Ik vroeg heb je wel eens een uier van een koe aangeraakt haha
Ik denk dat je op iemand anders reageerde?
Eigenlijk ook erg dat âweâ (ikzelf ook) allemaal denken dat het niet haalbaar is om menstruatie verlof in te voeren terwijl ze het in Spanje gewoon gaan doen. Ja jammer dat het misschien lastig is maar eigenlijk is werken terwijl je je niet goed voelt toch al helemaal ellende? Bij nader inzien denk ik invoeren maar. Dan maar gezeik en lastige situaties en over een tijd is het normaal.
Omg ik bedenk me dat ze daar ook siesta enzo hebben. En knappe mannen en mooi weer en lekker eten en mooie stranden. Echt wat doe ik hier.
Jullie weten spanje vast wel weer te verpesten voor me. Kom maar op met de stomme feitjes over spanje
stierenrennen en gevechten
Ik wist dat ik op jou kon rekenen.
Tuurlijk is dat ellende, maar dan zou je je nu eigenlijk ook gewoon al ziek moeten melden. Als je specifiek menstruatieverlof moet aanvragen denk ik dat de stap tot je ziek melden nog groter wordt. Daarnaast heb je dan nog een nadeel tov de man bij sollicitaties/promoties zoals net al werd genoemd. Het idee is heel fijn, maar met onze werkcultuur denk ik niet dat het goed uitpakt.
Denkend aan uiers kun je ook best inspiratie krijgen voor het avondeten
In een korte broek op kantoor werken?
- Dat kan echt nie!
- Boeit mij nul
- Prima voor anderen, maar ik doe dat niet
- Kan prima
0 stemmers
Ja daar kan ik wel inkomen, maar het is ook gewoon zo dat mensen die menstrueren er last van hebben en mensen die niet menstrueren niet. Dus of het nou menstruatieverlof heet of niet, dat verschil bestaat al. Dan kan het misschien beter erkend zijn dan niet? Of ânormalerâ om te doen.
Ik denk dan: hoe verander je die werkcultuur dan wel?
nouja niet alleen vrouwen menstrueren en niet alle vrouwen menstrueren. dus in die zin in het verschil iets troebeler
Okee mensen die menstrueren dan
Zou normaal moeten worden. Vorig jaar is nog een van mân collegaâs (man) naar huis gestuurd.
Of dit is nou juist een mooie manier om die 24/7 werkcultuur gericht op maximale efficiëntie aan te pakken. Daar wordt de meerderheid van de mensen nou niet bepaald beter van namelijk.
Dat het weer flink gaat regenen aankomende dagen:
- Blij mee, alles is kurkdroog en regen is nodig
- Walgelijk, doe mij maar een zonnetje
- Boeit mij niks
0 stemmers
Regenen !? Gvd
Als het âs avonds was ipv overdag, was ik ontzettend blij mee. Nu wat minder, want de kans is groot dat ik morgen een regenpak moet aandoen
De weerman op het journaal had âgoed nieuwsâ: morgen harde buien en onweer en vrijdag 100% kans op regen. Ik vroeg me af wat nu het goede nieuws was, vandaar de poll.
Dat lijkt me sowieso een fantastisch idee!
Komt er nu een lounge voor iedereen die alles van deze lijst heeft gedaan