Over de sieraden; ik draag ze. Verder niks waardevols
Sieraden draag ik en bijv. dure elektronica heb ik in de handbagage. Net als 2 bikiniâs ofzo als ik op zonvakantie ga want ik ben dik en grote voorgevel dus als mijn koffer ooit kwijt zou raken kan ik in Spanje bijv Ă©cht niet zomaar een bikini vinden
een van de vele dieptepunten in mijn carriere in het callcenter is als mensen telefoonnummers op gingen noemen als bv 06, honderdeenâŠ
bedoel je dan 100 1??? of 101??
Je moet doen wat je wilt hoor maar dit vind ik zoân slechte reden om dingen te doen, omdat anderen het ook doen.
Ik heb me de afgelopen 3 jaar dat ik hier werk nog nooit ziek gemeld, maar ik denk er wel vaak over na door deze reden. Ik denk dat met het menstruatieverlof voor mensen de drempel wel lager wordt.
Waardevolle sieraden neem ik niet mee
Ligt eraan hoe dringend het is, denk dat mân record een uur is maar als ik later nog een keer kan bellen geef ik het na 10 minuten op.
Waar koop jij boeken? E-books tellen in deze poll niet mee
- Lokale boekwinkel
- Boekwinkelketen (bijv Bruna)
- Warenhuis (bijv Bijenkorf)
- Tweedehands boekwinkels
- Tweedehands, direct bij mensen (bijv marktplaats)
- Online bij een boekwinkel (bijv Bruna website)
- Online warenhuis (bijv Bol)
- Ik koop geen boeken, leen alles bij de bibliotheek/van mensen
- Ik koop/lees geen papieren boeken
- Nog ergens anders, namelijk:
0 stemmers
Ik snap dit eigenlijk wel. Vind het ook wel een logisch gevolg van de hoge drempel om je ziek te melden die jullie in België hebben. Zeker als daar zoveel controle omheen zit.
Bij Donner in Rotterdam! Echt mân lievelingswinkel!
Op het vliegveld. Boeken lees ik meestal op vakantie, dus dan haal ik op t vliegveld nog ff 1 of 2 boeken.
Ik heb soms ook een slot op mijn koffer zodat niemand er iets bij kan stoppen, niet alleen omdat iemand er iets uit kan halen.
Ook nog bij de kringloop en ik ruil ze bij minibiebs!
Gooi je wel eens boeken weg? Dus niet naar de kringloop/miniebieb/omruilen maar echt weggooien
- Ja
- Wel eens gedaan
- Nee
0 stemmers
Ik heb dit wel eens gedaan met studieboeken die ook De Slegte niet meer aannam (en die ik z3lr niet wilde bewaren/niet meer bruikbaar waren voor huidige studenten). Ik heb ook wel eens gelezen dat kringlopen 50 shades of grey niet meer aannamen
ik vind die ook altijd handig als ik een boek cadeau wil opsturen, kan er dan gelijk een leuk kaartje bij doen (:
Wat is het verschil tussen âWel eens gedaanâ en âJaâ?
Ooit wel gedaan, maar zou het nu niet meer doen
Daar had eigenlijk ja regelmatig moeten staan idd. Wel eens gedaan betekent meer âis uitzonderlijk wel eens voorgekomenâ maar nu niet meer
Nee, dat vind ik zonde. Ik zet het dan in zoân kastje of bak voor gratis boeken! Meestal wordt het dan wel meegenomen door iemand.
Het weggooien was in mijn geval verbranden in de brandton van mân vader