meestal als mensen over hun kinderen praten, niet echt om een volwassen relatie aan te duiden. Beetje hetzelfde niveau als ‘mijn mannetje’ anders
Als er in reguliere winkels gewoon leuke kleren waren voor mensen met een grote maat ging ik daar wel heen. Maar tot die tijd voel ik nul schaamte of schuld over bestellen en retourneren.
Oké mijn vriend heeft ipv naturelroomkaas kruidenroomkaas gekocht. Ik wil graag een bagel met roomkaas, pesto en zongedroogde tomaat. Wel of niet doen met de kruidenroomkaas? Twijfel of dat überhaupt lekker gaat worden
- Oké ja kruidenroomkaas met pesto kan prima
- Nee echt niet doen gatver
0 stemmers
Moet je zelf weten toch? Als het je lekker lijkt wel en anders niet
Ja tuurlijk moet ik dat zelf weten, maar ik vraag me dus af of het lekker gaat zijn.
Lijkt me een beetje too much. Zijn allebei andere soorten kruiden denk ik.
Godsiedorie!! Nee is wel een lekkere combi denk ik, als ik pesto pasta maak doe ik er soms ook kruidenroomkaas doorheen (don’t sue me)
Ik zou waarschijnlijk niet eens echt verschil proeven want pesto is nogal overheersend.
Bedankt ik denk dat je ook een hele leuke forummer bent, haha zo erg georganiseerd ben ik niet hoor.
Het kan zijn dat ik de laatste tijd wat meer huishoudelijke polls heb geplaatst dat komt omdat mijn huisje gerenoveerd werd/is. Daardoor werd ik nieuwsgierig hoe anderen huishoudelijke dingen doen in hun leven.
Omg ik heb hierdoor ineens zoveel zin in pasta pesto.
Eet jij wel eens pasta pesto?
- Nee nooit
- Regelmatig (eens in de 2 weken)
- Zelden
0 stemmers
Ik ben buitengesloten door mijn katten op tweede Kerstdag. Eerste keer dat wij een nachtje weg waren, dus ik denk wraak. Ze waren ontsnapt naar de hal en hadden de onderste deurklem naar beneden gedrukt. Kon die smiechten zo via het raampje zien. Dus slotenmaker moeten bellen terwijl het al 22:00 was en dus een feestdag (wel eerlijke prijs, dus ben je ooit buitengesloten in Rotterdam ken ik een goed adres) . Zat ook ramvol van drank en eten.
Vroeger wel eens sleutel aan binnenkant van de deur laten zitten. Toen moest de brandweer komen. En met wel eens bedoel ik 3 x in een korte tijd hahaha.
Ben jij als kind wel eens je ouder(s) kwijtgeraakt met een dagje weg, bijv. in de Ikea of in het pretpark?
- Ja
- Nee
- NVT
0 stemmers
Volgens mijn ouders deed ik regelmatig wat ze noemden de ‘grote verdwijntruc’ dat ik dan ineens weg was
Niet echt kwijt, maar ik ging wel aan de wandel, en verder dan ze wilden. Om die reden liep ik bij dagjes uit aan een tuigje (vroege jaren '80).
Oh man ik voel de blinde paniek alweer
Ik ging toen ik een jaar of 6 was met mijn moeder met de metro in Amsterdam. Zij was vergeten de strippenkaart te stempelen (kennen we die nog) en toen ze uitstapte sloten de deuren en reed de metro weg met mij erin. Ik weet niet meer hoe maar we hebben elkaar uiteraard met behulp van anderen weer terug gevonden
Ik raakte altijd mn moeder kwijt in de hema haha. Was bijna standaard. Maar dat is gelukkig nog te overzien, het lijkt me echt vreselijk als ik mn kind kwijtraak in een pretpark, nachtmerrie.