Ik denk dat die jongen ook niet weet wat een punani is
Wat is Barthil in godensnaam voor naam
Hoog Annemiekel gehalte. Of misschien heet zijn vader Bart en zijn moeder hilda
Vernoemd naar 2 mensen in zijn XXXL-familie vermoed ik, omdat anders niet alle 17 broers en zussen van zijn ouders en grootouders vernoemd konden worden.
Mensen in relidorpen komen dan vaak met bizarre combinaties van 2 (of meer ) namen.
Zijn tweede derde vierde (enz) namen niet goed genoeg dan?
Wisselt. Ik ken veel gevallen waar het niet ‘telt’ als het niet in de roepnaam zit.
Misschien is het pools. Daar heb je ook de naam Barteck.
Meest genieten is die @ aan het laks. Heerlijk om te weten dat dit straks misschien wel op bloedserieus niveau met partners besproken wordt (of een leerling redelijkerwijs kan weten wat een panini is)
Wat trouwens elk jaar best een paar keer leidt tot een correctie. In dit geval zou ik zeker proberen er een iets breder antwoord in de zin van ‘extra’tje’ uit te halen.
@Totoro miss leuk om te weten: er zijn dus jaarlijks best wat klachten die wel serieus gegrond zijn en opgepakt worden. aanpassingen aan correctievoorschriften (zeer zeldzaam), erratumfouten (examen ongeldig verklaard), fraudegevallen, extreme geluidsoverlast, individuele leerlingen met casussen die de onderwijsinspectie nader bekijkt. Leuke aan de klachtenlijn vind ik zelf dat het voor scholieren ook gewoon een vorm van spanning loslaten, ventileren en weer door is.
Maar je mocht blijkbaar wel een Engels en Nederlands woordenboek erbij houden; daar staat gewoon het woord “panino mv: panini” in.
Maar dan weet je dus nog steeds niet wat een panini is
Aha, jammer wel. Ik had het hem wel gegund (ik hou erg veel van jongeren die gewoon komen eisen. Nee heb je, ja kan je krijgen).
Oke laatste vlieg-gerelateerde vraag
Stap jij wel eens energiek uit een vliegtuig of ook altijd zo uitgeput? In principe zit je de hele tijd, je kan wat lezen of kijken of sommige mensen zelfs een dutje, maar toch altijd moe als ik van het vliegtuig kom.
- Ik ben ook altijd moe na het vliegen
- Ik ben wel eens energiek uitgestapt hoor
- Nooit gevlogen idk
- Ertussen in, meestal niet moe maar ook niet energiek
0 stemmers
Ik niet om hoe ie zich gedraagt en omdat ie een anti-abortus SGP’er is
Ja je mag EN-NE en NL meenemen blijkbaar. En in het Engelse woordenboek stond ook panini.
@Diplodocus nou ja maar dan is het wel dikke eigen schuld hahaha.
Eerlijk: ik ken panini denk ik vooral van de broodjes bij de V&D. En die kennen deze jongeren waarschijnlijk ook niet meer. RIP
Edit: Of iets in een woordenboek staat, hangt overigens wel af van de versie / editie.
Edit 2: Barthil lijkt me ook wel een kandidaat voor de Baudet spruit overigens.
Ik heb verder geen flauw idee wie dit is he
Niet zozeer moe, maar wel helemaal gaar en ben het dan helemaal zat.
Vliegen en autisme is echt een topcombinatie. Ik ben daarna altijd bekaf en lichtelijk overprikkeld.
Twee mensen, persoon 1 en persoon 2, hebben een monogame relatie en persoon 1 gaat vreemd met iemand anders. Uiteindelijk besluit persoon 2 het persoon 1 te vergeven en de twee gaan verder samen met de relatie. Na een x aantal tijd gaat persoon 2 ook vreemd met iemand anders en persoon 1 maakt het direct uit. Wat vind je hiervan?
- Ik vind het oneerlijk dat persoon 1 het direct uitmaakt want persoon 2 verdient ook een gesprek en een eventuele tweede kans
- Ik vind het ergens een beetje oneerlijk dat persoon 1 het direct uitmaakt maar ik snap het wel want mensen kunnen er verschillend in staan
- Ik snap het en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan
- Anders namelijk
- Ik vind er helemaal niets van want andere mensen hun relatie boeit me niets
0 stemmers