Voor wie TOMS schoenen heeft, zijn die comfortabel? Ik heb als ik ernaar kijk het gevoel dat je hiel er heel makkelijk uitfloept steeds. Is dat zo of niet?
- Heel comfortabel, hiel blijft erin
- Kutschoenen, niet kopen
- Anders, nl:
0 stemmers
Voor wie TOMS schoenen heeft, zijn die comfortabel? Ik heb als ik ernaar kijk het gevoel dat je hiel er heel makkelijk uitfloept steeds. Is dat zo of niet?
0 stemmers
Comfortabel zijn ze wel, behalve voor je partner als je ze âs avonds uittrekt
Denk niet alleen als je ze uittrekt. Hoe vaak ik geen zweetvoeten in de trein ruik met warm weer.
Denk je dat apenpokken een groot ding gaat worden in NL?
0 stemmers
Kutschoenen gaat misschien wat ver, maar ze zijn niet gemaakt voor de mens met een wat bredere voet.
Haha ik durf hier geen nee meer op te antwoorden nadat iedereen in 2020 over Corona zei dat het âecht niet naar Nederland zou komenâ
Ja ik ben ook eigenlijk bang van wel. Heavy hoor wil je ook niet hebben.
Ik zou zeggen nee joh maar ik heb geleerd van mijn naĂŻviteit mbt corona
Een fietshelm⊠(beetje cruisen door de stad, geen sport)
0 stemmers
Ik vind het voor nu nog niet nodig. Ik rij op een normale omafiets en redelijk langzaam. Als mijn stuur lager zou zitten zou het misschien wel handiger zijn
Is verplicht voor kinderen tot 15 jaar waar ik woon, dus mijn kind draagt er altijd een. Vind ik ook wel een veilig idee eigenlijk. Draag er zelf geen maar denk dat ik een hövding (soort kraag met airbag, heel populair hier) zou kopen als ik een elektrische fiets had.
Zoân ding
Hoe vaak achter elkaar kun jij correct en snel het woord âapenpokkentopicâ zeggen?
0 stemmers
Ik ga het niet eens proberen
Ik zeg meteen al apenkoppen ipv apenpokken
zoveel mensen dragen 'm echt puur voor de hype haha, zie ze zo vaak verkeerd om, niet goed bevestigd, of iets anders waardoor die niet (optimaal) gaat functioneren
vond ze eerst ook vrij belachelijk maar onderzoek geeft wel credits
Jup. Apenkoppen pokpik.
Zijn wel dure dingen, maar volgens mij kun je ze via sommige werkgevers goedkoper krijgen.
Ze fietsen waar ik woon sowieso allemaal extreem langzaam, dus echt hard vallen zullen ze niet
Ik voel me net dat meisje op tiktok dat iets probeert na te zeggen wat dan poekapoekapoek wordt als ik dit achter elkaar probeer te zeggen.
Ok slecht verhaal maar kan het filmpje niet vinden
Omg wat een lelijke dingen en zweet dit niet mega erg
Die witte kap op je hoofd is alleen als je een ongeluk hebt, dat is de airbag. Normaal gesproken heb je alleen dat ding om je nek, zoals op het linkerplaatje.
Twee vriendinnen hebben er een, heb ze nog niet gehoord over zweten. Wel dat het onhandig is dat je ze continu mee moet sjouwen als je klaar bent met fietsen