Een bed van 2 m breed, nog beter! Bij bijv Auping is 2 bij 2.10 net zo duur als 1.80 bij 2. Als je dan voor een 2 persoons dekbed gaat, is een dekbed van 2,60 breed wel aan te raden.
Om de enorm simpele reden dat hoeslakens van 160 bijna niet meer te vinden zijn
Ik heb bij Action, HEMA, big Bazar en Primark gekeken en daar was het niet te koop. En ik wilde goedkoop omdat ik een 140 bed heb met een behoorlijk hoog matras, dus anders krijg ik m er niet omheen. Dus dan kan ik testen of dat wel werkt.
Wij hebben net een 160 bed gekocht dus ik was even bang dat we een onhandige keuze hadden gemaakt. Maar ik zie gelukkig ook bij bijvoorbeeld hema en ikea gewoon 160 hoeslakens
Ja daar haal ik ze altijd.
Absoluut 200 bij 200 wat we nu hebben. We zijn nog geen eens lang maar 2 jaar terug wilden we een nieuwe boxspring en in dat winkel waren alle maten voor dezelfde prijs. Mân man wilde het grootste bed en dat past gelukkig goed in de kamer. Het is wel echt heerlijk slapen zo. @Pijnappel haha net als jou bij Auping het nieuwe bed gekocht. Echt mân beste aankoop van afgelopen 5 jaar.
Huh? De hema ligt er vol mee, koop ze daar altijd. Is gewoon een superstandaard maat
O Dan bij ons blijkbaar niet, dorp
In een dorp heeft iedereen grotere bedden blijkbaar. Misschien omdat de huizen er ook groter zijn ofzo
En grotere gezinnen, dus genoeg ruimte in bed
Ikea heeft 140 hoeslakens voor hoge matrassen, en daarnaast ook gewoon 160
Ik ga op zoek, thanks voor de tips!
Eigenlijk gewoon nee, vind die niet echt impliceren alsof je toch nog een beetje erg moet vinden
Ja die had ik er extra uitgelaten omdat je dan ook BNâer moet worden of columnist van een krant ofzo
Ken je het verschil tussen poisonous en venomous?
- Ja
- Wel geweten maar vergeten
- Nee
0 stemmers
Als je nieuw servies of bijvoorbeeld Tupperware koopt, was je dit dan af voor je het gebruikt?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ja, niet omdat ik geen grijze haren wil of me met 30 ouder voel dan 25 ofzo, maar omdat ik het liefst nog kind wil zijn zonder enige verantwoordelijkheden hahaha
Het kan zo stinken! Dus eerst altijd ff heet water erin
Met dit plaatje heb ik ooit het verschil geleerd:
Ik pleur het in de vaatwasser, denk dat ik het niet zou doen als ik die niet had, want lui.