Ik wilde optie 2 stemmen maar ik vind het niet een beetje oneerlijk dus anders namelijk mensen kunnen er verschillend in staan. Misschien voelt het voor persoon 2 oneerlijk maar als buitenstaander vind ik het niet oneerlijk.
Persoon 1 en 2 moeten gewoon geen relatie hebben. Wie het uitmaakt is niet boeiend.
Meestal wel meerdere maken per week en zo niet, dan kom ik ff stampij maken want zo dol op dat jochie.
Ik ontvang niet vaak foto’s maar mijn zus post dagelijks instagram stories van mijn neefje.
Ik ontvang ze weeklijks maar download niet alle foto’s
Nee hoor ik zou dat ook doen. Totaal geen last van mijn menstruatie maar heb liever ook betaald vrij dan dat ik werk dus
Vergeet je wel eens of je je tampon eruit hebt gehaald?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vanochtend dacht ik opeens kut heb ik gister nacht een tampon in gedaan probeerde te grabbelen maar geen resultaat dus hele dag rond gelopen met angst voor toxic shock syndrome
Maar net onder de douche bleek dat ik er geen in had
Ik ontvang ze altijd van mijn ouders
Dagelijks wel en ik ben er dol op. Ze wonen ver weg dus ik zie ze niet zo vaak en ze groeien zo hard (baby en peuter)
Maar de avond is nog jong
Ik heb inderdaad nog hoop dat iemand me de liefde gaat verklaren
Nou waarom is dit nu alweer verwijderd
Ja met als bitter dieptepunt de avond dat ik dacht dat ik al twee weken rondliep met een tampon. En dat ik dacht iets te voelen en uiteindelijk zelfs mn vriend heb laten voelen (why ) maar het bleek mn baarmoedermond te zijn waar ik aan probeerde te trekken
Huh, wat gek, het was een totaal niet aanstootgevende poll over of iemand je vanavond die liefde verklaard had, geknuffeld etc
Is het vandaag nationale verwijder je bericht dag ofzo
Heb jij wel eens een van je eigen berichten verwijderd
- Ja
- Nee
- Nee maar wel getwijfeld
0 stemmers
Als je vanaf nu geen berichten meer zou kunnen aanpassen en verwijderen, dan
- Zou ik langer nadenken voordat ik post
- Geen verschil met nu
- Post ik niks meer
0 stemmers
Ik wel leuk om te delen
Ja ik heb ook mn vriend gevraagd of hij indien nodig kon assisteren hij had al handschoentjes klaargelegd
Heb hier eens een foto met mijn vriend gepost ipv outfit. Was wel binnen de 10 seconden weg. Echt lichte paniek
Vooral beter checken op typefouten.
De tornado die in Nederland verwacht / voorspeld is vandaag:
- Komt niet
- Is alleen een beetje storm
- Blijkt mee te vallen
- Gebeurd echt, alleen niet zo heftig
- Gebeurd echt, is ook best heftig
- Flinke storm
- Ik pas mijn dag er op aan
- Hou op met je tornado
0 stemmers