Maar wat als er iets met diegenen gebeurt en iemand anders belt voor hen? Dan heb je er alsnog niets aan. Ik snap deze optie niet zo
Ik wil dus een naambordje bestellen voor aan de rattenkooi maar ik kan gewoon niet beslissen welke lettertype Ik wil doen. Dus ik dacht ik laat jullie kiezen haha. En als je het idee lelijk vind jammer dan.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
0 stemmers
Zie jij wel eens een kikker of een pad(?) Op straat?
- Zelden
- Regelmatig
- Nooit
0 stemmers
Aangezien ik op dit forum het meerdere keren heb gezien, maar ja ik riep vorige week ook heel blij naar mijn vader, kijk daar zijn koeien in de wei!! die had ik volgens mij al 6 jaar niet gezien ofzo en dat beeld.
Als ze zelf kunnen lezen
Die zie ik toch wel elke keer als ik in de auto zit, en ik woon niet bepaald in een landelijk gebied
In Amsterdam hebben ze geen koeien
Zorg je er wel voor dat het roze matcht met dat drinkbakje of wat was het.
Heb jij een smartwatch/sporthorloge?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, wel af en toe een zoetwaterkreeft op het fietspad. Ik heb dan toch liever een pad.
Ga jij naar personeelsfeestjes/uitjes/bbqs enzovoorts?
- Ja, omdat ik dat leuk vind
- Ja, omdat ik me verplicht voel
- Ligt eraan of ik daar zin in heb op dat moment
- Ik ga zelden tot nooit
- Niet van toepassing
0 stemmers
Moet nog even bedenken hoe ik onder de jaarlijkse BBQ uitkom, ben al aangemeld
Mijn moeder vond een keer mijn oude dagboek toen ik al lang uit huis was. In plaats van dat negeren, heeft ze er met post-its notities in geplakt (“want ik heb het perongeluk gelezen”). Ja ik zit echt te wachten op aantekeningen over hoe verdrietig het was dat ik op m’n 16e geen zin meer in het leven had.
Ik probeer altijd zo laat mogelijk te rsvp’en haha. Maar als ik er ben heb ik het eigenlijk altijd naar mijn zin
Gisteravond nog een BBQ met m’n collega’s gehad. Ik vind het vooral leuk omdat wij op werk in werkkleding werken en ik eigenlijk nooit al m’n collega’s op hetzelfde moment zie. Was weer heel erg leuk om collega’s in hun eigen kleding en in een niet-winkel setting te zien.
Mijn werk organiseert nooit iets, ik werk er nu al een aantal jaar en heb buiten mijn team om echt geen idee wie de meeste mensen in mijn afdeling zijn. :’)
Ik zou wel gaan als ze het organiseren al is het alleen maar om een gezicht met een naam te koppelen.
Onze bedrijfsfeesten zijn echt fantastisch, dus zou ze echt niet willen missen. Maar ik heb dan ook oprecht een hele toffe werkgever.
Al mijn collega’s weten dat ik niet sociaal ben en ik haat bbq sowieso sinds ik geen vlees meer eet.
Een heel stokbrood met cocktail saus kan ik ook thuis eten
Ik heb een keer een portemonnee met zo’n 800 euro cash op straat gevonden, dus ja, 100 zat erin. Zelf trouwens ook weleens zo’n bedrag gepind bij de pinautomaat.
@Mexi Ik hing een keer aan de lijn met de huisartsenpost en ben toen doorgeschakeld naar 112. Maar helaas waren ze uiteindelijk te laat En zelf ook een keer gebeld toen ik in een heg een man met gebroken enkel vond en die op geen enkele manier bij het ziekenhuis kon komen (dat 500 meter verderop was).
Ik zie er altijd zo tegenop dus ben tot nu toe iedere keer niet gegaan maar binnenkort ga ik voor het eerst. Gelukkig alleen eten dit keer en niet één of andere ludieke
activiteit
Ik heb maar 1x per jaar een uitje met de hele afdeling en daarnaast 1x per jaar een uitje met mijn directe collega’s dus daar ben ik wel altijd bij ja. Daarnaast zijn er nog elke maand borrels en daar ga ik af en toen heen (denk 25% van de borrels). Bij hogere frequentie of collega’s die ik niet leuk vind zou het afhankelijk zijn van wat we gaan doen. En in het weekend sowieso niet.
Vroeger zou ik ja hebben gezegd, maar ik heb echt geen leuke collega’s meer over dus als ik er niet onderuit kan komen ga ik alleen omdat ik me verplicht voel