Stel je persoonlijke vraag #35

Ik zat als puber op een forum (niet EGF haha) waar ik soms persoonlijke dingen postte en mijn ouder had toen opgezocht wat ik had gepost. Weet niet meer hoe ik daarachter kwam maar vervolgens werd het ook nog ontkend. Voelt echt megakut als je ouders op die manier proberen te achterhalen wat er in je hoofd omgaat.

Denk dat controleren juist tot stiekem gedoe leidt, beste lijkt me om gewoon open in gesprek te blijven met je kind.

3 likes

Ik was/ben meestal wel eerlijk naar mn ouders. Maar ik verzweeg wel eens wat, nu soms nog. (ben inmiddels 26)

Vooral omdat mn moeder nogal overbezorgd kan zijn, zo heb ik eind vorige jaar gedate met een paar jongens die ik online heb ontmoet, maar heb haar nooit verteld. Omdat ze door veel verhalen te lezen/tv te kijken, gelijk denk dat iedereen die je online ontmoet slechte mensen zijn.

4 likes

Ik vertelde bijv niet dat ik kotste in de wasbak in de garage ofzo. Of jaren later pas. Maar ik was afgezien van kotsen van de drank súperbraaf en we hadden eigenlijk ook geen regels thuis. Had ook brave vriendinnen dus dingen als drugs (waar ze zich evt zorgen om konden maken) waren nvt

3 likes

Ik mocht best veel en mijn ouders waren helemaal niet zo wantrouwend, en toch verzweeg ik best veel.

1 like

Zijn jullie wel eens ooit in je leven onder een zonnebank gewees?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Met mijn claustrofobie ga ik mooi niet in een lichtgevende kist liggen

2 likes

Heb je wel eens een briefje van 100 euro in je handen gehad?

• Ja
  • Nee
  • Niet dat ik weet

0 stemmers

200 euro?

• Ja
  • Nee
  • Niet dat ik weet

0 stemmers

500 euro?

• Ja
  • Nee
  • Niet dat ik weet

0 stemmers

4 likes

Hoe kan je dat nu weten, net als de dood.

Ik vind zelf dat ik ook best op mijn vader lijk, maar ik hoor van anderen altijd alleen maar dat ik zo ontzettend op mijn moeder lijk

1 like

Bedoel je dan innnerlijk of uiterlijk? Ik lijk best veel op mn moeder qua uiterlijk, maar mijn oogkleur komt weer van mijn vader. qua innerlijk heb ik van allebei wel wat.

2 likes

Ja uiterlijk!

1 like

Toen ik in een kledingwinkel werkte en mensen een topje van €10 wouden betalen met een briefje van €200 (ook net als de winkel open was en er nog bijna geen wisselgeld in de kassa zat) en dat soort dingen :upside_down_face:

3 likes

Ik heb nee gestemd, maar ik moet mijn sociale leven wel even een upgrade gaan geven haha.

1 like

Nah, ik zou niet controleren maar hoop ze wel goed te hebben opgevoed dat ze geen rare dingen zullen doen.

1 like

Ja, m’n kat die na 18 jaar is overleden. Echt met haar opgegroeid, ik mis haar nog altijd :frowning: als ik haar op latere leeftijd had kunnen klonen en die kloon dan nog 18 jaar had geleefd had ik dat echt zo gedaan. Alhoewel ik me nu bedenk dat dat misschien niet helemaal is hoe klonen werkt haha, denk niet dat je dan een jonger lichaam met jonge organen krijgt. Of wel? Nooit over nagedacht

5 likes

Tot ze kunnen lezen :wink:

2 likes

Oh dat lijkt me wel echt zwaar voor die draagmoederkat. Tenzij ze niks zou merken van die operaties, maarja 100% zekerheid dat die operaties goed gaan heb je natuurlijk ook nooit. Maar ik mis m’n kat ook zo enorm. Gelukkig kan het niet meer en hoef ik deze keuze niet te maken haha

1 like

Je vraagstelling maakt het voor mij lastig om ja of nee te antwoorden hierop.

1 like

Ik ben een kopie van mijn moeder. Toen ik 6 jaar geleden op een tankstation werkte sprak een man mij random aan met de vraag of ik uit … kwam. Was dus de woonplaats van mijn moeder vroeger. Hij had haar al jaren niet meer gezien maar herkende haar dus in mij

5 likes

Ik had laatst een verdachte situatie/heterdaad en ik heb toen eerst m’n zus (hoofdagent) gebeld wat ik ermee moest :rofl: Uiteindelijk via 8844 toch doorverbonden naar de meldkamer, maar was wel een twijfelgeval.

4 likes