Nee wat erg! Ik dacht dat de pastelkleurige kinderspeelgoed al doorgeslagen was, maar dit is nog een tikje meer next level. Alle boeken lijken dan ook nog eens op elkaar. Hoe kan je dan snel een vinden?
En het vangt ook nog eens veel stof ik verkoop/doneer bijna alles wat ik heb gelezen meteen
In mijn stad staan veel minibiebs, vind het heel leuk om daar de boeken om te wisselen want daar vind je echt pareltjes.
staart naar stoflaag op boekenkasten
Still worth it though
Haha ja ik vind het er dus wel hartstikke mooi uitzien dus blijf vooral foto’s delen
Na het stoffen zal ik dat wel een keer doen
De allerlelijkste trend vind ik nog steeds je boeken op kleur sorteren.
Ik zou dat ook echt veel teveel moeite vinden. Je lievelingsbroeken bovenop vind ik echt sneller en handiger
Ik heb gewoon geen enkele vorm van organisatie, ik tyf er alles er zo in. Superhandig als je iets zoekt Maar er komt nou nooit eens een dag dat ik denk: goh, echt zin om al mijn boeken uit de kast halen en te gaan sorteren.
Je bent bezig met een workout en bent op de helft. Je moet nog 30 minuten en zit compleet stuk. Jij…
- Raffelt de boel af. Toch gedaan!
- Kapt ermee. Fuck deze shit
- Gaat door tot het bittere eind
- Ligt op de bank. Hoe bedoel je sporten?
0 stemmers
Ha, doet me denken aan deze tweet die ik laatst voorbij zag komen:
Ugh dit vind ik op 2 de stomste trend, maar dan kan je tenminste nog zien welke boeken het zijn. Met de rug naar achter vind ik wel echt het allerbelachelijkst. Onee de op maat gemaakte kaften in kleurthema en ruggen naar achter hebben een gedeelde eerste plek denk ik, pfffffff
Ik had vroeger een heel systeem maar nu is het ook helemaal random en ongeorganiseerd @Lemongrab, en inmiddels sta ik helemaal achter mijn huidige non-systeem, juist leuk om een beetje te zoeken langs mijn boeken als ik naar een specifieke op zoek ben
Jaaa maar dit is sowieso het leukste (correctie het enige leuke) onderdeel van “”"“opruimen”""""
Ligt eraan, als ik het thuis doe dan kap ik direct maar als ik in de sportschool ben ga ik door.
In Frankrijk hebben bijna alle boeken een witte kaft. Gekleurde kaften zijn voor kinderboeken. Mijn vriend vond mijn (Nederlandse) boekenkast er echt infantiel uitzien, die van hem was dus vooral wit. Ik snap niet hoe je dan ooit een boek terug kan vinden.
Edit: ik zeg wel kaft maar ik bedoel eigenlijk de rug, dus dat als ze in de kast staan je alleen een witte rug ziet met tekst. Op de voorkant staat vaak wel gewoon een afbeelding
Heb jij wel eens een nieuwe (dus niet tweedehands) fiets gehad?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers