Stel je persoonlijke vraag #35

Fietsplan was echt het beste aan mijn vorige werkgever

3 likes

Ja want fijne en goede fietsen zijn in mijn maat niet vaak tweedehands beschikbaar, terwijl ik ook niet ZO heel klein ben. Voor een afgeragde stadsfiets maakt het niet veel uit maar fiets nu dagelijks 15 km dus wil wel lekker fietsen. Mijn racefiets en fiets voor naar werk zijn dus allebei nieuw gekocht.

2 likes

Ik moet echt in de mood ervoor zijn. Maar dan ben ik zo twee uur kwijt aan het uitzoeken van aanbiedingen.

hyperfocus activate

4 likes

Ik heb bij de fietsenboer een fiets van hun outlet zolder uitgekozen. Zijn modellen van vorig jaar.
Wist niet dat zoveel uitmaakte bij een fiets maar scheelde wel 200 euro.
Van 600 voor 400.
Hele fijne fiets! Misschien nog een leuke optie voor je om te kijken of ze zoiets hebben :smile:

3 likes

Stel je moet de trein hebben van 06.15, doe je dan je make-up op voordat je uit huis gaat of in de trein?

• Thuis
  • In de trein
  • anders

0 stemmers

Als ik me thuis wil opmaken, moet ik 05.15 de wekker zetten en anders 05.30. Dat kwartiertje extra voelt als een eeuwigheid :smiling_face_with_tear:

3 likes

Lijkt me meer moeite om make-up mee te nemen en dat in een schommelende trein zonder gegarandeerde zitplaats (okƩ misschien op dat tijdstip wel) aan te brengen.
Dan moet je ook doekjes ofz meenemen voor je handen en wattenstaafjes voor als je uitschiet etc en dan heb je dan de hele dag bij je en kan ook kapot gaan (lekken, poeder breken, kwasten die afgeven of haren die buigen)
Nee dat lijkt me echt heel onhandig.

11 likes

Ik heb wel eens geprobeerd mascara op te doen in de trein, maar toen zat het echt overal. Ik kon er ook niet goed tegen dat andere mensen keken hoe ik mijn makeup deed

Ik zou dat kwartier besparen op iets anders. Ik at altijd ontbijt in de trein, zorgde ervoor dat m’n kleren klaarlagen etc. Ik kon binnen 15 minuten de deur uit.

9 likes

Dat doe ik sowieso! Het is echt opfrissen, aankleden en de deur uit :joy:

Maar thanks allemaal! Ik zet m’n wekker iets eerder en doe m’n make-up thuis.

1 like

Ik doe geen make up op voor mn werk. Daar is mn make up te duur voor om te showen aan de lelijke mensen op mn werk.

41 likes

Ben jij ergens allergisch voor? Mag alles zijn, van pollen tot noten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb je even, want het is een flinke lijst.

6 likes

Hahahaha ja helaas moet ik op een congres staan en er een beetje ~verzorgd uitzien. Gezien de wekker 05.15 gaat, heb ik wel een dikke laag nodig om dat te bereiken :joy:

1 like

Dus jij zit onder de medicijnen tijdens het modereren van t forum.

28 likes

Die heeft permanent een epipen in haar been

4 likes

Naast heftige hooikoorts heb ik sinds een aantal jaar dat ik na wijn (of elke andere vorm van alcohol) hooikoortsklachten kreeg. Dus heel veel niezen, watjes in je hoofd etc.

Nu heb ik pillen en kan ik gewoon drinken. Helpen ook goed tegen hooikoorts. Alleen in piek hooikoortsseizoen wil ik nog wel eens niezen na een wijntje, alsof het bij elkaar teveel is ofzo.

Dus mijn advies is, ga aan de pillen (wel door huisarts voorgeschreven).

5 likes

Je kunt ook via je huisarts je laten testen op allergieƫn. Scheelt een ritje naar de eerste hulp

1 like

Mn oma was ook allergisch voor pleisters. Die had altijd van die speciale.

4 likes

Hooikoorts
Nikkel
Aardbei —> maar alleen als ze niet goed gewassen zijn
Meloen
Witte pleisters
En ergens op waarvan niet weten wat het is dus krijg spontaan dan galbulten

1 like

Ik denk nergens voor

1 like