soms voelt het alsof ik alleen maar jonger word (op een goede manier)
Ik weet heel goed dat ouder worden niet vanzelfsprekend is dus ben blij met elk jaar dat ik erbij mag schrijven. Wel vind ik het soms wat snel gaan. Voor mijn gevoel ben ik echt nog veel te jong om te trouwen en kinderen te krijgen en is dat iets voor mensen van eind 20/begin 30 om daar eens aan te denken… Maar ik ben al ver in de 20. Dus dat vind ik soms wel gek ofzo.
In welk opzicht? Als je dat wil vertellen, ben gewoon benieuwd
ja veel dingen die ik associeer met jong zijn begin ik nu veel meer te merken dan vroeger. vrijheid en yolo en doen waar ik zin in heb, gewoon minder stress om bijvoorbeeld werk en de toekomst enzo. ik voel me nu veel losser, blijer en zelfverzekerder, minder cynisch ook dan toen ik 20-25 was. ok ik moest wel eerst 5 jaar slechte relatie overleven om me nu zo te voelen haha
Iemand trakteert een vriendin op lunch, met als voorwaarde dat ze alleen naar een vegetarisch restaurantje wil gaan, anders gaat het niet door.
- Moet kunnen, de persoon trakteert tenslotte dus mag zij kiezen waar er gegeten wordt
- Kan niet, je beslist gezamenlijk waar je gaat eten, ongeacht dat de één trakteert
- Anders, namelijk
0 stemmers
Wie ben jij in dit verhaal?
Vooral omdat ik denk: een keer vega eten is echt niet zo erg, ook als je geen vegetariër bent.
Ik zou al blij zijn als ik überhaupt meegevraagd wordt, boeit me echt niet waar we dan gaan eten.
Ik eet vega en ik haaaat die typische tentjes waar alles van kikkererwten is gemaakt enz
Niemand, het is fictief! Was wel benieuwd omdat ik zelf vegetariër ben en wel eens heb gehoord dat sommige mensen die vegetariër zijn alleen maar in restaurants willen eten die 100% vegetarisch (of veganistisch) eten serveren omdat ze een restaurant dat ook vlees/vis serveert niet willen supporten. Zo had ik het zelf nog nooit echt bekeken als vegetariër zijnde (en ik kom zelf dus wel in restaurants waar ook vlees/vis wordt geserveerd)
Wel een beetje rare bewoording, zo dwingend. Als iemand gewoon zou zeggen wil je mee eten bij vega restaurant, ik trakteer, dan vind ik dat veel normaler
Krijg je tenminste weer wat vitamines en vezels binnen
Wat zou jij kiezen voor je fiets?
- Fiets met krat voorop
- Fiets met fietstassen
- Mijn tas aan mijn stuur hangen
- Anders namelijk
0 stemmers
Tja wel grotendeels tegels, maar we hebben denk ik 60% tegels 20% gras (klaver) 20% beplanting.
Ook wat grote bakken (oude zandbak) met bollen erin die gaan bloeien
Je favoriete maaltijd van de dag:
- Ontbijt
- Lunch
- Diner
- Tussendoortjes
0 stemmers
Je minst favoriete maaltijd van de dag:
- Ontbijt
- Lunch
- Diner
- Tussendoortjes
0 stemmers
De meest medium/mid maaltijd van de dag:
- Ontbijt
- Lunch
- Diner
- Tussendoortjes
0 stemmers
Schaamde jij je vroeger voor je ouders/voogd?:
- Alleen voor een ouder/voogd
- Ja, vaak
- Soms
- Nee, mijn ouders/voogd deden niks gênants
- Nog steeds schaam ik voor ze
0 stemmers
Ik heb wel een stuk kunstgras voor onder t zwembadje van mn kind. Vind ik net wat leuker staan dan een plastic zeil. Maar dat stuk kunstgras rol ik daarna weer op en gaat de garage in.
Schamen is een groot woord, maar ik wil wel altijd even verdwijnen als ik met m’n vader in de horeca ben, hij doet altijd zo amicaal en maakt stomme grapjes tegen het personeel Bijvoorbeeld, als iemand uit de bediening dan vraagt ‘wat wilt u drinken?’ dan zegt hij met zo’n triomfantelijke glimlach ‘iets lekkers!’ pfff dan zie je diegene ook zo heel verward kijken
Mijn vader doet exact hetzelfde
Jij had ook een verantwoordelijkheid als kind, dat de meeste kinderen niet hebben. Namelijk als tolk optreden voor je vader. Dat lijkt mij best lastig voor een kind, dus ik vind het niet zo gek dat je daardoor schaamtegevoelens had. De meeste kinderen willen zijn zoals alle andere kinderen.