Misschien als kind, als volwassene niet
Oh ik zie dat iedereen tot nu toe (behalve ik) op ja heeft gestemd. Ik dacht dat een fiets echt zoiets was dat bijna iedereen voornamelijk tweedehands kocht
Edit: oh nu al niet meer!
Ik wilde als kind Ʃcht een eerstehands fiets na een hele periode afdankertjes van de hele familie, rij bijna twintig jaar later nog steeds op die (nu krakkemikkige) fiets.
Ik denk er exact hetzelfde over! Als ik iets wil lezen haal ik het bij de bieb, want ik lees een boek nooit meer dan eens (soms lees ik het niet eens helemaal uit als ik het niet tof vind) en dan vind ik het zonde van het geld en de plaats, ik vraag ook expliciet om zo min mogelijk boeken cadeau te krijgen haha
Ik kijk series en films overigens ook nooit meer dan eens, er is zoveel en dan kijk ik liever iets nieuws
Kreeg in groep 8 een nieuwe fiets voor mān verjaardag maar eigenlijk was het de oude fiets van mān moeder en mān moeder kreeg een nieuwe fiets. Zo boos over geweest Maar was echt mega fijne fiets die ik nog jaren heb gebruikt dus ben er nu zoān 15 jaar later wel oke onder geloof ik
En dit is precies waarom ik naar de sportschool ga! Als ik thuis sport lig ik na tien minuten weer op de bank, in de sportschool kan ik mezelf dwingen tot het bittere eind.
Haha mooi beeld
WTF?!
Mijn fiets is aan vervanging toe dus ik was een beetje aan het denken over dat ik een andere moest zoeken. En ineens besefte ik dat het een optie was om echt een nieuwe ipv tweedehands te kopen, dat was eerder gewoon niet als optie binnengekomen haha? Dus misschien koop ik binnenkort mijn eerste helemaal nieuwe fiets!
De fiets waar ik het langst mee heb gedaan was wel tweedehands maar āhad vooral binnen gestaan bij een oude dameā hahaha klassieker wel
Ik stemde nee maar at wel kapsalon met knoflooksaus als lunch
Ik wilde mezelf trakteren op een nieuwe fiets, maar toen zag ik de leveringstijden⦠Uitschieter was februari 2023 Nu op zoek naar tweedehands.
Fietsplan was echt het beste aan mijn vorige werkgever
Ja want fijne en goede fietsen zijn in mijn maat niet vaak tweedehands beschikbaar, terwijl ik ook niet ZO heel klein ben. Voor een afgeragde stadsfiets maakt het niet veel uit maar fiets nu dagelijks 15 km dus wil wel lekker fietsen. Mijn racefiets en fiets voor naar werk zijn dus allebei nieuw gekocht.
Ik moet echt in de mood ervoor zijn. Maar dan ben ik zo twee uur kwijt aan het uitzoeken van aanbiedingen.
hyperfocus activate
Ik heb bij de fietsenboer een fiets van hun outlet zolder uitgekozen. Zijn modellen van vorig jaar.
Wist niet dat zoveel uitmaakte bij een fiets maar scheelde wel 200 euro.
Van 600 voor 400.
Hele fijne fiets! Misschien nog een leuke optie voor je om te kijken of ze zoiets hebben
Stel je moet de trein hebben van 06.15, doe je dan je make-up op voordat je uit huis gaat of in de trein?
- Thuis
- In de trein
- anders
0 stemmers
Als ik me thuis wil opmaken, moet ik 05.15 de wekker zetten en anders 05.30. Dat kwartiertje extra voelt als een eeuwigheid
Lijkt me meer moeite om make-up mee te nemen en dat in een schommelende trein zonder gegarandeerde zitplaats (okƩ misschien op dat tijdstip wel) aan te brengen.
Dan moet je ook doekjes ofz meenemen voor je handen en wattenstaafjes voor als je uitschiet etc en dan heb je dan de hele dag bij je en kan ook kapot gaan (lekken, poeder breken, kwasten die afgeven of haren die buigen)
Nee dat lijkt me echt heel onhandig.
Ik heb wel eens geprobeerd mascara op te doen in de trein, maar toen zat het echt overal. Ik kon er ook niet goed tegen dat andere mensen keken hoe ik mijn makeup deed
Ik zou dat kwartier besparen op iets anders. Ik at altijd ontbijt in de trein, zorgde ervoor dat mān kleren klaarlagen etc. Ik kon binnen 15 minuten de deur uit.
Dat doe ik sowieso! Het is echt opfrissen, aankleden en de deur uit
Maar thanks allemaal! Ik zet mān wekker iets eerder en doe mān make-up thuis.