Misschien is het pools. Daar heb je ook de naam Barteck.
Maar je mocht blijkbaar wel een Engels en Nederlands woordenboek erbij houden; daar staat gewoon het woord “panino mv: panini” in.
Oke laatste vlieg-gerelateerde vraag
Stap jij wel eens energiek uit een vliegtuig of ook altijd zo uitgeput? In principe zit je de hele tijd, je kan wat lezen of kijken of sommige mensen zelfs een dutje, maar toch altijd moe als ik van het vliegtuig kom.
- Ik ben ook altijd moe na het vliegen
- Ik ben wel eens energiek uitgestapt hoor
- Nooit gevlogen idk
- Ertussen in, meestal niet moe maar ook niet energiek
0 stemmers
Ik niet om hoe ie zich gedraagt en omdat ie een anti-abortus SGP’er is
Ja je mag EN-NE en NL meenemen blijkbaar. En in het Engelse woordenboek stond ook panini.
@Diplodocus nou ja maar dan is het wel dikke eigen schuld hahaha.
Eerlijk: ik ken panini denk ik vooral van de broodjes bij de V&D. En die kennen deze jongeren waarschijnlijk ook niet meer. RIP
Edit: Of iets in een woordenboek staat, hangt overigens wel af van de versie / editie.
Edit 2: Barthil lijkt me ook wel een kandidaat voor de Baudet spruit overigens.
Niet zozeer moe, maar wel helemaal gaar en ben het dan helemaal zat.
Vliegen en autisme is echt een topcombinatie. Ik ben daarna altijd bekaf en lichtelijk overprikkeld.
Twee mensen, persoon 1 en persoon 2, hebben een monogame relatie en persoon 1 gaat vreemd met iemand anders. Uiteindelijk besluit persoon 2 het persoon 1 te vergeven en de twee gaan verder samen met de relatie. Na een x aantal tijd gaat persoon 2 ook vreemd met iemand anders en persoon 1 maakt het direct uit. Wat vind je hiervan?
- Ik vind het oneerlijk dat persoon 1 het direct uitmaakt want persoon 2 verdient ook een gesprek en een eventuele tweede kans
- Ik vind het ergens een beetje oneerlijk dat persoon 1 het direct uitmaakt maar ik snap het wel want mensen kunnen er verschillend in staan
- Ik snap het en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan
- Anders namelijk
- Ik vind er helemaal niets van want andere mensen hun relatie boeit me niets
0 stemmers
Ik wilde optie 2 stemmen maar ik vind het niet een beetje oneerlijk dus anders namelijk mensen kunnen er verschillend in staan. Misschien voelt het voor persoon 2 oneerlijk maar als buitenstaander vind ik het niet oneerlijk.
Persoon 1 en 2 moeten gewoon geen relatie hebben. Wie het uitmaakt is niet boeiend.
Meestal wel meerdere maken per week en zo niet, dan kom ik ff stampij maken want zo dol op dat jochie.
Ik ontvang niet vaak foto’s maar mijn zus post dagelijks instagram stories van mijn neefje.
Ik ontvang ze weeklijks maar download niet alle foto’s
Nee hoor ik zou dat ook doen. Totaal geen last van mijn menstruatie maar heb liever ook betaald vrij dan dat ik werk dus
Vergeet je wel eens of je je tampon eruit hebt gehaald?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vanochtend dacht ik opeens kut heb ik gister nacht een tampon in gedaan probeerde te grabbelen maar geen resultaat dus hele dag rond gelopen met angst voor toxic shock syndrome
Maar net onder de douche bleek dat ik er geen in had
Ik ontvang ze altijd van mijn ouders
Dagelijks wel en ik ben er dol op. Ze wonen ver weg dus ik zie ze niet zo vaak en ze groeien zo hard (baby en peuter)