Stel je persoonlijke vraag #35

Yep en meestal komen juist die studenten dan nooit aan de praktijk in dat rechtsgebied toe

1 like

Maar dat is toch bij ieder rechtsgebied als je alleen de theorie meekrijgt? Dus het kan toch zijn dat bepaalde gebieden je (qua theorie/systematiek) al meer aanspreken dan andere op papier. En tuurlijk komt het in de praktijk tot leven etc maar vond strafrecht ook 10x niks dus snap de uitspraak hierboven wel

4 likes

Ja alleen is mn haar zwaar dus het blijft niet lang zitten. Zon klein half knotje bovenop wel

4 likes

Ik heb echt van dat kindervlashaar :face_with_diagonal_mouth:
Speldjes galore, als ik er iets mee wil

3 likes

Mijn haar is te zacht en te zwaar, lukt alleen als het nat is

4 likes

bedoel je een knot maken zonder elastiekje?

1 like

Durf niet te zeggen of dat werkt met krullen :thinking:

2 likes

Ik vond dat met krullen juist handiger omdat krullend haar vaak wat stroever is.

3 likes

Werkt bij mij ook juist beter, omdat het idd wat stroever is zoals hierboven wordt gezegd (ik heb verder ook geen super zacht Europees haar, dat helpt denk ik ook). Vooral als de krullen uitgekamd zijn!

2 likes

Draag jij wel eens een vlecht? Geen invlecht ofzo gewoon 1 vlecht.

• Nee nooit
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Ik had laatst weer een keer 1 vlecht en het slaat nergens op maar ik voelde me er heel ouderwets mee haha

3 likes

Heel soms met sporten. Wel vaak twee vlechtjes (toevallig vandaag ook)

2 likes

Ik doe vaak een vlecht voor het slapen. Ik heb heel fijn haar dat in de knoop raakt als je er tegenaan blaast en snel afbreekt en een vlecht is het meest veilig.

5 likes

Ja deden ze dat vroeger niet ook vaak om die reden? Of ik heb teveel kostuumfilms gekeken. Dan zie ik zo’n witte nachtjapon met een vlecht voor me lol. Bij mij zou een vlecht te dik/stug aanvoelen voor het slapen, heb vaak een soort halve staart/knot.

Zelf gekookt maar wel vaak ingevroren en opgewarmd.

C&A , mijn moeder vond dat altijd verschrikkelijk dus ik ben vanaf kinds afaan al opgegroeid met dat c&a niet goed was. H&M kon dan weer wel hoor :roll_eyes:

Koop jij wel eens wat bij h&m?

• Nooit
  • Zelden
  • Regelmatig
  • Af en toe

0 stemmers

Aangezien ik ergens een keer las, iedereen heeft wel iets van de h&m. Wat ik ook wel geloof.

Heb jij iets van h&m in de kast liggen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik zei nee, maar ik bedenk mij net dat ik een H&M pyjamabroek heb.

3 likes

En heb jij iets van c&a in je kast liggen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik had jaren geleden ooit een soort leren jasje achtig ding gekocht bij c&a, heel veel wilden die. Ik liet hem aan mn moeder zien, en ik zei HIJ IS VAN C&A. En ze vond het wel leuk maar ik moest maar echt leer kopen dan wilde ze wel mee.

Koop jij kleding tweedehands? (Ook nieuwe dingen met de prijskaartjes er nog aan)

• Alleen maar
  • Soms
  • Alleen als ik echt naar iets specifieks op zoek ben dat niet meer in de winkels te koop is
  • Nooit

0 stemmers

3 likes

Vaak maar niet alleen maar

24 likes