Het zou zo leuk zijn als iemand dan zou zeggen " oke is goed" en dan weg loopt en gewoon wat randoms gaat halen.
Terugkomen met fristi
Of kombucha. Mijn vader zou compleet in de war zijn daardoor. Maar hij heeft een hekel aan alles wat een beetje hipster is en klaagt daar rijkelijk over.
Een krat is dan ideaal, maar vond het fijn dat mijn fiets een stuurslot had.
Ik hoop echt dat dat een keer gebeurt, helemaal omdat hij met âiets lekkersâ altijd één of ander zwaar speciaalbiertje bedoelt haha
Misschien moet je dit een keer in scĂšne zetten met een vriend of FFâer die in de horeca werkt
Ik wilde vroeger nooit mee de zeeman in. Dus bleef ik buiten voor de deur wachten hahaha, misschien is dat nog wel beschamender dan gewoon naar binnen gaan maargoed toen vond ik dat logisch.Nu ben ik er bijna elke week wel even te vinden.
Alleen toen mijn moeder een tijdje aan skiken deed
(Niet mijn moeder op de foto)
Doet mij denken aan mijn vader die een wielrenfase had, inclusief wielrenpakkie. Het zag er niet uit.
Haha dit had ik ook dus ik moest echt lachen toen iedereen massaal de slippers en truien kocht. Had nooit verwacht dat de Zeeman populair zou worden. Maar ook ik loop nu ook altijd wel even naar binnen!
Ook wilde ik nooit wc papier halen, niet mee over straat en niet in de winkel. Zo genant dat wij ook naar de wc gaan!
Ja soms om mijn moeder, ze was echt zoân hippie die ergens in de jaren 70/80 was blijven hangen. Maar in mijn begin tienerjaren was ik juist trots op haar.
En vaak om mijn vader, vooral door het âmilieuâ waarin hij zich begafâŠ
Grotendeels tegels, maar de tuin is 3 bij 4 en ik wil ook graag buiten kunnen zitten
Als we een grotere tuin hadden gehad was het waarschijnlijk wel een andere verhouding geweest
Jaaa mân moeder ging vaak (als enige) topless zonnen op het straks of bij het zwembad. Schaamde me dood. En schaamde me ook altijd als ze ging dansen op een verjaardag ofzo
Mijn ouders zijn een stel hippies uit de 70âs die toen in communityâs in India hebben gewoond. Ze hebben van die tijd nog van die lange luchtige gewaden die ze met mooi weer nog vaak aandeden (/doen) en gerust brood gingen halen in het dorp Schaamde me dood als puber. Met name omdat ze geen ondergoed droegen daar onder. Al zag je dat niet perse, maar ik dacht dat iedereen het wist.
Ik heb geen flauw idee om eerlijk te zijn
Heb jij wel eens een bloedzuiger op je gehad? Ik bedoel het dier trouwens
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gatverdamme die vind ik nog goorder denk ik als maden (daar had ik een fobie voor).
Ja rotdingen zijn het (al worden ze ook gebruikt in de medische wetenschap dus dat is dan wel weer goed)
Maden of bloedzuigers? Of allebei? Maden iig wel ja mooi dat het kan helpen maar ofufahdjdiahdhej