Bedoel je dan innnerlijk of uiterlijk? Ik lijk best veel op mn moeder qua uiterlijk, maar mijn oogkleur komt weer van mijn vader. qua innerlijk heb ik van allebei wel wat.
Ja uiterlijk!
Toen ik in een kledingwinkel werkte en mensen een topje van €10 wouden betalen met een briefje van €200 (ook net als de winkel open was en er nog bijna geen wisselgeld in de kassa zat) en dat soort dingen ![]()
Ik heb nee gestemd, maar ik moet mijn sociale leven wel even een upgrade gaan geven haha.
Nah, ik zou niet controleren maar hoop ze wel goed te hebben opgevoed dat ze geen rare dingen zullen doen.
Ja, m’n kat die na 18 jaar is overleden. Echt met haar opgegroeid, ik mis haar nog altijd
als ik haar op latere leeftijd had kunnen klonen en die kloon dan nog 18 jaar had geleefd had ik dat echt zo gedaan. Alhoewel ik me nu bedenk dat dat misschien niet helemaal is hoe klonen werkt haha, denk niet dat je dan een jonger lichaam met jonge organen krijgt. Of wel? Nooit over nagedacht
Tot ze kunnen lezen ![]()
Oh dat lijkt me wel echt zwaar voor die draagmoederkat. Tenzij ze niks zou merken van die operaties, maarja 100% zekerheid dat die operaties goed gaan heb je natuurlijk ook nooit. Maar ik mis m’n kat ook zo enorm. Gelukkig kan het niet meer en hoef ik deze keuze niet te maken haha
Je vraagstelling maakt het voor mij lastig om ja of nee te antwoorden hierop.
Ik ben een kopie van mijn moeder. Toen ik 6 jaar geleden op een tankstation werkte sprak een man mij random aan met de vraag of ik uit … kwam. Was dus de woonplaats van mijn moeder vroeger. Hij had haar al jaren niet meer gezien maar herkende haar dus in mij
Ik had laatst een verdachte situatie/heterdaad en ik heb toen eerst m’n zus (hoofdagent) gebeld wat ik ermee moest
Uiteindelijk via 8844 toch doorverbonden naar de meldkamer, maar was wel een twijfelgeval.
Maar wat als er iets met diegenen gebeurt en iemand anders belt voor hen? Dan heb je er alsnog niets aan. Ik snap deze optie niet zo
Ik wil dus een naambordje bestellen voor aan de rattenkooi maar ik kan gewoon niet beslissen welke lettertype Ik wil doen. Dus ik dacht ik laat jullie kiezen haha. En als je het idee lelijk vind jammer dan. ![]()
![]()
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Zie jij wel eens een kikker of een pad(?) Op straat?
- Zelden
- Regelmatig
- Nooit
0 stemmers
Aangezien ik op dit forum het meerdere keren heb gezien, maar ja ik riep vorige week ook heel blij naar mijn vader, kijk daar zijn koeien in de wei!!
die had ik volgens mij al 6 jaar niet gezien ofzo en dat beeld.
Als ze zelf kunnen lezen
Die zie ik toch wel elke keer als ik in de auto zit, en ik woon niet bepaald in een landelijk gebied ![]()
In Amsterdam hebben ze geen koeien
Zorg je er wel voor dat het roze matcht met dat drinkbakje of wat was het.
Heb jij een smartwatch/sporthorloge?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, wel af en toe een zoetwaterkreeft op het fietspad. Ik heb dan toch liever een pad.