Alleen als ze zo oud zijn dat ik vrij zeker weet dat niemand ze meer wil
Nee, daar ben ik het niet mee eens, er zijn gewoon boeken die niet meer relevant/interessant zijn. Dan kun je ze beter weggooien in plaats van ergens neerzetten waar ze plaats innemen en langzaam wegrotten.
Ik bedoel dan natuurlijk geen romans oid waar iemand nog plezier uit kan halen, maar echt boeken met bv verouderde informatie.
Ik was echt helemaal verbaasd toen een man op koningsdag vertelde dat die het eerste deel voor 2 euro had verkocht. Twee euro! Dat boek ligt in elke kringloop voor nog minder. Die persoon had geen idee denk ik.
IN Engeland konden ze er een fort mee bouwen
Kringloop wilde de boeken niet hebben, mijn omgeving ook niet en ik ging emigreren. Dus toen gingen ze in de container, vond het erg zonde maar ja
ja of zo kapot gelezen dat niemand er nog iets aan heeft, of ook wel eens voorgekomen buiten laten liggen en natgeregend van de regenâŠ
Lelijk.
Dit doet me denken aan de keer dat ik langs zo een boekenhuisje liep en allemaal kinderboeken zag staan van Haye van der Heijden die ik herkende van vroeger. Die heten dus âLiefdeâ âZoenenâ âStrelenâ en âVrijenâ en het boek wat daarnaast stond heette sappen. Ik dacht echt wattt?? Gatverdamme waarom noem je je boek zo, maar het was natuurlijk gewoon een boek over fruitsapjes
Ik heb er sinds een paar jaar een sport van gemaakt om bij elke kringloopwinkel te checken of ze het boek de vliegeraar van Khaled Hosseini hebben. Is heel vaak raak.
Ja bij mij exact hetzelfde verhaal
Heb jij in je stad, dorp, omgeving etc. een plek waarvan wordt gezegd dat het er spookt?
- Ja
- Nee
- Niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Heb je op die plek zelf iets gezien of meegemaakt?
- Ja
- Nee
- Heb de plek nooit bezocht
- Anders
0 stemmers
Het is niet eens Engels maar Italiaans
maakte mân dag dit
Het is super heet in huis en nu het eindelijk iets koeler is doe je je raam open om te luchten en de temperatuur binnen hopelijk iets omlaag te brengen. Na een uur gaat het regenen. Doe je je raam dicht?
- Ja, ik wil geen risico lopen op regendruppels die naar binnen vallen
- Nee, zoveel mogelijk dat raam open houden nu het eindelijk iets koeler is en binnen nog heet is
0 stemmers
Ik hou mân raam dus echt altijd gewoon open en heb er nog nooit last van gehad haha, maar als ik dit vertel wordt dat altijd raar gevonden
Echt JANKEN om die panini tweet. Is dit de jeugd van tegenwoordig
Ik wou dat gisterenavond doen, hoorde onweer dus toch maar weer dicht gedaan maar had er vanochtend spijt van
Maar dat ligt er toch heel erg aan wat voor raam je hebt
@mikselke Nee volgens mij is hij het zelf gewoon hoor, onder die tweet heeft hij zelf ook een poll staan waar 95% gewoon weet wat panini is
maar ook echt die opmerking âehhh hallo het ligt aan jullie want NIEMAND in mijn dorp weet wat een panini isâ
denk toch echt dat het aan jou ligt jongen
Zag al wel dat hij uit een bepaalde regio komt en zijn dorpsgenoten het woord ook allemaal niet kennen?! Woon er gelukkig zeer ver vandaan.
Maar zelfs al ken je het woord niet. Je kunt letterlijk later lezen dat het om een sandwich gaat. Mag lijen dat een beetje havist of vwoâer toch zeker het woord sandwich kent. Ook echt het LAKS tweeten. Ga een leven zoeken knul
Hij is ook nog eens lid van de sgp en pro choice