Stel je persoonlijke vraag #35

Over de sieraden; ik draag ze. Verder niks waardevols

11 likes

Sieraden draag ik en bijv. dure elektronica heb ik in de handbagage. Net als 2 bikini’s ofzo als ik op zonvakantie ga want ik ben dik en grote voorgevel dus als mijn koffer ooit kwijt zou raken kan ik in Spanje bijv Ă©cht niet zomaar een bikini vinden :rofl:

6 likes

een van de vele dieptepunten in mijn carriere in het callcenter is als mensen telefoonnummers op gingen noemen als bv 06, honderdeen

bedoel je dan 100 1??? of 101??

14 likes

Je moet doen wat je wilt hoor maar dit vind ik zo’n slechte reden om dingen te doen, omdat anderen het ook doen.

5 likes

Ik heb me de afgelopen 3 jaar dat ik hier werk nog nooit ziek gemeld, maar ik denk er wel vaak over na door deze reden. Ik denk dat met het menstruatieverlof voor mensen de drempel wel lager wordt.

4 likes

Waardevolle sieraden neem ik niet mee

5 likes

Ligt eraan hoe dringend het is, denk dat m’n record een uur is maar als ik later nog een keer kan bellen geef ik het na 10 minuten op.

10 likes

Waar koop jij boeken? E-books tellen in deze poll niet mee

• Lokale boekwinkel
  • Boekwinkelketen (bijv Bruna)
  • Warenhuis (bijv Bijenkorf)
  • Tweedehands boekwinkels
  • Tweedehands, direct bij mensen (bijv marktplaats)
  • Online bij een boekwinkel (bijv Bruna website)
  • Online warenhuis (bijv Bol)
  • Ik koop geen boeken, leen alles bij de bibliotheek/van mensen
  • Ik koop/lees geen papieren boeken
  • Nog ergens anders, namelijk:

0 stemmers

Ik snap dit eigenlijk wel. Vind het ook wel een logisch gevolg van de hoge drempel om je ziek te melden die jullie in België hebben. Zeker als daar zoveel controle omheen zit.

3 likes

Bij Donner in Rotterdam! Echt m’n lievelingswinkel!

10 likes

Op het vliegveld. Boeken lees ik meestal op vakantie, dus dan haal ik op t vliegveld nog ff 1 of 2 boeken.

1 like

Ik heb soms ook een slot op mijn koffer zodat niemand er iets bij kan stoppen, niet alleen omdat iemand er iets uit kan halen.

7 likes

Ook nog bij de kringloop en ik ruil ze bij minibiebs!

5 likes

Gooi je wel eens boeken weg? Dus niet naar de kringloop/miniebieb/omruilen maar echt weggooien

• Ja
  • Wel eens gedaan
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dit wel eens gedaan met studieboeken die ook De Slegte niet meer aannam (en die ik z3lr niet wilde bewaren/niet meer bruikbaar waren voor huidige studenten). Ik heb ook wel eens gelezen dat kringlopen 50 shades of grey niet meer aannamen :sweat_smile:

1 like

ik vind die ook altijd handig als ik een boek cadeau wil opsturen, kan er dan gelijk een leuk kaartje bij doen (:

1 like

Wat is het verschil tussen ‘Wel eens gedaan’ en ‘Ja’? :relaxed:

Ooit wel gedaan, maar zou het nu niet meer doen

2 likes

Daar had eigenlijk ja regelmatig moeten staan idd. Wel eens gedaan betekent meer “is uitzonderlijk wel eens voorgekomen” maar nu niet meer

1 like

Nee, dat vind ik zonde. Ik zet het dan in zo’n kastje of bak voor gratis boeken! Meestal wordt het dan wel meegenomen door iemand.

1 like

Het weggooien was in mijn geval verbranden in de brandton van m’n vader :joy:

2 likes